Birgit Zimmermann

Rosendal Helsesenter

1998

Rosendal Helsesenter Telefonnummer53 48 32 0053 48 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rosendalsvegen 10 5470 Rosendal
Birgit Zimmermann er en av 16 fastleger i Kvinnherad

Siste vurderinger av Birgit Zimmermann

God fastlege

Opplever at hun tok meg på alvor fra første stund. Foretok en grundig undersøkelse for å bli kjent med meg, og har siden vært rask og tydelig i kommunikasjonen, både personlig, i telefon og via helsenorge.no. Kan anbefales!

Den beste legen

Synes Birgit er den beste legen. Hun ser hele mennesket, er interessert i deg og tar tak i problemene. Prøver alltid å finne en løsning på det som måtte være.

Flink og grundig

Grundig, kan for noen virke vel klar i konklusjon.
Tror ikke hun passer som fastlege for hypokondere.
Men kan anbefales paa det varmeste.

Ho ser meg

Kan virke litt bastant, med det same. Men ho er interessert i heile meg og min kvardag, grundig og tydeleg i behandling. Rådfører seg med andre legar og spesialister. Sender videre når det trengs. Detter er ein dyktig lege, som også vågar å vera medmenneske.

Anbefales ikke

Jeg kan ikke anbefale denne legen. Hun har en ovenfra og ned holdning til pasientene og er ganske nedlatende . Jeg spurte henne om vi kunne gjøre sånn eller slik vedr. min psykisk tilstand og svaret jeg fikk, var at "du skal gjøre som jeg sier og ikke som du selv vil".

Det finnes andre og bedre leger ved dette helsesenteret.