Øyvind Asbjørn Åsebø

Ulvedal 5 5134 Flaktveit
Øyvind Asbjørn Åsebø er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Øyvind Asbjørn Åsebø

Hyggelig og forståelsesfull

En lege som ser pasienten og som lar pasienten komme med innspill,tanker og meninger.Han lytter og prøver alltid å finne løsninger på det en kommer med. Anbefaler han på det sterkeste.

En venn som også er din lege

Har gått til Åsebø siden han startet på Flaktveit. En kompetent lege som kan det meste. Om han er usikker, ringer han alltid til den som vet.

Flaktveit legesenter er veldig vanskelig å komme i kontakt med pr telefon og Øyvind er ALLTID forsinket (jeg kjører hjemmefra/fra jobb når jeg har time, men må uansett vente)

Den tiden jeg har brukt på å vente, har jeg fått tilbake i en lege som ser meg og forstår hva du vil. Håper Øyvind gjør som Kongen. Å jobber til han er 80år.

Svært dyktig

Åsebø er en svært kompetent og grundig lege. Han tar seg alltid tid -og man blir tatt på alvor som pasient.

Den beste!

Mine erfaringer er bare positive, dette er en lege som er veldig dyktig faglig, som følger pasientene sine opp, og som tar mennesker på alvor.

En som lytter

Tar deg på alvor og behandler deg med respekt. Han tar seg tid og sender videre ved behov. Står på å hjelper deg til en løsning er funnet