Sture André Rognstad

Lillestrøm Legesenter

Autorisasjon (1978)

Lillestrøm Legesenter Telefonnummer64 84 69 6064 84 69 ...
C J Hansens vei 13 2007 Kjeller
Sture André Rognstad er en av 67 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Sture André Rognstad

En veldig dyktig lege, den beste jeg har hatt en gang

Trygdt å ha sånn lege. Han var den beste lege jeg har hatt. Trist at jeg må bytte snart. Må bare takke får alle år.

Ubrukelig lege

"Du kan da umulig ha så vondt".. jo takk du..
En lege som er gammeldags, lite forståelsesfull og avbryter når du prater.
Ja, han ser deg i øya når du prater, men du får ikke prate ferdig før han har bestemt seg at det ikke feiler deg noe..
Har du vondter som ikke påvirkes at han vrir å klemmer på deg, så feiler det deg ikke noe.. vondt inni seg er det ikke noe som heter....

Totalt fraværende og mangelfull evne til å kommunisere

Viser veldig dårlig holdning til pasient, og er mer eller mindre fullstendig utilgjengelig. Har hatt han som fastlege i 15 år, og alltid vikar, og ingen oppfølging

God kommunikasjon

Havnet litt tilfeldig hos denne legen fordi jeg trengte en hastetime og min fastlege var opptatt. Det var dagens lykketreff. Vi hadde en god samtale, jeg møtte en lege som forsto min situasjon ganske umiddelbart og kommuniserte på en svært treffende måte som passet meg godt.

Jeg følte meg hørt, sett og forstått, samtidig som jeg fikk noen gode råd og refleksjoner med på veien.

Vanskelig å ha god kommunikasjon med. Prater mer enn han lytter og føler ikke han tar meg på alvor med plagene mine.Gledelig at jeg bytter denne legen til en annen.