Sture André Rognstad

Tlf: 64 84 69 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sture André Rognstad er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Sture André Rognstad

Trygg og rutinert spesialist

Rognstad var fastlegen min noen år før jeg flyttet, og fremstår som svært kunnskapsrik og grundig. Jeg fikk veldig god hjelp og utredning med uspesifiserte lungeproblemer (hans spesialfelt) og jeg følte meg grundig ivaretatt. Han vil utvilsomt pasientens beste, og kommer med tydelige og grundige forklaringer. Er du astmatiker etc. ville jeg valgt ham!

Den verste jeg har opplevd

Kald og uten empati. Gammeldags! Er ikke oppdatert.
Har aldri møtt likesinnet.
Håper aldri å se han igjen.

Flott lege som setter pasienten i fokus.

Tilgjengeligheten er det så som så med, men når du først kommer inn har han god tid til å lytte og diskutere. Ydmyk lege som har stor erfaring og som vekker tillit. Den beste fastlegen jeg har hatt ! Gått til hamn i ca 15 år, men har nå flyttet slik at jeg må se meg om etter en ny fastlege ( med tungt hjerte )
Kan anbefales på det varmeste.

Ikke en bra lege i det hele tatt..

Bedreviter, sur i telefonen.. Avbryter og man får ikke komme til ordet.. Han har også kjempe dårlig tid når du er hos han. Blir irritert hvis du spør om noe han mener er feil.

Eier ikke empati eller forståelse

Verste legen jeg har hatt.. Veldig lite forståelse for mine langtidsbelastninger.. Ikke åpen for alternativ behandling når ordinær helt klart ikke funker. Bedreviter . Flere ganger følt meg sett ned på..
Deilig å få byttet endelig!!!

En dyktig lege både mennskelig og faglig.

Har brukt Rogstad I 30 år, og han er min trygghet når pga kronisk sykdom.

Kunne ikke hatt bedre lege.

En stø og sikker lege mener jeg

Jeg har brukt legen min siden han praktiserte i storgt i lillestrøm,og det begynner å bli noen år siden.Jeg er veldig fornøyd med legen min tross noen uenigheter som det alltid vil oppstå.dette er en lege som ikke skriver ut resepter i hytt og pine men tar pasienten seriøst.Så konklusjonen er klar fra min side. Seriøs og bra lege :)

Depresjon og langtidssykemeldt?

Rognstad er en dyktig lege, ingen tvil. Han er rett på sak og fikser det meste, men...
Han er lite tilgjengelig og har det stort sett travelt.
Han har lite til overs for NAV og jeg har aldri opplevd å bli pushet så mye for å få meg tilbake i 100% jobb når jeg sliter med depresjon!! Han virker ikke interessert i å lytte, vil heller snakke om alt papirarbeidet og om "kanskje denne jobben ikke passer deg?"....vil helst bare ta sykemeldingsprat over e-brev og har til og med klart å være vanskelig på det.
Jeg trenger faktisk en lege som LYTTER og forstår, ikke maser om mer arbeid og at jeg kanskje bør finne en annen jobb....!!
Vurderer sterkt å bytte lege...

En veldig, veldig bra lege, som tar pasienten på alvor.

Dr. Rognstad ser ikke bare et symptom som symptom, men er veldig god på å se hele bildet. Og han er svært nøye med å sjekke alt, og gir seg ikke før han har funnet ut hva som er galt.

Seriøs lg kunnskapsrikø

Kan virke litt brysk, men er en kunnskapsrik lege som bryr seg når det gjelder. Lang ventetid på time, så det er en fordel å ikke ha mange plager....;-)

Dr.Rognstad er en helt fantastisk lege

Dette er en lege som alltid tar meg på alvor.
Han lytter.
Han er nøye med undersøkelser.
Henvender alltid til videre undersøkelser hvis nødvendig.
Ærlig.
Forklarer alltid tydelig.
Blid.
Dette er en lege jeg virkelig kan anbefale, da han har vært min lege i 29 år.

Kunnskapsrik

En lege som kan mye, og som stiller opp for pasienten.Han er ærlig, og kan virke litt tøff før du blir kjent med han.

Suveren

Direkte og rett på sak. Får alltid klare svar. Han tar deg på alvor. Helt fantastisk!!

Kjempedyktig lege.

En utrolig dyktig lege,som absolutt er der for deg når du trenger det mest. Jeg stoler 100prosent på han ;-)

Han driver business

Han er mer opptatt av å forholde seg til NAV og hva de mener. Enn å være lege.

Meget fornøyd

Han er en meget imøtekommende og dyktig lege som gjør nøye undersøkelser for å komme til bunns problemer.

Dyktig lege med mye kunnskap

Han er en lege som sitter med mye kunnskap, men som også har mange jern i ilden og kan være noe vanskelig å få tak i.

OK lege

-Kan virke litt "brutal", voldsom og brå. Ikke SÅ flink til å høre på pasienten for å finne evn problemer som ligger bak.
-Blir man kjent med han så virker han hyggelig og hjelpsom.
-Forståelsesfull
-Ærlig