Theresa Franck

Dalavegen 2 6856 Sogndal
Theresa Franck er en av 10 fastleger i Sogndal

Siste vurderinger av Theresa Franck

Veldig bra lege

Super flink. Har god tid. Time samme dag. Lytter og er empatisk. Har kjent Theresa Franck i 6 år og er fortsatt fornøyd.

Anbefales ikke

Svært lite hyggelig person, som gir inntrykk av å ta lett på problemer og virker uinteressert. Ikke en lege man føler man kan snakke med. Virker mest opptatt av å bli fort ferdig. Byttet til annen fastlege etter første besøk.

STENGER TELEFON FØR TIDEN

Ringte 5 minutter før stengetid, kom til talepostkasse som sa at det var stengt.. synes det er FOR dårlig.

Skal ikke hit igjen

Mitt møte var ikke hyggelig. Jeg fikk ikke sagt ferdig hva som feiler meg, før jeg ble bedt om å slutte å snakke og ført en pinne inn i munnen. Hun fulgte ikke med når jeg snakket, og møte var over før jeg visste ord av det. Jeg er vandt til å være oppgitt etter legebesøk - men dette er det verste jeg har opplevd. Jeg følte ikke jeg fikk sagt det jeg ville si, og ikke den "hjelpen" jeg følte behov for.

Verste legen eg har vore borti!!!

Har hatt nokre akutt timar hjå ho. Den første følelsen eg har fått er at ho ikkje likar jobben sin. Ho bryr seg ikkje og behandlar deg ikkje som eit menneske. Du føler deg dum etterpå. Problemet/problema eg tar opp (det eg rekk før eg blir kasta på dør), blir ikkje tekne på alvor! Styr unna!!