Theresa Franck

Sogndal legesenter
Dalavegen 2 6856 Sogndal
Theresa Franck er en av 10 fastleger i Sogndal

Siste vurderinger av Theresa Franck

Super flink og hyggelig lege

Anbefaler på det varmeste. Dyktig, varm lege. Tar deg på alvor. Lytter og er fagleg flink. Jeg har hatt diverse problemstillinger - alle tatt på alvor. Vil anbefale alle Theresa Franck

Kald, følelsesløs og utrolig dårlig lege

Både meg og min samboer har brukt denne «legen» ved flere anledninger og sitter igjen med samme følelse hver gang. Denne damen bryr seg ikke om noe/noen og hiver deg ut før du får snakket ferdig. Kald, følelsesløs og utrolig lite interessert i å hjelpe. Tar ikke engang psykiske plager på alvor og får deg til å sitte der å føle at det er ikke hennes problem og at hjelp er bare for folk som nesten er i graven! STYR UNNA!!

Anbefales ikke

Min første og eneste time med Theresa var ikke spesielt hyggelig. Hun virket kald og ikke spesielt imøtekommende. Jeg opplevde å måtte spørre om samme ting flere ganger, fordi hun ikke svarte tydelig (enkelt ja eller nei spørsmål om fornying av resept). Hun svarte kort, så gikk fra timen med en ubehagelig følelse av at jeg var dum, selv om det bare var en kjempeenkel standard legetime. Har byttet til en annen lege ved samme kontor nå.

Favorittlegen min

For første gang har jeg vært hos en lege som har sett meg og tatt meg på alvor.
Hver gang jeg er hos henne, ser hun meg, og lytter til meg.
Hun er rask og effektiv, og henviser meg videre når det er nødvendig.
Hun har reddet meg ut av en håpløs livssituasjon, og gitt meg trygghet og troen på at det finnes leger som tar seg tid til å se enkeltindivider.
Tusen takk for at du er verdens beste lege, Theresa..!!
Du har reddet livet mitt :-)

Veldig bra lege

Super flink. Har god tid. Time samme dag. Lytter og er empatisk. Har kjent Theresa Franck i 6 år og er fortsatt fornøyd.