Dragomir Zubac

• Allmennmedisin
  • Generell kirurgi
  • Urologi
Ledige plasser 349 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Dr Zubac's legekontor

Kringsjåveien 33 5162 Laksevåg
Dragomir Zubac er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Dragomir Zubac

Forferdelig

STYR UNNA!
Sur, frekk og evner ikke å sette seg inn i deg som pasient. Vanskelig å kommunisere med.
Vil helst ha deg fort ut av legekontoret.

For deg som vet hva du vil - og har tid til å vente.

Etter noen år med Dr. Zubac har jeg skiftet fastlege.

Minus:

Det stemmer dessverre det som enkelte andre skriver her. Han er rotete og utydelig. Han er alltid på etterskudd. Venteværelset er som regel fullt, og som oftest har jeg ventet minst én time for å komme inn. Flere ganger faktisk over 2 timer.

Det er vanskelig å vite hva man betaler for, da han bare taster inn et beløp på terminalen. I tillegg har jeg opplevd at timen har blitt avbrutt av en annen pasient som har "måttet" komme inn og betale på terminalen, da legesekretæren ikke har betalingsterminal.

Jeg har måttet komme tilbake uken etter for å undersøke en enkel ting, selv om jeg har hatt dobbeltime. Dette fordi han hadde så mange pasienter på venteværelset (!). Etter hvert synes jeg at det har blitt et ork å gå til Dr. Zubac. Han virker ikke å være så interessert.

Pluss:

Dr. Zubac lytter til din egen "diagnose" - om du har noen.
Han tar også de blodprøvene du ber om - uten diskusjon.
Han har også vært flink å henvise meg til undersøkelser jeg har bedt om.
Du får raskt time.
Han har et rolig og hyggelig vesen.
Han er heller ikke vanskelig å be om resepter.
Han er spesialist i urologi og har doktorgrad på nyrekreft.
Legesekretæren er hyggelig.

For noen vil Dr. Zubac passe godt - for andre ikke.

Jeg trenger en lege som jeg kan kommunisere med, som virker litt interessert og som klarer (gjerne ved hjelp av journalen) å "huske" hvem jeg er, og det har jeg funnet nå.

Veldig fornøyd

Dette legekontoret viser stor omsorg for sine pasienter. Det er lett å få time og det er lite ventetid. Jeg går til denne legen med min mor som trenger støtte.Vi får alltid god hjelp og faglig veiledning. Spesielt takk til den hjelpsomme kontordamen som jobber der. Hun er utrulig serviceinnstilt og omsorgsfull.

En sjeldent god lege

Dr. Zubac er en lege som tar seg god tid og lytter til hva jeg har å si. Han stiller ikke tvil til hva du forteller, og nøler derfor heller ikke ved å f.eks henvise deg videre til spesialist dersom det er behov (I motsetning til andre leger som er "gnitne" med å henvise til en enkel røngten, MR osv) Zubac tar i mot forslag fra pasienten, og det synes jeg er viktig! Han er vennlig og har et rolig og godt vesen. Han har bred kunnskap innen bl.a urologi og kirurgi. Jeg anbefaler denne mannen på det sterkeste og kommer selv til å beholde han som min fastlege så lenge jeg kan! Jeg har litt reisevei til dette legekontoret, men det får bare være da ingen andre tar så godt vare på meg som Dr Zubac gjør!

Skiftet fort lege

Zubac fremstår som noe lat, veldig rotete og at han ikke bryr seg. Bruker vanvittig lang tid på å trykke ting inn på pc, og hører ikke på hva du sier. Om han hører det, så glemmer han det ofte. Har et ekstremt rotete kontor, og har ikke god hygiene når det kommer til blodprøvetaking.
Om du vil ha en fastlege som gjør akkurat det du sier-at du kommer inn å sier "jeg vil ha det og det", og du er villig til å vente minst 1 time fordi han er forsinket, er han fastlegen for deg. Ellers ville jeg holdt meg unna.