Suranga Thushara Wickramanayake

Wick Legepraksis AS

2004

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Wick Legepraksis AS
Vangsgata 22 B 5700 Voss
Suranga Thushara Wickramanayake er en av 17 fastleger i Voss

Siste vurderinger av Suranga Thushara Wickramanayake

Inkompetent vikar

Suranga og Irina er intet annet enn fantastiske leger, men vikaren som nå er inne for Suranga har ingenting i legeyrket å gjøre. Frekk oppførsel, mangler kunnskap og erfaring, tar ikke pasientene på alvor. Ventetiden på time har gått ned, men man må ofte vente 45 min eller mer etter timen skulle startet. Og da vil hun ha deg fortest mulig ut, akkurat som om det er din feil at hun er forsinket. Pasientene rømmer, og med god grunn.

Suranga - vikar

Eg er veldig fornøyd med Suranga som fastlege! Han bryr seg verkelig om pasientane sine. Men no har han fått inn ein vikar som heiter Mona i eit år Ho er uegna som lege. Ho har problemer med å forstå seg på datasystemet som Helse Bergen bruker. Når ho ikkje finn fram så lar ho dette gå ut over pasientane. Seier at dette her skal du ha kontroll på sjølv (f.eks kva tid sist celleprøve vart tatt). Ho er lite empatisk og direkte frekk! Eg gjer alt i min makt for å unngå å måtte gå til legen mens Suranga er vekke. Det er litt vanskelig når ein er gravid, men det har gått bra til no. Håper eg slepp å sjå ho igjen!

Forferdelig vikar

Er strålende fornøyd med Suranga som fastlege, men vikaren han nå har ansatt er totalt ubrukelig og svært inkompetent i jobben sin. Eg har ved fleire anledninger måttet "krangle" meg til rett behandling/henvisning. Ho har ledd av sønnen min og oppført seg svært hånlig og nedlatende. Ved eit tilfelle holdt ho seg for ørene når sønnen min grein. Kommer til å bruke legesenteret igjen.

Veldig dårlig legesekretær.men veldig flink og snill lege det bedre å finne ny legesekretær istedenfor polske dame.

Fantastisk lege, elendig legekontor

Surange er ein fantastisk lege som tar deg på alvor, og ynskjer og hjelpe.

Dessverre så fungerer ikkje legekontoret i det heile. Eg har opplevd fleire situasjonar der brev og henvisningar ikkje har blitt sendt ut. Dette har ført til store ekstra utgifter og en situasjon der helsetilstanden har gått i frå dårleg til kritsik. Dette sjølv om eg som pasient har send mail og ringt dei fleire gonger.

Slik det framstår så er det ingen som følger opp at papirarbeid blir gjort. Det hjelper heller ikkje at ventetiden på å få time er ekstremt lang!