Helge Rongevær

Langhus Senteret 7 1405 Langhus
Helge Rongevær er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Helge Rongevær

Slektens fastlege

Hele slekten bor i ski kommune, og bruker han.
De første gangene jeg var der, virket han litt overlegen, så meg aldri i øynene, men etter 5-6 besøk, så tinet han opp.
Han husker alt om meg og min familie, samt resten av slekten.
Han bryr seg om sine faste pasienter, og er genuin intressert i hva du mener.

Virkelig en lege som avgir kunnskap og tillit!

Beste legen gjennom livet. Han gjør skikkelige utredninger og følger opp med spesialist- og sykehuskonsultasjoner under tvil. Kjempebra!

Meget fornøyd

Dyktig, god til å lytte, folkelig. Tar deg på alvor, kan ta ting på strakarm, f.eks fjerning av føflekk etc dersom man er bekymret. Følger opp på en glimrende måte.
Vil si at Helge er den beste fastlegen jeg har hatt....uten tvil!

Anbefales IKKE!

Denne legen fremstår som arrogant og usympatisk. Han er ikke spesielt imøtekommende og har liten evne til å lytte. Virker som om han har gjort seg opp en mening før du kommer inn døra, og han er av den grunn lite handlingsdyktig. Han snakker veldig nedlatende til mennesker, og behandler dem dårlig. Han har rett og slett en svært overlegen holdning. Føler meg til tider mobbet. Jeg har ikke en eneste positiv ting å si. Jeg anbefaler ikke denne legen!

Arrogant og sær lege

Min opplevelse med denne legen er at han er arrogant og ufyselig i oppførselen sin. Du føler deg liten i samme rom som denne legen og han vet godt å komme med sine personlige meninger, selv om det ikke er relevant. Han dømmer deg fort, og virket til og med småsur. Selve legekontoret er gammeldags, mens personale er hyggelige. Jeg byttet fastlege etter 4 besøk da følte jeg at jeg hadde fått nok.