Suranga Thushara Wickramanayake

Vangsgata 22 B 5700 Voss
Suranga Thushara Wickramanayake er en av 13 fastleger i Voss

Siste vurderinger av Suranga Thushara Wickramanayake

Ubrukelig!

Kan dessverre ikke anbefales fordi man aldri kommer til...
Han har alt for mange navn på sin pasientliste og virker mer opptatt av statlige tilskudd enn pasientenes beste.
Gjennomsnittlig ventetid for å komme igjennom pr tlf er ca 40 min og første ledige time er om 3- 4 uker

Suranga er en veldig flink og sympatisk lege

Suranga tar sine pasientene på alvor. Han har god tid, og flink til å se helheten. Får han ned ventetiden på timebestilling og telefonkø, blir dette ett veldig bra legekontor. Jeg støtter også tidligere innlegg om hvordan det har vært i forhold til personal, men siden sist høst har det blitt mye bedre.

Super

Han er en fantastisk lege, og jeg er lei meg for å måtte bytte pga flytteing. Han tar pasientene sin seriøst og gjør alltid den lille ekstra for at du skal føle deg ivaretatt.

Som nevnt, fantastisk, men resepsjonistene er en utfordring for tolmodigheten å ha med å gjøre. Jeg ble nøye utspurt om min medisinske historie i fult gehør til resten av venterommet - selv om jeg hadde time måtte jeg fortelle henne alt før jeg fikk komme inn. Ikke kan de ta blodprøver heller. Ble en nålepute før han selv kom ut for å gjøre det.

Om legekontoret fikk nye sekretærer så skulle jeg gjerne faktisk ha reist fra Bergen til Voss for en legetime bare for å beholde ham!

Flink lege, men udugelige resepsjonister

Har hatt Suranga som fastlege i 12år, og er super fornøyd, eneste STORE minuset er resepsjonistene og da spesielt en av de.
Det er helt umulig å komme igjennom på telefon og visst du endelig får kontakt via telefon har de første ledige time om ein mnd.
Suranga er ein veldig dyktig og profesjonell lege som ser heile pasienten og sammenheng mellom forskjellige symptomer. Han er veldig flink til å henvise videre og følge opp sykdommer og generell helse. Han bryr seg og er veldig opptatt av at du som pasient har det bra.
Håper bare han snart får noen andre resepsjonister.

Veldig flink lege

Flink lege som gir god hjelp og tek seg tid til å høyre etter. Anbefalest sterkt, men er dessverre heilt fulle lister så her må ein passe på når det blir ein opning.