Irene Øversveen

Muren Legekontor
Kvinne, 53 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Autorisert

1992

Ledige plasser

62 av 1400

Praksis

Muren Legekontor
Østre Murallmenning 4 5012 Bergen
Tlf: 55 23 07 00 Vis kart
Irene Øversveen er en av 237 fastleger i Bergen

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
3.0
31 vurderinger
Tilgjengelighet
2.5
27 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
4.0
21 vurderinger
Service
2.5
24 vurderinger

Siste vurderinger av Irene Øversveen

Hyggelig lege og resepsjonist

Skrevet
Samlet vurdering
4.0
Tilgjengelighet
0.0
Tillit og kommunikasjon
0.0
Service
0.0

Pleier egentlig ikke å bry meg om å skrive vurderinger, men ser det er veldig mye kritikk rettet mot resepsjonisten på legekontoret. Dette syns jeg ikke stemmer i det hele tatt. Jeg opplever ham som imøtekommende og hyggelig, selv om aksenten kanskje får ham til å høres noe brysk ut.

Det tar gjerne et par ring før jeg kommer gjennom, men syns ikke det er særlig problematisk. Det kommer selvfølgelig an på hvor akutt problemet er, men opplever også å få time relativt raskt. Forrige gang jeg ringte med betennelse i tåen fikk jeg time samme dag, en time etter at jeg ringte.

Ellers syns jeg også at Irene er veldig flink og imøtekommende, og vil dermed absolutt anbefale dette legekontoret.

Dyktig, meget fornøyd

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
3.0
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
4.5

Mine erfaringer med Øversveen er veldig gode.
Hun er nøye og dyktig.
Det tilbyes times utover vanlig kontortid, noe som fungerer veldig bra for meg.
Helsesekretæren er fantastisk uten tvil.
De mottar også betaling via Vipps.

Bad!

Skrevet
Samlet vurdering
1.0
Tilgjengelighet
1.0
Tillit og kommunikasjon
0.0
Service
1.0

I have never met Irene as she has Vikar doctors. Before Christmas, I had A Vikar doctor who was amazing - very empathetic, professional, kind and thorough.

Unfortunately she left Muren Legekontor, and I had to change Legekontor as a result of the rude receptionist, the fact that it is impossible to call for an appointment as the phone is not answered (one must actually visit the office and wait at least 30 minutes to arrange an appointment with a very unhelpful and annoyed looking secretary!) There is no SMS service or PasientSky App like in other more transparent Legekontors. And worst of all: you cannot pay by card - only by cash!!!! As a result of this, if you do not ask for your receipt, you could be billed 2 or 3 times for the same appointment with no proof that you already paid the bill already!

Anyway: I had a nice and great doctor before Christmas. I cannot comment about the current Vikar doctor or Irene as I moved to a new Legekntor after my great doctor left Muren Legekontor. This was because I could no longer tolerate the rude and unprofessional secretary, his chaotic and dirty office, or the inefficient accounting system.

Anbefales ikke.

Skrevet
Samlet vurdering
2.0
Tilgjengelighet
2.0
Tillit og kommunikasjon
3.0
Service
2.5

Veldig vanskelig å få kontakt med legekontoret. Ikke så hyggelig resepsjonist. Legen var grei nok men anbefaler ikke dette legekontoret.

Fornøyd!

Skrevet
Samlet vurdering
3.0
Tilgjengelighet
0.0
Tillit og kommunikasjon
0.0
Service
0.0

Legen er kjempeflink og føler eg blir tatt på alvor. Syns også den siste vikarlegen er kjempeflink og lett å prate med. Syns han resepsjonen kan virke veldig stresset både på kontoret og i telefon. Syns det er dårlig at vi ikke kan ringe å bestille time før kl 10.00. Telefon burde besvares fra klokken 08.00! De burde også ta kort betaling.