Øyvind Asbjørn Åsebø

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1985

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Flaktveit legesenter DA
Ulvedal 5 5134 Flaktveit
Øyvind Asbjørn Åsebø er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Øyvind Asbjørn Åsebø

En venn som også er din lege

Har gått til Åsebø siden han startet på Flaktveit. En kompetent lege som kan det meste. Om han er usikker, ringer han alltid til den som vet.

Flaktveit legesenter er veldig vanskelig å komme i kontakt med pr telefon og Øyvind er ALLTID forsinket (jeg kjører hjemmefra/fra jobb når jeg har time, men må uansett vente)

Den tiden jeg har brukt på å vente, har jeg fått tilbake i en lege som ser meg og forstår hva du vil. Håper Øyvind gjør som Kongen. Å jobber til han er 80år.

Svært dyktig

Åsebø er en svært kompetent og grundig lege. Han tar seg alltid tid -og man blir tatt på alvor som pasient.

Den beste!

Mine erfaringer er bare positive, dette er en lege som er veldig dyktig faglig, som følger pasientene sine opp, og som tar mennesker på alvor.

En som lytter

Tar deg på alvor og behandler deg med respekt. Han tar seg tid og sender videre ved behov. Står på å hjelper deg til en løsning er funnet

En som tar deg på alvor :-)

Dette er en lege jeg har gått til under et år, men uten tvil den beste jeg har vært borti! Han bruker god tid når du er der, noe som gjør at han alltid er en god del forsinket, så det er greit å ikke ha umiddelbare planer etter legetime :-p
Han gjør sitt beste for at du skal få den hjelpen du trenger!

Han har fri på fredager, men da er det en hyggelig kvinnelig vikar der som tar deg like mye på alvor og også bruker god tid på deg :-)

Jeg var nylig sykemeldt over en lengre periode, hvor jeg måtte innom titt og ofte. Like fornøyd hver gang!

Han er der i så stor grad som du trenger det.. dvs 100%

Faglig flink ,
skulle lurer han på noe selv så tar han tlf til rett personå ringer mens du sitter der!
Han sender deg videre til spesialist om det er det rett.

Den tiden du venter får du selv igjen den dagen det er du som trenger den.

Den omsorgsfulle legen

Han bryr seg genuint om pasientene sine, og er verdt å vente på - for forsinket er han!

Tar alle plager på alvor og kan medisinfaget sitt!

Topp lege

En leg som følger opp den minste ting gir alltid tilbakemelding på prøver og andre ting som for eks. røntgen.

Meget dyktig lege

Jeg har hatt Åsebø som fastlege i mange år og er veldig fornøyd. Han tar seg alltid god tid, man blir alltid møtt med forståelse og respekt, han gjør alltid sitt ytterste for å hjelpe og han er faglig dyktig. Han er ofte forsinket men synes det er helt greit å vente, det viser bare at han bruker god tid på pasientene. Resten av personalet er også hjelpsomme og hyggelige.

hyggelig lege som bruker tid på pasientene

betyr at han blir litt forsinket, men han tar pasientene på alvor :-)

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har måtte ufrivillig bytte fastlege et par ganger pga at de jeg hadde har sluttet. Kjente ikke til Åsebø før jeg valgte han. Jeg har hatt han som fastlege i litt over ett år nå og er kjempefornøyd!

Han har faglig god kunnskap, tar seg god til til pasientene, gir mange gode råd og du blir hørt.

Endel ventetid på å komme til selv om du har time, men det er verdt det når man har en lege som bryr seg.

Endel ventetid på telefon, spesielt om morningen, men du kommer alltid igjennom. Man kan også bestille time over internett hvis du ikke trenger akutt time.

Kontordamer/helsepersonell som jobber der er alltid hyggelig og grei.

Tillit!

Åsebø er en lege som "ser" pasientene. Bruker tid på den enkelte. Derfor lang ventetid. Glad jeg har ham.

Flink lege

Alltid mins 30 min forsinket, men utrolig flink! Han hører på hva man sier og tar seg tid til deg. (Ikke rart han er forsinket, nei)