Irene Øversveen

Muren Legekontor

1992

Muren Legekontor Telefonnummer55 23 07 0055 23 07 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Østre Murallmenning 4 5012 Bergen
Irene Øversveen er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Irene Øversveen

Bra oppfølging

Har møtt Iren og vikaren (Indre), samt resepsjonisten. Er fornøyd med alle tre. Legene har nok kunnskap om diagnosen, mens resepsjonisten følger opp med erfaring ervervet gjennom sin lange karriere.
Det at venterommet er ikke er stort nok, blir overskygget av at mine helseproblemer blir forsøkt løst av legen før jeg er ferdig med timen.

Aldri møtt fastlegen, men veldig dårlig intrykk

Jeg har aldri møtt fastlegen, bare møtt en vikar. Vikaren er grei, men hun har også vært sykemeldt de to siste gangene jeg skulle dit.

Resepsjonisten er utrivelig og uprofesjonell. Kontoret og resepsjonen er rotete og skittet. Jeg har fått de to siste timene avlyst pga syk lege og sist gang kom jeg til avtalt time og døren var låst. Jeg måtte stå utenfor og vente. Da resepsjonisten slapp meg inn (5 minutter etter legetimen skulle ha begynt) måtte jeg sitte og vente i ytterligere 10 minutter før resepsjonisten kalte meg inn for å si at legen var syk. Han sa han hadde sendt meg en SMS og informert om avlyst time, men det hadde han sendt til feil nummer.

Det er virkelig helt kaos her. Jeg har nå byttet legekontor. Jeg anbefaler ikke å gå hit!

God og sympatisk lege, men gammeldags kontor

Jeg er kjempefornøyd med Irene som lege, og liker at man kan få time på kvelden. Jeg får alltid også rask time, og man blir tatt på alvor. Jeg ser at mange klager på tilgjengelighet på telefonen her, og det er jeg helt enig med. MEN resepsjonisten ringer alltid tilbake hvis han ser at jeg har ringt, så derfor holder det alltid å ringe bare en gang. I starten opplevde jeg også resepsjonisten som litt sur, men etter å ha blitt kjent med han har jeg endret inntrykk. Han er egentlig veldig snill og hjelpsom. Han har utrolig mye å gjøre som alene på kontoret der, så jeg forstår godt at han til tider kan bli stresset. Jeg synes likevel han takler dette på en god måte.
Det mest negative med kontoret er at de ikke har nett- og smsbestilling. Kontoret og venterommet virker også gammeldags og lite profesjonelt. Jeg har likevel valgt å bli værende, siden jeg trives godt med både Irene og resepsjonisten.

Hyggelig lege og resepsjonist

Pleier egentlig ikke å bry meg om å skrive vurderinger, men ser det er veldig mye kritikk rettet mot resepsjonisten på legekontoret. Dette syns jeg ikke stemmer i det hele tatt. Jeg opplever ham som imøtekommende og hyggelig, selv om aksenten kanskje får ham til å høres noe brysk ut.

Det tar gjerne et par ring før jeg kommer gjennom, men syns ikke det er særlig problematisk. Det kommer selvfølgelig an på hvor akutt problemet er, men opplever også å få time relativt raskt. Forrige gang jeg ringte med betennelse i tåen fikk jeg time samme dag, en time etter at jeg ringte.

Ellers syns jeg også at Irene er veldig flink og imøtekommende, og vil dermed absolutt anbefale dette legekontoret.

Dyktig, meget fornøyd

Mine erfaringer med Øversveen er veldig gode.
Hun er nøye og dyktig.
Det tilbyes times utover vanlig kontortid, noe som fungerer veldig bra for meg.
Helsesekretæren er fantastisk uten tvil.
De mottar også betaling via Vipps.