Helge Norvald Bell

Førde Legesenter

1982

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Førde Legesenter
Langebruvegen 28 6801 Førde
Tlf: 57 72 21 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Helge Norvald Bell er en av 15 fastleger i Førde

Siste vurderinger av Helge Norvald Bell

Den beste av dei alle!!

Helge Bell har noko som mange andre legar burde lære av. Han er ein som tek pasienten på alvor, lyttar, gir gode råd. Om han er i tvil i sin eigen vurdering tek han alltid kontakt med andre spesiallistar for å rådføre seg. Han er ein som viser interesse for deg som person, viser empati og forstålese. Han er ein av dei som og tek av si eiga fritid ved å ta kontakt etter kontortid for å høyre korleis det går. Han er ikkje av den type lege som ber deg "vente å sjå". Helge Bell er ein lege som eg virkeleg har stor respekt for. Den dagen han sluttar som lege vil bli trist. Håpar han fortsette i mange år framover :)

utrolig mann

Har hatt Helge som fastlege i mange år nå, og har fått fantastisk hjelp på mange måter.
Han lytter grundig, og tar deg på største alvor, uansett plage.
Han står på for å hjelpe, har til og med opplevd at han har ringt på kveldstid for å spørre hvordan det går...
Alle tomler opp!

superduper

Beste legen eg nokon gong har hatt! har hatt han nesten sidan eg blei født, har han ikkje no fordi eg flytta. Han kjenner pasientane sine, han lyttar, han forstår og han hjelp meir enn nokon anna lege eg har gått til.

beste legen jeg noen gang har hatt

han er en lege man føler seg trygg på. han lytter, og man føler seg respektert. vil si at helge bell er den beste legen jeg har hatt.

Meget dyktig allmennlege, og eit godt menneske

Har hatt Helge som fastlege i ei årrekke. Meget dyktig i sitt fag, og har stor kunnskap om livet. Har fått mange gode råd på vegen av Helge, han er nok ein lege og person utover det ein kan forlange

erfaren lege som ser pasienten. Behandler pasient med verdighet, dette gjelder hele familien