Amal Rosenborg

Pastor Fangens vei 26 0877 Oslo
Amal Rosenborg er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Amal Rosenborg

Flink og bra lege!

Bra, omsorgsfull og lyttende lege. Rutinert og kunnskapsrik. Evner å sette seg i pasientens situasjon. Anbefaler henne!

Imøtekommende, tålmodig og veldig vennlig

Jeg har nettopp byttet til Amal, og dette må være første gangen jeg er så fornøyd med lege og legebesøk. Amal er imøtekommende, høflig, vennlig og i det hele tatt alt jeg ser etter i en lege. Jeg er så fornøyd med å ha byttet til henne, og kan anbefale henne på det varmeste.

Hyggelig lege

Jeg er heldigvis ikke så ofte hos legen, men jeg vil gjerne ha en fastlege som jeg tror vil stille opp dersom uhellet skulle være ute. Jeg tror Amal Rosenborg er engasjert nok til å være en sånn lege.

Hun er hyggelig og engasjert. Gir gjerne råd. Hun er ikke redd for å ta en god kontroll, og hun fremstår som hun gjerne jobber forebyggende også med å ha årlige, gode undersøkelser. Det er et kvalitetsstempel hos en lege.

Jeg er fornøyd!

Meget bra

Greit å få kontakt. Grundig undersøkelse som viste gode resultater.
God oppfølging. Behagelig vesen.

Helt ok lege.

Denne legen er veldig glad i å prate selv, og det kan være vanskelig å komme til ordet. Hun kan ta litt lett på ting og går ut i fra hva hun føler i stedet for å lytte til hvordan jeg opplever det. Det gir en følelse av å ikke bli tatt alvorlig.
I tillegg har hun ofte gått over tiden på grunn av sin egen prating, og hvis jeg da vil ta opp en ekstra ting så må jeg bestille ny time.
Vil også si at den ene sekretæren er veldig hyggelig, mens den andre gruer jeg meg til å prate med. Det er også noe som trekker helhetsinntrykket av legekontoret ned.
Kommer til å bytte fastlege.