Øyvind Asbjørn Åsebø

Flaktveit legesenter
Ulvedal 5 5134 Flaktveit
Øyvind Asbjørn Åsebø er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Øyvind Asbjørn Åsebø

En venn som også er din lege

Har gått til Åsebø siden han startet på Flaktveit. En kompetent lege som kan det meste. Om han er usikker, ringer han alltid til den som vet.

Flaktveit legesenter er veldig vanskelig å komme i kontakt med pr telefon og Øyvind er ALLTID forsinket (jeg kjører hjemmefra/fra jobb når jeg har time, men må uansett vente)

Den tiden jeg har brukt på å vente, har jeg fått tilbake i en lege som ser meg og forstår hva du vil. Håper Øyvind gjør som Kongen. Å jobber til han er 80år.

Svært dyktig

Åsebø er en svært kompetent og grundig lege. Han tar seg alltid tid -og man blir tatt på alvor som pasient.

Den beste!

Mine erfaringer er bare positive, dette er en lege som er veldig dyktig faglig, som følger pasientene sine opp, og som tar mennesker på alvor.

En som lytter

Tar deg på alvor og behandler deg med respekt. Han tar seg tid og sender videre ved behov. Står på å hjelper deg til en løsning er funnet

En som tar deg på alvor :-)

Dette er en lege jeg har gått til under et år, men uten tvil den beste jeg har vært borti! Han bruker god tid når du er der, noe som gjør at han alltid er en god del forsinket, så det er greit å ikke ha umiddelbare planer etter legetime :-p
Han gjør sitt beste for at du skal få den hjelpen du trenger!

Han har fri på fredager, men da er det en hyggelig kvinnelig vikar der som tar deg like mye på alvor og også bruker god tid på deg :-)

Jeg var nylig sykemeldt over en lengre periode, hvor jeg måtte innom titt og ofte. Like fornøyd hver gang!