Erling Åserud

Fortunen 5 5013 Bergen
Erling Åserud er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Erling Åserud

Livredder!!

Jeg har hatt Erling som min "livlege" i mange år. Tidligere har jeg vært langt nede psykisk og er overbevist om at jeg ikke hadde skrevet her i dag om det ikke hadde vært for Åserud. Han er for meg mer ett medmenneske og en sparringspartner enn en lege. I tillegg har en meget dyktig og kompetent sekretær som er veldig imøtekommende. Jeg er evig takknemlig for å ha Erling som min lege

En fantastisk mann

Åserud er en talentfull, god, og fantastisk mann. Jeg er veldig glad jeg har fått han som fastlege. Har aldri følt meg så "hørt" før - og jeg kommer til å beholde han så lenge som overhode mulig!

Han jobber på lag med deg, lytter til det du har og si, og jobber hardt for å hjelpe. Anbefaler han som fastlege på det aller sterkeste!

Jeg har alt godt å si om han. Bedre kunne jeg ikke fått det.

Hadde åserud Før og måtte bytte grunnet flytting. Det var en av de dummeste tingene jeg har gjort i mitt liv. Men jeg har fått en ny mulighet for å kunne gi et godt svar på han som lege er bare. Må prøves for å kunne gi deg selv den mest forståelsesfulle og en god lege som har gjort det de andre legene jeg har hatt skulle gjort for lenge siden. Beste legen i byen Bergen....

Han fikk meg røykfri!

Ved hjelp av motivasjon og ærlige situasjonsbeskrivende tilbakemeldinger fikk han meg til å innse at røykinga holdt på å
ta livet av meg. Etter 33 års røyking, har jeg vært røykfri siden
påskeaften 2000.
En veldig flink lege, ofte litt vel mye å gjøre men en blir veldig godt
ivaretatt.

Beste legen jeg har hatt.

Dr Åserud er klart den beste legen jeg har hatt. Han hører på pasienten og kommer fram med løsninger. Dette er noe andre leger ikke klarer. Han er også veldig fleksibel angående timebestilling. Resepsjonisten er alltid smilende og imøtekommende. Jeg vil anbefale han på det sterkeste.