Irene Øversveen

Muren Legekontor Kvinne, 53 år

Autorisert1992
Ledige plasser 18 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Muren Legekontor

Østre Murallmenning 4 5012 Bergen
Irene Øversveen er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Irene Øversveen

Kjempefornøyd!

Jeg måtte tilbake i dag, og har bare gode ting å si om dem som jobber på dette kontoret. Alle er forskjellige, og det gode med fastlegeordningen er at det er så lett å bytte til en annet kontor, dersom en ikke er fornøyd. Selv, kunne jeg ikke tenke meg å bytte til noen andre. Mitt inntrykk er at de har svært gode rutiner på ting, og er handlekraftige. Jeg har noen ganger ikke kommet gjennom på telefon, da jeg ringte i telefontiden, men har da blitt tilbakeringt igjen, og fikk bestille time likevel. Stort pluss at jeg har kunnet betale med vipps, da jeg ikke hadde kontanter med meg!

Fantastisk dame!

Jeg har hatt Irene som fastlege en god stund, og har hatt kun gode opplevelser med henne. Hun er svært flink til å lytte, og rask med å henvise videre om det trengs. Du får virkelig inntrykk av at hun lytter til deg, og tar deg på alvor. Hun strekker seg langt for å finne utav dine problemer. Hun sender også raskt svar på resultater av blodprøver osv i posten. Så jeg har ingenting vondt å si om henne, flott og koselig dame!

Når det kommer til selve legekontoret er dette ikke maksimalt. Det er utrolig vanskelig å få kontakt med kontoret, og du må gjerne ringe 20 ganger for å komme igjennom, slik du får bestilt deg time. De har også kun visse tider på dagen det er mulig å komme i kontakt med dem.

Resepsjonisten kan jeg heller ikke si meg fornøyd med. Han stresser enormt når du endelig får kontakt med ham, kan virke nesten litt sur og krass, noe som gjør at jeg har gruet meg til å ringe å bestille timer noen ganger. På grunn av den dårlige tilgjengeligheten samt dårlig kommunikasjon og service fra resepsjonist, har jeg sett meg nødt til å bytte fastlege. Trist, med tanken på hvor kunnskapsrik og god Irene er!

Verdens nydeligste lege, men grusom resepsjonist

Jeg valgte Muren legekontor pga. fleksible åpningstider og sentral lokasjon.

Irene er en sympatisk og forståelsesfull lege som jeg anbefaler på det varmeste. Jeg er vanligvis en av de som foretrekker å lese anmeldelser istedenfor å være en av skribentene, men jeg føler denne gangen at det er helt nødvendig å ytre min mening.

På vegne av meg selv, andre pasienter, og ikke minst Irene, så fortjener Muren legekontor en bedre resepsjonist. Jeg kjenner direkte ubehag etter hver samtale. Han er krass og direkte, og bjeffer tilbake uten mål og mening. Dette må bare bli gjort noe med.

legen er flott, erfaren og sympatisk.

Laboratorie- og kontormannen er veldig lite samarbeidsvillig, uhøflig og vanskelig og snakke med.

De har ikke noe e-post, sms-tjenest el.l. som gjør ting tungvint

Fantastisk service og dyktig

Har vært min fastlege i 12 år og jeg er kjempe fornøyd, kommer raskt til,hun er forståelsesfull og tar tak i problemer med en gang. Et kjempe pluss for meg er åpningstider. Timer på kveldstid er fantastisk for meg som er selvstendig næringsdrivende