Dragomir Zubac

Kringsjåveien 33 5162 Laksevåg
Dragomir Zubac er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Dragomir Zubac

Zubac bryr seg !

Har du et problem kommer du raskt til, til og med samme dag du ringer. Klart at slik tilgjengelighet ofte medfører at noen må vente. Men man får ikke i "pose og sekk"- jeg vil fortsatt ha en fastlege hvor det er lett å komme til- da aksepterer jeg noe ventetid.
Zubac er dyktig; han bryr seg, han hører på deg og han foreslår gode og adekvate løsninger. Hvor mange fastleger ringer deg om kvelden for å melde (normale) resultater på prøver som er tatt ?
Kommer du tidlig,får du til og med tilbud om en kopp nytrukket kaffe. Vet ikke hvor mange fastlegekontorer i Bergen som serverer kaffe til sin første pasienter på morgenkvisten?

Trygg og kunnskapsrik har en Ph.D.

Dessidert den beste fastlege her i Laksevaag omradet!
Kanskje han bruker litt mer tid enn det er nodvendig,kanskje!?Viser medfolelse med pasienter,bruker eksemplarer nar det gjelder kostholdet!

tålmodig, medfølende og effektiv

Zubac er svært vennlig og tar sin tid å lytte til pasienten. Jeg opplever ham som tålmodig, medfølende og effektiv, og en som tar seg tid å behandle hele mennesket, ikke kun den gjeldende diagnosen. Han er en trygg og jeg begynte raskt å høyt verdsette hans profesjonelle mening. Maks en dag ventetid. Vil også nevne at han er svært kunnskapsrik, også utenfor sitt fagfelt.

Værste legekontor

Sykt dårlig legekontor.. hver gang du får tid, du venter ekstra 2-3time. Lege forstår ikke hva du sier. Det er tid for han å bytte proffesjon.

Mange feil og hører ikke vad du sier

Legebesøket starter med ventetid på minst 1,5 timer ofte lenger. Du kommer in, legen sitter ved pc:en, ser på skjermen og hører ikke på vad du sier i det hele tatt, du må forklare dine problemer flere ganger og sen kommer plutselig en kortterminal frem og du skal betale, uten noen info eller forklaring vad dine problemer kan vare eller vad du ska gjøre mer. Til slutt når resepter ska hentes må du betale de som skulle vært blå resepter og allt du trenger er ikke med. Gå dit og gjenta samme prosedyre. Lykke till jeg har no byttet fastlege.