Tor Bjørn Wold

Tlf: 55 39 55 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tor Bjørn Wold er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tor Bjørn Wold

Dyktig, imøtekommende og løsningsorientert

Fikk hastetime hos Arna legekontor da min fastlege ikke var til stede. Har aldri vært hos Doktor Wold før, men jeg angrer ikke.
Ventetiden på venterommet var ikke lenge, løsningen han kom frem til var rask og enkel.
Lyttende til problemet som hadde oppstått.

Anbefaler!

Faglig dyktig!

Jeg har vært dr Wold's pasient i en del år nå. Han har alltid vært lyttende, sendt videre til spesialist ved behov. Jeg har stor tillit til dr Wold, og kan anbefale han på det varmeste.

En faglig dyktig, empatisk og god lytter

Veldig fornøyd med Dr. Wold. Han lytter og er empatisk. Henviser videre og følger opp. Jeg vil si han er en av de sjeldne. Han tar seg god tid og er rolig og hyggelig. Anbefales!

Hyggeleg og imøtekommande

Har ikkje Wold som fastlege, men har vore innom han med både born og meg sjølv. Smilande og hyggeleg, tek seg god tid, men er likevel effektiv. Anbefalar han gjerne vidare.

(For) rask og effektiv

Fra en ungdom: Tor Bjørn Wold er ganske rask og effektiv. Du er ikke inne på kontoret så lenge. Men jeg syns han er helt Ok. Han har gitt meg de reseptene jeg trenger. Men kanskje ikke så forståelsesfull og lyttende. Samtidig er han snill og rolig. Er en nedstressende opplevelse å gå til han.

Ikke velg han!

Ikke forståelsesfull og vet allerede hva som feiler deg før du har bestilt time. Han henviser ikke og undersøker dårlig, ikke velg han om du vil ha hjelp!!

Dårlig

Jeg har hatt Dr. Wold de siste 10årene av mitt liv. Han har vært lett tilgjengelig, men han surrer bort tiden mens man er der. Han er rask med å gi resept, men utrolig dårlig på å henvise videre til spesialist. Han virker ikke særlig fornøyd med å ha ungdom. Han lytter ikke godt etter og gjør ikke stort. Om du f.eks. har følt deg sliten, vært mye forkjølet og sliter med søvn over en lengre periode. Så bortforklarer han dette rimelig fort med vitamin mangel og det er bare det som er problemet, istedenfor å ta en større sjekk en blodprøver.
Han bruker svært liten tid per pasient, utenom noen.

Horribelt..

I min andre time hadde han kun fått tilsendt deler av journalen min,og han brukte hele timen til å klage over det som manglet.Det var så demonstrativt,sytete og negativt at jeg ikke fikk frem et ord.Han gjentok i det uendelige at det han hadde fått..."ikke var noen verdens ting".Omsider,da timen var over,fikk jeg minnet han på at det jo ikke var min feil..
Jeg betalte med andre ord for å høre på 10 minutters barnslig klaging,og intet som helst mer kom ut av den timen.

Jeg angrer den dag i dag på at jeg ikke reiste meg der og da, og gikk rett ut av døren.
Jeg sluttet kort tid etter.Da hadde jeg hatt ennå flere ubehagelige opplevelser.En lege jeg aldri ville gitt mer av min tillit.

Veldig fornøyd

Jeg har hatt Wold som fastlege så lenge jeg kan huske. Han er faglig flink, rolig, behagelig, flink til å lytte og empatisk. Jeg har opplevd noen små livskriver opp gjennom årene og da har han vært en utrolig god samtalepartner.

Flink lege

Tar pasientene på alvor og bruker nok tid slik at pasienten får komme frem med sine tanker. Henviser raskt til spesialist.

Legen over alle leger!

Han er helt utrolig flink som lege. Han har alle egeneskaper en lege skal ha. Han er oppmerksom, forståelsesfull og empatisk.

Helt OK.

Stort sett ingen problem med å komme til.
Virker veldig oppmerksom på det du sier.
Rask med resepter.
Henvisninger videre skjer med engang.
Følger godt opp.
Time får du på dagen hvis det trengs.