Suranga Thushara Wickramanayake

Vangsgata 22 B 5700 Voss
Suranga Thushara Wickramanayake er en av 15 fastleger i Voss

Siste vurderinger av Suranga Thushara Wickramanayake

Fantastisk lege, elendig legekontor

Surange er ein fantastisk lege som tar deg på alvor, og ynskjer og hjelpe.

Dessverre så fungerer ikkje legekontoret i det heile. Eg har opplevd fleire situasjonar der brev og henvisningar ikkje har blitt sendt ut. Dette har ført til store ekstra utgifter og en situasjon der helsetilstanden har gått i frå dårleg til kritsik. Dette sjølv om eg som pasient har send mail og ringt dei fleire gonger.

Slik det framstår så er det ingen som følger opp at papirarbeid blir gjort. Det hjelper heller ikkje at ventetiden på å få time er ekstremt lang!

Ubrukelig!

Kan dessverre ikke anbefales fordi man aldri kommer til...
Han har alt for mange navn på sin pasientliste og virker mer opptatt av statlige tilskudd enn pasientenes beste.
Gjennomsnittlig ventetid for å komme igjennom pr tlf er ca 40 min og første ledige time er om 3- 4 uker

Suranga er en veldig flink og sympatisk lege

Suranga tar sine pasientene på alvor. Han har god tid, og flink til å se helheten. Får han ned ventetiden på timebestilling og telefonkø, blir dette ett veldig bra legekontor. Jeg støtter også tidligere innlegg om hvordan det har vært i forhold til personal, men siden sist høst har det blitt mye bedre.

Super

Han er en fantastisk lege, og jeg er lei meg for å måtte bytte pga flytteing. Han tar pasientene sin seriøst og gjør alltid den lille ekstra for at du skal føle deg ivaretatt.

Som nevnt, fantastisk, men resepsjonistene er en utfordring for tolmodigheten å ha med å gjøre. Jeg ble nøye utspurt om min medisinske historie i fult gehør til resten av venterommet - selv om jeg hadde time måtte jeg fortelle henne alt før jeg fikk komme inn. Ikke kan de ta blodprøver heller. Ble en nålepute før han selv kom ut for å gjøre det.

Om legekontoret fikk nye sekretærer så skulle jeg gjerne faktisk ha reist fra Bergen til Voss for en legetime bare for å beholde ham!

Flink lege, men udugelige resepsjonister

Har hatt Suranga som fastlege i 12år, og er super fornøyd, eneste STORE minuset er resepsjonistene og da spesielt en av de.
Det er helt umulig å komme igjennom på telefon og visst du endelig får kontakt via telefon har de første ledige time om ein mnd.
Suranga er ein veldig dyktig og profesjonell lege som ser heile pasienten og sammenheng mellom forskjellige symptomer. Han er veldig flink til å henvise videre og følge opp sykdommer og generell helse. Han bryr seg og er veldig opptatt av at du som pasient har det bra.
Håper bare han snart får noen andre resepsjonister.

Veldig flink lege

Flink lege som gir god hjelp og tek seg tid til å høyre etter. Anbefalest sterkt, men er dessverre heilt fulle lister så her må ein passe på når det blir ein opning.

Dyktig lege, som ser hele mennesket.

Suranga er en svært dyktig og behagelig lege å gå til. Han tar deg på alvor, henviser videre der det trengs, og finner alternative løsninger. Et stort minus på dette legekontoret er en av resepsjonistene, som desverre ødelegger for helhetsinntrykket. Ventetiden er også lang, samt at det er en vanvittig telefonkø hver eneste gang man ringer. Tro meg, jeg har sjekket mange tidspunkt. Synd, for både Suranga og Irina er svært dyktige leger!

Meget flink lege.

Legen er meget bra, imøtekommende og flink Jeg slutter likevel
nå etter gjentatte episoder med en av kontorpersonalet som
utøver makt arroganse, meget dårlig pasient behandling.
Telefonkontakt er ofte nærmest umulig.

Beste legen

Suranga er en fantastisk lege.han tar seg alltid god tid til pasientene sine,og er alltid smilende og blid. Minuset er, og det er ett stort minus,er at en aldri kommer igjennom på telefon om en feks skal bestille en legetime.

Behagelig og lyttende

Meget behagelig vesen, lyttende, blid og grundig! Gjør grundige undersøkelser og sender deg videre om nødvendig. Lett å kommunisere med.

Flink trevlig og informativ

Meget kunnig og flink ser og hører på hva man sier kommer med spørsmål og vet hva han driver med ikke noe att klage på her

En lege som bryr seg og tar deg på alvor-

Svært behagelig vesen, alltid rolig, smilende og bli.
En person som bryr seg og som ikke er "redd" for å sende deg videre til grundigere undersøkelser for å sikre riktig behandling. Bruker god tid på konsultasjonene. Minuset med dette blir dessverre at det er lang ventetid på time. Men haster det tar han deg gjerne inn på "overtid"
En lege jeg føler meg trygg hos.

Flink men utilgjengelig

En flink lege som tar deg på alvor. Rolig og behagelig. Dessverre blir det ofte lang ventetid, og dette gjør at jeg skifter fastlege. Synd.

Verdens (?) beste lege :)

Har vært til han et par ganger og han har alltid tatt meg på alvor. Han er svært hyggelig og imøtekommende, og er en veldig flink lege på alle mulige måter.

Veldig flink og sympastisk.

Har hatt Suranga som lege i noen år. Jeg liker godt at hjan er forståelsesfull for at ulike personer krever ulik behandling. Jeg liker også at han er mer opptatt av årsåk enn å behandle symptomer bare. Eneste jeg har å utsette på Surranga er at han er vanskelig å få tak i, lite kapasitet og at det går litt fort i svingene på kontoret.

Tar seg alltid tid, og LYTTER til det du har å si -der har mange leger noe å lære. Er ikke redd for å gå litt utenom "legeboken". Får en følelse av at han ser hele personen, og ikke bare problemet.
Merker litt at han har fått mange pasienter, så tar litt lenger tid å få time.
Kontordamene er desverre litt "svimete", men god lege opphever dette.

Fantastisk dyktig lege:)

Dyktig lege, tar ting seriøst, tar vare på mennesker. Møter deg for den du er.
God å lytte!

Veldig imøtekommende.

Suranga er en dyktig lege, men har fått for liten tid p.g.a for mange pasienter, så jeg byttet lege, ellers så hadde jeg ikke gjort det.

Dette er faktisk den beste legen jeg har hatt.

Tar seg tid til og høre på deg, masse gode råd og tips. Og ser ting fra litt andre vinkler enn det andre leger som bare følger boken gjør. Alltid blid.

Fantastisk lege, som ser deg som pasient.

Dette er den legen jeg er mest fornøyd med av alle jeg har hatt. Han ser deg som pasient og gjør alt han kan for å hjelpe deg. Han er høflig, har kort ventetid og tar seg tid til hver enkelt pasient selvom han har det travelt.
Mange leger har mye å lære av Suranga.