Hege Tønnesen

Holtbrekka 7 5200 Os
Hege Tønnesen er en av 17 fastleger i Os

Siste vurderinger av Hege Tønnesen

Kjempflink lege.

Treng ikkje alltid å ta opp ting, følger med allikavel. Høyre på kva du seier, uten å døme deg.Flink med å godta slik ein er.

Den beste legen jeg har hatt!!!!!!!

Endelig en lege som har tatt mine "problemer" på alvor og ikke bare sagt at det ikke er noe gale. Hun har ikke nølt med å finne ut av ting og sender videre til utredning hvis man trenger det. Tar seg alltid tid til å svare på det man har på hjertet, og er alltid smilende blid. Rett og slett en fantastisk lege!!!!

Beste legen jeg har hatt :=))

Helt super dame hun ser dg og ikke minst høre dg ,har tid til dg Altig høflig...Håpe hun forblir min lege for evig :=)))

Middels

Legen er lett å prate med og er bra til å lytte. I forhold til min sykdom , så har hun nok ikke så mye kompetanse , men så er også forståelsen av sykdommen generelt lav i det norske helsevesenet. Noe knapp på tiden. Får de medisinene jeg spør etter. Er ikke tilgjengelig 1 dag pr. uke. Liten og søt dame.

Veldig dyktig og effektiv

Tar pasienten seriøst. Bruker tid på pasienten. Tør å tenke allsidig på mulige andre løsninger og er ikke en såkalt "pille/resept/sykemeldingslege". Mest dyktig på fysiske skader og minst dyktig på "mentale" skader. Likevel ydmyk nok til å jobbe for pasientene for at de skal få den hjelpen som er best for dem. Hun er norsk. Hun er ungdommelig. Hun er meget effektiv og handlingsrettet.