Suranga Thushara Wickramanayake

Wick Legepraksis AS
Vangsgata 22 B 5700 Voss
Suranga Thushara Wickramanayake er en av 17 fastleger i Voss

Siste vurderinger av Suranga Thushara Wickramanayake

Veldig dårlig legesekretær.men veldig flink og snill lege det bedre å finne ny legesekretær istedenfor polske dame.

Fantastisk lege, elendig legekontor

Surange er ein fantastisk lege som tar deg på alvor, og ynskjer og hjelpe.

Dessverre så fungerer ikkje legekontoret i det heile. Eg har opplevd fleire situasjonar der brev og henvisningar ikkje har blitt sendt ut. Dette har ført til store ekstra utgifter og en situasjon der helsetilstanden har gått i frå dårleg til kritsik. Dette sjølv om eg som pasient har send mail og ringt dei fleire gonger.

Slik det framstår så er det ingen som følger opp at papirarbeid blir gjort. Det hjelper heller ikkje at ventetiden på å få time er ekstremt lang!

Ubrukelig!

Kan dessverre ikke anbefales fordi man aldri kommer til...
Han har alt for mange navn på sin pasientliste og virker mer opptatt av statlige tilskudd enn pasientenes beste.
Gjennomsnittlig ventetid for å komme igjennom pr tlf er ca 40 min og første ledige time er om 3- 4 uker

Suranga er en veldig flink og sympatisk lege

Suranga tar sine pasientene på alvor. Han har god tid, og flink til å se helheten. Får han ned ventetiden på timebestilling og telefonkø, blir dette ett veldig bra legekontor. Jeg støtter også tidligere innlegg om hvordan det har vært i forhold til personal, men siden sist høst har det blitt mye bedre.

Super

Han er en fantastisk lege, og jeg er lei meg for å måtte bytte pga flytteing. Han tar pasientene sin seriøst og gjør alltid den lille ekstra for at du skal føle deg ivaretatt.

Som nevnt, fantastisk, men resepsjonistene er en utfordring for tolmodigheten å ha med å gjøre. Jeg ble nøye utspurt om min medisinske historie i fult gehør til resten av venterommet - selv om jeg hadde time måtte jeg fortelle henne alt før jeg fikk komme inn. Ikke kan de ta blodprøver heller. Ble en nålepute før han selv kom ut for å gjøre det.

Om legekontoret fikk nye sekretærer så skulle jeg gjerne faktisk ha reist fra Bergen til Voss for en legetime bare for å beholde ham!