Suranga Thushara Wickramanayake

Vangsgata 22 B 5700 Voss
Suranga Thushara Wickramanayake er en av 12 fastleger i Voss

Siste vurderinger av Suranga Thushara Wickramanayake

Super

Han er en fantastisk lege, og jeg er lei meg for å måtte bytte pga flytteing. Han tar pasientene sin seriøst og gjør alltid den lille ekstra for at du skal føle deg ivaretatt.

Som nevnt, fantastisk, men resepsjonistene er en utfordring for tolmodigheten å ha med å gjøre. Jeg ble nøye utspurt om min medisinske historie i fult gehør til resten av venterommet - selv om jeg hadde time måtte jeg fortelle henne alt før jeg fikk komme inn. Ikke kan de ta blodprøver heller. Ble en nålepute før han selv kom ut for å gjøre det.

Om legekontoret fikk nye sekretærer så skulle jeg gjerne faktisk ha reist fra Bergen til Voss for en legetime bare for å beholde ham!

Flink lege, men udugelige resepsjonister

Har hatt Suranga som fastlege i 12år, og er super fornøyd, eneste STORE minuset er resepsjonistene og da spesielt en av de.
Det er helt umulig å komme igjennom på telefon og visst du endelig får kontakt via telefon har de første ledige time om ein mnd.
Suranga er ein veldig dyktig og profesjonell lege som ser heile pasienten og sammenheng mellom forskjellige symptomer. Han er veldig flink til å henvise videre og følge opp sykdommer og generell helse. Han bryr seg og er veldig opptatt av at du som pasient har det bra.
Håper bare han snart får noen andre resepsjonister.

Veldig flink lege

Flink lege som gir god hjelp og tek seg tid til å høyre etter. Anbefalest sterkt, men er dessverre heilt fulle lister så her må ein passe på når det blir ein opning.

Dyktig lege, som ser hele mennesket.

Suranga er en svært dyktig og behagelig lege å gå til. Han tar deg på alvor, henviser videre der det trengs, og finner alternative løsninger. Et stort minus på dette legekontoret er en av resepsjonistene, som desverre ødelegger for helhetsinntrykket. Ventetiden er også lang, samt at det er en vanvittig telefonkø hver eneste gang man ringer. Tro meg, jeg har sjekket mange tidspunkt. Synd, for både Suranga og Irina er svært dyktige leger!

Meget flink lege.

Legen er meget bra, imøtekommende og flink Jeg slutter likevel
nå etter gjentatte episoder med en av kontorpersonalet som
utøver makt arroganse, meget dårlig pasient behandling.
Telefonkontakt er ofte nærmest umulig.