Theresa Franck

Sogndal legesenter

2011

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sogndal legesenter
Plassen 2 6856 Sogndal
Theresa Franck er en av 11 fastleger i Sogndal

Siste vurderinger av Theresa Franck

«Leker» psykolog- glemmer psykisk helse!!

Var fornøyd med hjelpen hennes, helt til jeg trengte hjelp med den psykiske helsen min. Tar ikke psykisk helse og psykiske lidelser (allerede satt av tidligere psykolog) på alvor. Vær forberedt på å måtte kjempe for å få henvisning til psykolog.. Gikk fra timen uten henvisning til psykolog. Har byttet fastlege nå.

Theresa Franck har hjulpet meg i livets vanskelige situasjoner. Anbefaler på det varmeste. Ho er dyktig og veldig kompetent. Fagleg sterk.

Faglig dyktig

Kan virke "kald og sint". Men, er faglig dyktig. Vær tydelig på kva som er ditt problem, så får du hjelp. Hjalp meg svært raskt med problemstilling som spesialisthelsetjenesten ikkje klarte å løyse på tross av mange timar og undersøkingar. Er no symptomfri etter åtte år med plager. Veldig takknemlig for det.

Dyktig

Har bare hatt positive opplevelser med Theresa som lege. Har alltid blitt tatt på alvor og er det noe hun ikke har kunnet hjulpet meg med har hun vært kjapp med å henvise videre.

Burde ikkje jobba med mennesker

Kald, arrogant og lite forståelsesfull. Ho burde absolutt ikkje vore lege. Flirer på ein hånande måte og snakkar til deg som eit barn. Styyr unna!