Theresa Franck

Dalavegen 2 6856 Sogndal
Theresa Franck er en av 10 fastleger i Sogndal

Siste vurderinger av Theresa Franck

Veldig god lege.

Ærlig, sympatisk og tillitsfull. Ville gjerne ha fortsatt å ha henne om jeg ikke måtte flytte til Oslo.

Ikke anbefalt

Har vært inne hos denne legen ved et par anledninger på øyeblikkelig hjelp på dagtid. Har ikke hatt henne som fastlege. Hun virker lite interessert i pasienten, og viser null empati. Eg følte ikkje at eg fekk den hjelpa eg trengte og vart nesten jaga på dør før eg fekk svar på alt eg lurte på.

Ikkje nøgd

Har hatt denne fastlegen i fleire år, men har stort sett møtt vikarlegar dei gongene eg har vore til legen ila desse åra. Dei få gongene eg har vore i kontakt med denne fastlegen har eg diverre ikkje følt at ho har teke problema mine på alvor. Eg har imidlertid følt at problema har blitt bagatellisert og at det ikkje har vore noko reelt ynskje om finne ut årsaka til plagene. Dette trass i tydelege symptom og positive resultat på div. prøvar. Eg har imidlertid vore i kontakt med andre legar ved same senter som har vore svært hjelpsame. Endte til slutt opp med å skifte fastlege.

Oppegående og ansvarleg

Eg har kun gode erfaringer med fastlegen min. Snill og tar meg på alvor. Kort ventetid, oppmuntrer og gir gode råd. Brukar og akupunktur.

Forståelsesfull og snill

Synes hun er meget flink og tar seg god tid til å lytte, kommer med oppmuntringer, råd og tips. Veldig behagelig person!