Gunnar Engan

Autorisert1979
  • Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin
Ledige plasser 266 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Balestrand helsesenter

Helsesenteret 6899 Balestrand
Gunnar Engan er en av 2 fastleger i Balestrand

Siste vurderinger av Gunnar Engan

Kunnskapsrik lege

Eg er veldig fornøyd med Gunnar, han har vert min fastlege i alle år. De gangene eg har vert der med meg selv eller barn tar han seg alltid tid til å lytte og snakke uten andre påvirkninger som pc eller tlf.
Når det gjelder psykiske lidinger så mener eg han er dyktig. Han lar seg ikke lure så lett . Enkelte kommer vel kun for piller og tror det løser alt, men hjelper i en krisesituasjon bare det ikke blir en `krykke`. Eg tror han har en filosofi om at aktivitet er bedre en piller, og dette følger eg han på.
Gunnar`n skriver heller ikke ut sykemelding i hytt og pine, som og er positivt. Har selv slitt med rygg og tilpasset aktivitet har alltid hjulpet meg:))

Tusen takk Gunnar for at du er den du er, flink lege og samtale partner:)

super

En lege som tar seg tid til deg og hører på deg. Har hatt samme lege i 19 snart 20 år, og jeg kan ikke tenke meg en annen lege, han er fantastisk!

Både og

God på de "klassiske" konkrete tingene, men ikke helt oppdatert. Og er som en annen har nevnt her; dårlig på psykiske problemer.

Grei lege

En god lege som tar seg tid til å lytte, og som ikke bare sitter å taster på pc'en. Han tar problemene på alvor, og kan undersøke flere ting selvom du bare har bestilt time for en ting.

Nei

Dette er en lege uten omtanke og forståelse for psykiske lidelser. Iallefall mine lidelser, som han aldri tok seriøst. Muligens han ikke likte meg noe særlig. Men mitt første besøk hos han som 19 åring, og et rop om hjelp førte aldri frem. Følte meg latterliggjort flere ganger hos han, og fikk rett ut beskjed om å "ta meg sammen" Husker også engang han påsto jeg løy, om ikke det var flere ganger. Skulle ta nesten 20 år og andre leger før jeg fikk hjelp, ble hørt og forstått.