Ragnar Vie

• Allmennmedisin
  • Hud og veneriske sykdommer
  • Hud- og veneriske sykdommer
Ledige plasser 31 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Slettebakken Legesenter

Vilhelm Bjerknesvei 21 5081 Bergen
Ragnar Vie er en av 233 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ragnar Vie

DR.RAGNAR VIE!!! ER DEN MEST KOMPLETTE LEGE,JEG HAR HATT!!! 😀 OG,JEG HAR HATT MINST 150 LEGER!!!! SÅ UNIK AT HAN BRYR S

Dr.RAGNAR VIE,er den eneste legen jeg
har truffet,som VIRKELIG BRYR SEG,og TAR SEG TID TIL DEG!!!! DU kommer til en lege som VIRKELIG ER FLINK DYKTIG OG FORSTÅR NETTOPP DEG!!!! 😀 JEG HADDE GITT OPP Å TRO AT EN O.K LEGE FANTES.....VED EN TILFELDIGHET BLE DR.VIE VIKAR FOR MEG EN UKE!!!... Jeg byttet til han umiddelbart!!!!.. Dette gjør at jeg har fått et håp og tror på fremtiden... og en TRYGGHET jeg ikke før hadde til leger......Han ser deg som et spesielt enkelt menneske,og dine problemer/sykdommer hver for seg,og i et total bilde!!! Som også gjør at du føler deg verdsatt og forstått!!! Han er nok en av svært få,som ikke sier: har ikke tid.. hørte den før...😨 Jeg håper alle som leser dette,vil dele det på sosiale medier!!! Dr. RAGNAR VIE, er svært beskjeden,men jeg kan garantere at de/du som er så utrolig HELDIG,å få ham til lege er SPESIELT HELDIG!!! TAKK FOR AT DU ER TIL DR.VIE!!!! DU ER ET FLAGGSKIP FOR LEGESTANDEN!!!!.... BESTE HILSEN ...😀

Høy kompetanse og empati!

Ragnar Vie er til nå den beste legen jeg har hatt. Han bryr seg virkelig om hvordan jeg har det og er svært løsningsorientert. Han er ekstremt flink på hudplager og tar seg god tid på å høre og finne ut alt annet.

Jeg kan anbefale han til alle og enhver!

Håper han får mange flere gode år i yrket :)

dårlig oppfølging

Har vært eks antall ganger fram og tilbake for og få en diagnose fikk en krem, virker som at det e vanskelig og komme til bunns i ting skal skifte lege.

Fantastisk lege.

Vie er bare helt utrolig. Veldig dyktig og forståelse full.
Veldig flink til å følge pasienten sin opp.
Jeg har hatt Vie i mange år til meg og barna mine.
Litt lang ventetid på time, men har alltid fått samme eller neste dag ved akutt sykdom.
Hilsen

flink

Han er hele familiens lege og vi opplever at han husker oss og kjenner godt til våre "problemer" . Han tar oss på alvor og det er trykkt å vite at dersom han er usikker så sender han oss videre til spesialister for utredning. Han følger også opp med å ringe til oss dersom det er noe han lurer på eller vil gi beskjeder. Vi har hatt han som vår fast lege i over 15 år er kjempe fornøyd.