Irene Øversveen

Muren Legekontor

Autorisasjon (1992)

Muren Legekontor Telefonnummer55 23 07 0055 23 07 ...
Østre Murallmenning 4 5012 Bergen
Irene Øversveen er en av 252 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Irene Øversveen

Imøtekommende og pålitelig

Jeg har gått til Muren legekontor i flere år. OK, har ikke alltid kommet igjennom på telefon, men da har de alltid ringt tilbake. Det viktigste for meg er at jeg stoler på legen, som alltid har fulgt opp mine behov på en forsvarlig og kjempegod måte. Jeg er blitt henvist videre til riktig instans ved behov. Et bonus hos Muren legekontor er den veldig fine menneskelige og informative servicen de yter. Både legen, Irene, vikarer og resepsjonisten som viser seg å være en kunnskapsrik fysioterapeut, er å anbefale. Takk til dere!

Fantastisk

Irene er den beste legen jeg har hatt i mitt liv, Mario er også veldig flink og veldig vittig. Gode, fantastiske folk.

Jeg er dritt lei av å ringe så mange ganger og de vil ikke svare en gang. Hadde aldri så vanskelig å kontakte en fastlege. Nå må jeg bytte fastlege.
Muren legekontor anbefales ikke helle tatt :(

Effektiv, kunskapsrik

Time på kort varsel, hyggelig ung lege.
Resepsjonist som er meget kunskapsrik, og veldig effektiv i forklaringer som normale mennesker faktisk forstår.

Anbefales for arbeidsmennesker som vil ha en rask og politelig lege som ikke krever mye prat om urelevante ting...

Bra oppfølging

Har møtt Iren og vikaren (Indre), samt resepsjonisten. Er fornøyd med alle tre. Legene har nok kunnskap om diagnosen, mens resepsjonisten følger opp med erfaring ervervet gjennom sin lange karriere.
Det at venterommet er ikke er stort nok, blir overskygget av at mine helseproblemer blir forsøkt løst av legen før jeg er ferdig med timen.