Andres Borkamo

Langebruvegen 28 6801 Førde
Tlf: 57 72 21 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Andres Borkamo er en av 15 fastleger i Førde

Siste vurderinger av Andres Borkamo

En lege som framstår lite hjelpsom

Denne legen framstår lite hjelpsom over for pasienten. Framstår som han er lite interesert i å høyre på meininga og oppfatnning pasienten har av eigen situasjon, men mest interesert i å få fram egne meininingar og erfaringar.

Jeg får ikke hjelp!

Denne legen opptrer som rolig og grei under legetimer, det er noe vanskelig å kommunisere og formidle sykdomsproblem for meg som pasient. Likevel føler jeg meg komfortabel under legetime. For meg personlig er det ett stort forbedringspotensiale hos legen når det kommer til å iverksette tiltak og behandling knyttet til tilstanden min.. Per dags dato føler jeg ikke det er noe poeng for meg å gå til lege med problem da disse problemene ikke blir tatt tak i. Det er uvisst hva tilstanden min er, dermed har jeg også forståelse for at det kan være vanskelig for lege å vite hva som kan gjøres. Men det å komme med ideer, små ting som kan endres i hverdagen, slik at legetimen ikke føles forgjeves, ville vært ett godt tiltak.

Hører ikkje på pasienten

Han bryr seg ikkje om eldre pasienter, dei blir verken sendt til anna vurdering eller henvist til undersøking. Anbefaler IKKJE.

Ubehageleg opplevelse

Fekk god tid til å forklare kva problem eg hadde.
Når han ikkje fann noko bemerkningar på tidlegare utredningar,såg han ikkje dette som ein lidelse dei kunne gjere noko med.
Dette var noko eg måtte lære meg å leve med og fokusere på andre ting..
Må ha forståelse for at det kan vere lidelser som er vanskelege å utrede.

Flink lege

Lyttar og forstår og ein føle seg trygg. Gir gode råd og veit kva han balar med, om han er usikker skjekkar han opp i det. Brukar god tid på pasienten, og du føle deg velkommen og ikkje til bry. Litt ventetid, men det gjer ikkje noko når han er så flink som han er. Eit godt eksempel på korleis ein lege skal vere!

Veldig flink lege !

Følgjer opp og bryr seg om pasienten. Dette fiksar vi - saman!

Bra lege som tek meg på alvor.

Henviser vidare om han ikkje veit, lett å få time, kjenner meg att :) Alltid litt seint ute.

Høyrer ikkje på pasienten.

Misnøgd med denne legen, vil ikkje anbefale han til nokon. Føler eg ikkje blir hørt i det heile tatt.

En lege for folk flest ! Jordnær og sympatisk.

Trygg og sikker framtoning, lyttar interessert, har god tid og stressar ikkje.
Han deler villig kunskap om diagnosen og diagnostiseringa. Eg går derfra med meir kunnskap, i trygg forvissing om at han har "full kontroll" og at dette fiksar vi..saman. VIL du bli frisk er han din beste støttespelar.

Ein likandes kar

Han er herlig og likandes som person og han får meg som pasient til å føle meg trygg og tatt seriøst.
Minus for at eg ikkje fekk dei tablettane eg meinte at eg trengte. Har i ettertid heldigvis fått dei av andre legar.

Veldig flink!

En lege som tar seg tid og er veldig flink til å lytte. Kan vere litt for bestemt på sin sak.

Den beste legen jeg har hatt

Tar seg tid til pasienten sin og lytter til pasienten. Får alltid god hjelp.