Amal Rosenborg

Berg Legekontor DA

2004

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Berg Legekontor DA
Pastor Fangens vei 26 0877 Oslo
Tlf: 22 58 19 85 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Amal Rosenborg er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Amal Rosenborg

Kompetent og hyggelig

Veldig fornøyd med dr. Rosenborg. Kan kanskje fremstå som litt direkte og "rett frem" - men det setter jeg pris på. Samtidig hyggelig, og jeg følte meg i trygge og kompetente hender. Tok alle mine henvendelser seriøst, stilte spørsmål og var interessert. Anbefales

Styr unna denne legen, arrogant og nedlatende

Etter lengre tids sykdom tok jeg kontakt med Amal Rosenborg for utredning av mine muskel og skjelettplager, slik at jeg endelig kan komme ut i jobb igjen. Hun følger meg dessverre ikke opp, og har liten vilje og evne til å bruke det norske språket skriftlig på en
selvstendig måte ovenfor spesialisthelsetjenesten og nav. Hun er særdeles påståelig og arrogant, lytter ikke og tar litt for raske konklusjoner. Siden jeg har flere onter, må jeg betale legetime for hver plage. Av b.l.a ryggartritt, artrose, muskelsvakhet, slimposebetennelser og inneklemmingssyndromer m.m , av dette får jeg fysioterapi for der jeg har "aller mest" vondt, nemmelig knær, resten er jeg nødt til å gå med ubehandlet og lide i stillhet, selv om plagene er dokumentert. Har måtte betale for dyre privatleger, og levere epikriser fra andre behandlere og legevakt for å føre "bevis". Jeg kvier meg til hver legetime, som resulterer i endeløs fortvilelse, sorg, smerter og gråt for ikke nå frem til henne med mine plager. Jeg går hjem, med uforrettet sak og tom lommebok. Står nå på venteliste til en ny lege.

Dyktig, engasjert, blid og omsorgsfull

Amal Rosenborg er en fantastisk lege! Hun er dyktig og kunnskapsrik, blid, hyggelig og imøtekommende, engasjert og omsorgsfull. Hun ser pasienten og følger godt opp. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt, og jeg har vært fornøyd med mine tidligere leger også.
Det bør nevnes at de ansatte på kontoret/laben også er usedvanlig hyggelige, blide og imøtekommende. De gjør dessuten sitt ytterste for å finne time raskt hvis man trenger det. Berg legekontor er et lite, rolig og oversiktlig kontor. På venterommet står til og med isvann og glass klart for pasientene.
Ventetiden i telefonen varierer, men er vanligvis ikke spesielt lang. Hvis de ansatte ikke kan ta telefonen kan man legge igjen beskjed på svareren, så ringer de opp igjen. Ventetiden før man kommer inn til legen er vanligvis også ganske kort. Likevel føler jeg alltid at Amal har tilstrekkelig tid til meg.
Jeg er veldig fornøyd og kan varmt anbefale både Berg legekontor og Dr. Amal Rosenborg.

Flink og bra lege!

Bra, omsorgsfull og lyttende lege. Rutinert og kunnskapsrik. Evner å sette seg i pasientens situasjon. Anbefaler henne!

Imøtekommende, tålmodig og veldig vennlig

Jeg har nettopp byttet til Amal, og dette må være første gangen jeg er så fornøyd med lege og legebesøk. Amal er imøtekommende, høflig, vennlig og i det hele tatt alt jeg ser etter i en lege. Jeg er så fornøyd med å ha byttet til henne, og kan anbefale henne på det varmeste.

Hyggelig lege

Jeg er heldigvis ikke så ofte hos legen, men jeg vil gjerne ha en fastlege som jeg tror vil stille opp dersom uhellet skulle være ute. Jeg tror Amal Rosenborg er engasjert nok til å være en sånn lege.

Hun er hyggelig og engasjert. Gir gjerne råd. Hun er ikke redd for å ta en god kontroll, og hun fremstår som hun gjerne jobber forebyggende også med å ha årlige, gode undersøkelser. Det er et kvalitetsstempel hos en lege.

Jeg er fornøyd!

Meget bra

Greit å få kontakt. Grundig undersøkelse som viste gode resultater.
God oppfølging. Behagelig vesen.

Helt ok lege.

Denne legen er veldig glad i å prate selv, og det kan være vanskelig å komme til ordet. Hun kan ta litt lett på ting og går ut i fra hva hun føler i stedet for å lytte til hvordan jeg opplever det. Det gir en følelse av å ikke bli tatt alvorlig.
I tillegg har hun ofte gått over tiden på grunn av sin egen prating, og hvis jeg da vil ta opp en ekstra ting så må jeg bestille ny time.
Vil også si at den ene sekretæren er veldig hyggelig, mens den andre gruer jeg meg til å prate med. Det er også noe som trekker helhetsinntrykket av legekontoret ned.
Kommer til å bytte fastlege.

Den mest sympatiske og beste legen jeg vet om

Amal er en fantastisk lege. Hun tar seg alltid god tid og lytter til deg. Jeg har aldri opplevd en lege som bryr seg så mye om pasientene sine. Det er en grunn til at jeg dro hele veien fra Oslo til Auli (da hun jobbet der) for å dra til legen min.

Dette er en lege som ser hele deg,som tar deg på alvor og som gjør grundige undersøkelser.Rett og slett et fantastisk menneske.
Hun fortjener mye blomster!

Helt utrolig flott og seriøs lege, helsjekk og forståelig.

Terningkast 6. Som Freia Melkesjokolade, ingen over, ingen ved siden av.

Du får ikkje time

Om du ikkje ha tid til å vente i minst 14 dagar! Ho er ikkje der alle dagar heller.

Veldig dyktig og imøtekommende lege

Amal Rosenborg er en forståelsesfull og dyktig lege som ser pasientene sine og sender videre til spesialister dersom det er noe hun ikke kan svare på. Selv bor jeg i en annen kommune og det er synd hun ikke er mer sentrumsnært i forhold til det, men jeg reiser heller den biten for å ha en lege jeg føler jeg kan stole på og som du føler både lytter og er engasjert. Hva med å flytte til Lillestrøm-området Amal :-)

Den beste lege jeg har møtt!!

Utrolig bli og hyggelig, kunnskapsrik og grundig. Fås ikke bedre

Super flink lege, skal ikke bytte

En av de beste legene jeg har hatt. Lyttende, engasjert, rettferdig omtenksom og behjelpelig

En flink lege!

Veldig blid og lyttende. Føler alltid at hun tar seg god tid til å høre,og er hun usikker på diagnose setter hun raskt i gang en skikkelig utredning! Takket være henne kom jeg meg mye raskere ut i jobb igjen fordi jeg slapp å vente på utredning osv.

Hun er også veldig flink med barn. Guttungen har hatt en del legeskrekk p.g.a at han er født med en alvorlig sykdom som har gjort at han har vært inn og ut av sykehus i flere år nå. Hun møter han på hans nivå og gjør undersøkelsen til en "lek". Veldig flink til å ta ting på alvor med barn også,og er heller "føre var".

Veldig glad jeg byttet til Amal:)

Hyggelig og imøtekommende lege

Er imøtekommende og hyggelig å være hos. Virker kunnskapsrikg og flink til å formidle diagnoser og løsninger på en pedagogisk måte.

Det har noen ganger gått litt fort så jeg har måtte betale for graviditets-/barnerelaterte ting som burde vært gratis. Hun har også en gang stilt diagnosen på første setningen i forklaringen min, slik at jeg ikke ble hørt på hele problemet.

Imøtekommende lege som tar pasienten på alvor

Blid og imøtekommende. En lege som tar pasienten på alvor.

Synd at feil fylke er oppgitt her. Nes ligger i Akershus fylke.