Theresa Franck

Sogndal legesenter
Dalavegen 2 6856 Sogndal
Theresa Franck er en av 10 fastleger i Sogndal

Siste vurderinger av Theresa Franck

Flink, imøtekommande og hyggelig!

Eg har Theresa til fastlege og er veldig nøgd! Ho er flink, lyttar og forstår. Anbefalar ho på det aller varmaste!

Ekstrem dårleg kundebehandling, avvisande og svært lite hjelpsam

Ekstrem dårleg kundebehandling.
Avvisande
Svært lite interesse for problemstillinga og vilje til å setje seg inn i pasienten sitt behov.
Unngå denne fastlegen.

Veldig god lege.

Ærlig, sympatisk og tillitsfull. Ville gjerne ha fortsatt å ha henne om jeg ikke måtte flytte til Oslo.

Ikke anbefalt

Har vært inne hos denne legen ved et par anledninger på øyeblikkelig hjelp på dagtid. Har ikke hatt henne som fastlege. Hun virker lite interessert i pasienten, og viser null empati. Eg følte ikkje at eg fekk den hjelpa eg trengte og vart nesten jaga på dør før eg fekk svar på alt eg lurte på.

Ikkje nøgd

Har hatt denne fastlegen i fleire år, men har stort sett møtt vikarlegar dei gongene eg har vore til legen ila desse åra. Dei få gongene eg har vore i kontakt med denne fastlegen har eg diverre ikkje følt at ho har teke problema mine på alvor. Eg har imidlertid følt at problema har blitt bagatellisert og at det ikkje har vore noko reelt ynskje om finne ut årsaka til plagene. Dette trass i tydelege symptom og positive resultat på div. prøvar. Eg har imidlertid vore i kontakt med andre legar ved same senter som har vore svært hjelpsame. Endte til slutt opp med å skifte fastlege.