Andres Borkamo

Førde Legesenter

2006

Førde Legesenter Telefonnummer57 72 21 5057 72 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Langebruvegen 28 6801 Førde
Andres Borkamo er en av 15 fastleger i Førde

Siste vurderinger av Andres Borkamo

Lite intiativ og lite hjelpsom

Legen er ein roleg, komfortabel og grei type.
Men han bør endre på ein del ting.
Han tar veldig lite intiativ for tiltak og ber pasienten finne behandlarar privat istede for å få henvisning (feks fysio, psykolog osv). Også er han er veldig opptatt av at man kan kurere det meste med kognitiv terapi. Han brukar gjerne lang tid på konsultasjonane, som er veldig bra, men den tida brukar han mest på å snakke sjølv om sine meningar bak sjukdomsbilete eller vri om på det du sjølv forteller som pasient. Eg følte meg ikkje høyrd og oppfølginga hos han gjekk ingen veg og eg måtte til slutt skifte fastlege for å komme vidare i utredning/behandling.

Uinteressert og arrogant

Føles lite betryggende, overser pasienten fullstendig, opptrer arrogant og uinteressert i pasientens problem, nesten som han ler av det, etter mi meining en ubrukelig lege

En lege som framstår lite hjelpsom

Denne legen framstår lite hjelpsom over for pasienten. Framstår som han er lite interesert i å høyre på meininga og oppfatnning pasienten har av eigen situasjon, men mest interesert i å få fram egne meininingar og erfaringar.

Jeg får ikke hjelp!

Denne legen opptrer som rolig og grei under legetimer, det er noe vanskelig å kommunisere og formidle sykdomsproblem for meg som pasient. Likevel føler jeg meg komfortabel under legetime. For meg personlig er det ett stort forbedringspotensiale hos legen når det kommer til å iverksette tiltak og behandling knyttet til tilstanden min.. Per dags dato føler jeg ikke det er noe poeng for meg å gå til lege med problem da disse problemene ikke blir tatt tak i. Det er uvisst hva tilstanden min er, dermed har jeg også forståelse for at det kan være vanskelig for lege å vite hva som kan gjøres. Men det å komme med ideer, små ting som kan endres i hverdagen, slik at legetimen ikke føles forgjeves, ville vært ett godt tiltak.

Hører ikkje på pasienten

Han bryr seg ikkje om eldre pasienter, dei blir verken sendt til anna vurdering eller henvist til undersøking. Anbefaler IKKJE.