Audun Magne Vevatne

Landsbylegane Stord AS Mann, 68 år

Autorisert1977
Ledige plasser 38 av 1080
Vil du bytte til denne fastlegen?

Landsbylegane Stord AS

Torgbakken 2Postboks 53 5401 Stord
Audun Magne Vevatne er en av 20 fastleger i Stord

Siste vurderinger av Audun Magne Vevatne

Stresset og ivrig med medisiner

Legen virker alltid stresset og en føler press til å "bare komme seg ut" av kontoret hans. Har også opplevd merkelig og uforsiktig utskrivning av medisiner. Føler at han alltid sjekker om en er hypokonder, så du må være bestemt hvis det faktisk er noe du trenger.

Travel og selvopptatt lege

Legen hadde ikke tid til å høre hva jeg hadde å si.. Han stilte spørsmål og startet å snakke i munnen på meg da jeg svarte. Jeg fikk ikke spurt om det jeg ønsket fordi han hadde det så travelt med å høre seg selv snakke om ting jeg ikke lurte på. Jeg opplever han som sikkert en flink lege i praktiske ting, men har man ikke tid til å høre på pasientene så er det meget begrenset med gode løsninger. Opplevde han som lite profesjonell på grunn av dette. Jeg har nå byttet fastlege.

Utgått

Manglande kompetanse. Er mest opptatt av å handhelse i staden for å gjere ein god jobb. Finn ut lite med mindre ein sjølv har tankar om kva som er problemet

God!

Vevatne er ein positiv og lyttande lege. Har berre gode erfaringar med han.

Derimot er sentralbord ein stor hemsko - svært korte åpningstider for telefon og svært vanskeleg å komme gjennom.

Snill og erfaren

Vevatne er ein erfaren og flink lege, som arbeider i eit legefellesskap der ein lett kjem til hos kolleger når han har ferie. Har god erfaring sjølv og i høve borna.