Erling Åserud

Fortunen Legekontor Mann, 66 år

Autorisert1982
Ledige plasser 12 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fortunen Legekontor

Fortunen 5 5013 Bergen
Erling Åserud er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Erling Åserud

Jeg har alt godt å si om han. Bedre kunne jeg ikke fått det.

Hadde åserud Før og måtte bytte grunnet flytting. Det var en av de dummeste tingene jeg har gjort i mitt liv. Men jeg har fått en ny mulighet for å kunne gi et godt svar på han som lege er bare. Må prøves for å kunne gi deg selv den mest forståelsesfulle og en god lege som har gjort det de andre legene jeg har hatt skulle gjort for lenge siden. Beste legen i byen Bergen....

Han fikk meg røykfri!

Ved hjelp av motivasjon og ærlige situasjonsbeskrivende tilbakemeldinger fikk han meg til å innse at røykinga holdt på å
ta livet av meg. Etter 33 års røyking, har jeg vært røykfri siden
påskeaften 2000.
En veldig flink lege, ofte litt vel mye å gjøre men en blir veldig godt
ivaretatt.

Beste legen jeg har hatt.

Dr Åserud er klart den beste legen jeg har hatt. Han hører på pasienten og kommer fram med løsninger. Dette er noe andre leger ikke klarer. Han er også veldig fleksibel angående timebestilling. Resepsjonisten er alltid smilende og imøtekommende. Jeg vil anbefale han på det sterkeste.

Meget flink til å lytte, tar de nødvendige prøver, forklarer seg greit. Noen kontroverser, men intet alvorlig.

Erling Aaserud har visstnok overlatt til sin sekretær å avgjøre hvem som kan være pasient. Dette er meget betenkelig.

Meget bra. Den beste jeg noen gang har hatt.

Meget bra. Kommer på hjemmebesøk når jeg har smerter så jeg ikke klarer å dra til Fortunen legekontor.