Irene Øversveen

Østre Murallmenning 4 5012 Bergen
Irene Øversveen er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Irene Øversveen

Dårlig!!!!!

Fryktelig! Sekretær er uprofesjonell og uhøflig, det er vanskelig å komme gjennom på telefonen og det er umulig å ringe for å bestille time, og de tar dessuten kun kontantbetaling.

Jeg anbefaler ikke - resepsjonist er respektløst, uhøflig, utilgjengelig, og hele etableringen er dysfunksjonell som følge av dette. Dette fører til unødvendig stress og Muren Legekontor trenger en ny sekretær.

Fin lege

Irene er veldig koselig, tar deg på alvor og vil komme til bunns i saker. Jeg ser at mange klager på sekretæren, men jeg synes han også er koselig. Litt distré, men jeg får alltid time med en gang, og synes han er ganske hyggelig..! Minus at de ikke har nettside hvor man kan bestille time og egen lab.

Treigt, gammeldags og nokså håpløst

Jeg har gått til Irene nå i et par måneder, da jeg skulle få time til psykolog. Jeg var inne til time; hun sa hun skulle kontakte noen psykologer, og satt opp en time igjen til oss etter to uker.

Da jeg kom inn igjen etter to uker, har hun ikke kontaktet noen psykologer. Jeg sa at dette hastet, og da ble hun litt "overrasket" og gav meg navnet på EN psykolog jeg kunne ringe; og om han ikke "tok telefonen" kunne jeg ringe inn til hennes kontormann og be han gi beskjed til Irene, så skulle hun ringe meg og navngi noen flere.

Jeg syns dette er ubrukelig, udugelig - og helt bak mål.

forferdelig

Irene er kjempesnill, men det er bare kaos. Får ikke tak i dem når det trengs, får legetime på kvelden og dårlig behandling av resepsjonen. Får ikke tilstrekkelig hjelp eller omsorg man er vant med hos andre legekontor. Jeg har aldri vært en krevende pasient, men standarden er veldig lav her.

Ikke lenger på høyden

Jeg har gått til Irene i mange år, og hun har tidligere vært en svært så grundig og dyktig lege. Hun er fortsatt empatisk, men nå ser det meste ut til å gå på gamle rutiner, og jeg føler meg utrygg. I tillegg er det nesten umulig å få telefonkontakt med kontoret, og åpningstiden på telefonen er tilfeldig og blir stadig kortere og kortere. Resepsjonisten burde finne seg en jobb han makter ordentlig, og ikke lenger være en belastning for kontoret. Dertil er legen selv der altfor sjelden, og vi risikerer å møte en av de mange vikarlegene i stedet for. Det aller verste er at de tillater seg mange og lange ferier, og dermed tvinges man til noen tvilsomme leger på Laksevåg, som åpenbart har null interesse av annet enn pengene dine! Skammelig uansvarlig!
Uten den nødvendige kontinuitet faller vel dessuten mye av hensikten med fastlegeordningen bort?