Tor Bjørn Wold

Autorisert1982
  • Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin
Ledige plasser 13 av 1150
Vil du bytte til denne fastlegen?

Øyrane Legekontor ANS

Øyrane legekontorÅdnavegen 63 5260 Indre Arna
Tor Bjørn Wold er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tor Bjørn Wold

En faglig dyktig, empatisk og god lytter

Veldig fornøyd med Dr. Wold. Han lytter og er empatisk. Henviser videre og følger opp. Jeg vil si han er en av de sjeldne. Han tar seg god tid og er rolig og hyggelig. Anbefales!

Hyggeleg og imøtekommande

Har ikkje Wold som fastlege, men har vore innom han med både born og meg sjølv. Smilande og hyggeleg, tek seg god tid, men er likevel effektiv. Anbefalar han gjerne vidare.

(For) rask og effektiv

Fra en ungdom: Tor Bjørn Wold er ganske rask og effektiv. Du er ikke inne på kontoret så lenge. Men jeg syns han er helt Ok. Han har gitt meg de reseptene jeg trenger. Men kanskje ikke så forståelsesfull og lyttende. Samtidig er han snill og rolig. Er en nedstressende opplevelse å gå til han.

Ikke velg han!

Ikke forståelsesfull og vet allerede hva som feiler deg før du har bestilt time. Han henviser ikke og undersøker dårlig, ikke velg han om du vil ha hjelp!!

Dårlig

Jeg har hatt Dr. Wold de siste 10årene av mitt liv. Han har vært lett tilgjengelig, men han surrer bort tiden mens man er der. Han er rask med å gi resept, men utrolig dårlig på å henvise videre til spesialist. Han virker ikke særlig fornøyd med å ha ungdom. Han lytter ikke godt etter og gjør ikke stort. Om du f.eks. har følt deg sliten, vært mye forkjølet og sliter med søvn over en lengre periode. Så bortforklarer han dette rimelig fort med vitamin mangel og det er bare det som er problemet, istedenfor å ta en større sjekk en blodprøver.
Han bruker svært liten tid per pasient, utenom noen.