Bjarte Herheim Wilhelmsen

Øyo Legekontor DA

2009

Øyo Legekontor DA Telefonnummer53 40 30 9053 40 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hamnegata 48 5411 Stord
Bjarte Herheim Wilhelmsen er en av 22 fastleger i Stord

Siste vurderinger av Bjarte Herheim Wilhelmsen

Behagelig og hyggelig mann

Var litt engstelig for å ha en mann til lege, da jeg selv er en ung kvinne men han er veldig behahelig og hyggelig. En mann med godt humør som får deg til å føle deg trygg. Han lytter, tar deg seriøst og involverer deg i hva dere vil gjøre videre i forhold til prøver og medisin.

Lyttande og tillitsskapande

Spør og er interessert i sin pasient. Rolig og informativ. Viser tydelig interesse i å gjera sitt beste for pasienten.

God kontakt.

Eg føler at eg har god kontakt med Bjarte Herheim Wilhelmsen. Han er "på" når me samtalar, og relasjonen som har etablert seg over fleire år no, er god. Eg kjenner at eg vågar å ha tillit til legen, og det er avgjerande om ein skal klara å få til noko som helst. Eg meiner at Bjarte Herheim Wilhelmsen gjer ein god jobb i forhold til meg, og eg anbefalar han gjerne for andre.

veldig flink

God til å lytte, tar deg på alvor, har gode råd og gir god sevice

Grundig og seriøs

En faglig dyktig og seriøs lege som tar pasientene på alvor. Er ikke en lege som man så lett åpner seg for, da han virker "tung til sinns".