Amal Rosenborg

Berg Legekontor DA
Pastor Fangens vei 26 0877 Oslo
Amal Rosenborg er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Amal Rosenborg

Dyktig, engasjert, blid og omsorgsfull

Amal Rosenborg er en fantastisk lege! Hun er dyktig og kunnskapsrik, blid, hyggelig og imøtekommende, engasjert og omsorgsfull. Hun ser pasienten og følger godt opp. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt, og jeg har vært fornøyd med mine tidligere leger også.
Det bør nevnes at de ansatte på kontoret/laben også er usedvanlig hyggelige, blide og imøtekommende. De gjør dessuten sitt ytterste for å finne time raskt hvis man trenger det. Berg legekontor er et lite, rolig og oversiktlig kontor. På venterommet står til og med isvann og glass klart for pasientene.
Ventetiden i telefonen varierer, men er vanligvis ikke spesielt lang. Hvis de ansatte ikke kan ta telefonen kan man legge igjen beskjed på svareren, så ringer de opp igjen. Ventetiden før man kommer inn til legen er vanligvis også ganske kort. Likevel føler jeg alltid at Amal har tilstrekkelig tid til meg.
Jeg er veldig fornøyd og kan varmt anbefale både Berg legekontor og Dr. Amal Rosenborg.

Flink og bra lege!

Bra, omsorgsfull og lyttende lege. Rutinert og kunnskapsrik. Evner å sette seg i pasientens situasjon. Anbefaler henne!

Imøtekommende, tålmodig og veldig vennlig

Jeg har nettopp byttet til Amal, og dette må være første gangen jeg er så fornøyd med lege og legebesøk. Amal er imøtekommende, høflig, vennlig og i det hele tatt alt jeg ser etter i en lege. Jeg er så fornøyd med å ha byttet til henne, og kan anbefale henne på det varmeste.

Hyggelig lege

Jeg er heldigvis ikke så ofte hos legen, men jeg vil gjerne ha en fastlege som jeg tror vil stille opp dersom uhellet skulle være ute. Jeg tror Amal Rosenborg er engasjert nok til å være en sånn lege.

Hun er hyggelig og engasjert. Gir gjerne råd. Hun er ikke redd for å ta en god kontroll, og hun fremstår som hun gjerne jobber forebyggende også med å ha årlige, gode undersøkelser. Det er et kvalitetsstempel hos en lege.

Jeg er fornøyd!

Meget bra

Greit å få kontakt. Grundig undersøkelse som viste gode resultater.
God oppfølging. Behagelig vesen.