Sture André Rognstad

Lillestrøm Legesenter

1978

Lillestrøm Legesenter Telefonnummer64 84 69 6064 84 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
C J Hansens vei 13 2007 Kjeller
Sture André Rognstad er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Sture André Rognstad

God kommunikasjon

Havnet litt tilfeldig hos denne legen fordi jeg trengte en hastetime og min fastlege var opptatt. Det var dagens lykketreff. Vi hadde en god samtale, jeg møtte en lege som forsto min situasjon ganske umiddelbart og kommuniserte på en svært treffende måte som passet meg godt.

Jeg følte meg hørt, sett og forstått, samtidig som jeg fikk noen gode råd og refleksjoner med på veien.

Vanskelig å ha god kommunikasjon med. Prater mer enn han lytter og føler ikke han tar meg på alvor med plagene mine.Gledelig at jeg bytter denne legen til en annen.

Trygg og rutinert spesialist

Rognstad var fastlegen min noen år før jeg flyttet, og fremstår som svært kunnskapsrik og grundig. Jeg fikk veldig god hjelp og utredning med uspesifiserte lungeproblemer (hans spesialfelt) og jeg følte meg grundig ivaretatt. Han vil utvilsomt pasientens beste, og kommer med tydelige og grundige forklaringer. Er du astmatiker etc. ville jeg valgt ham!

Den verste jeg har opplevd

Kald og uten empati. Gammeldags! Er ikke oppdatert.
Har aldri møtt likesinnet.
Håper aldri å se han igjen.

Flott lege som setter pasienten i fokus.

Tilgjengeligheten er det så som så med, men når du først kommer inn har han god tid til å lytte og diskutere. Ydmyk lege som har stor erfaring og som vekker tillit. Den beste fastlegen jeg har hatt ! Gått til hamn i ca 15 år, men har nå flyttet slik at jeg må se meg om etter en ny fastlege ( med tungt hjerte )
Kan anbefales på det varmeste.