Trond Inselseth

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Siste vurderinger av Trond Inselseth

Tar deg på alvor

Trond er en utrolig flink lege som tar deg på alvor. Jeg har gått til han for psykiske problemer og opplevde hele tiden at han brydde seg og ville hjelpe meg. Er også en hyggelig og humoristisk mann. Anbefales varmt.

Denne fastlegen har min fulle tillit

Er utrolig fornøyd med å ha Trond som fastlege, han løser problemer i samarbeid med pasienten og er veldig grundig. Har hatt han som fastlege over mange år, og i vanskelige perioder har han gjort seg tilgjengelig, og vært en stor støtte og hjelp til å komme ut av en vanskelig situasjon. Han er en lege som er rett på sak, og har stor fagkunnskap og erfaring, og han virker veldig trygg

Imøtekommende og grundig.

Tar både store og små problemer på alvor. Går grundig til verks og tilviser til videre utredning dersom det trenges. Følger godt opp og tar gjerne kontakt etter et legebesøk. En lege jeg har stor tillit til.

Den beste legen på stedet

Har full tillit til Trond. Tar problemene seriøst, og finner gode løsninger. Har vært min fastlege over svært mange år, og jeg håper han holder ut i mange år til.

skuffet!!!

Er plaget med migrene. Så når Eg valgte han håpte eg på han kunne kansje finne noe til meg som hjelper når Eg har allt fått migrene for migrenemedisin blir eg dårlig av ,og går på blodtrykk medisin for å holde den i sjakk. Hadde sånn migrene men må jobbe , fikk time den dagen , var forferdelig å sitte å vente .når Eg kom inn spurte han hva det var og Eg sa er plaget med migrene. Han sa da at eg hadde da sikkert prøvd ut fleir typa medisin .ja sa eg og at eg blir dårlig av migrenemedisin. Og uten å sjå på datasjermen eller lese noe om meg sa han visst eg ikke kunne gå heim å legge meg så fikk eg bare ha migrene. Han ville ikke prøve engong å hjelpe, ikke sjå om Eg måtte bytte blodtrykk medisin ,sida Eg nett hadde fått en ny type å prøve. Nei han er utgått på dato!!!

Omsorgsfull

Min fastlege over mange år. Veldig dyktig og løsningsorientert. Følger meg opp og bryr seg. Har gått til han med både fysiske og psykiske utfordringer og har bare positive erfaringer. Han er derimot ikke en "dullete" lege som bruker mye tid på å syns synd i deg. Han bruker mer tid på å løse problemene dine sammen med deg.

skuffene, kald og arrogant.

Jeg har i en år rekke gått med vond rygg og opplever at Tramadol er det eneste som tar toppen på mine plager, Vedkommende tror meg ikke og avviser meg. han har på tross av at han ikke har selv undersøkt meg konkludert med at jeg ikke "Trenger den type smertelindring"

Skuffende...

Jeg har hørt at denne legen skal være den beste. I mitt tilfelle valgte jeg han pga dette, fordi vi har en litt spesiell situasjon som krever mye kunnskap på mange områder. Jeg ble fryktelig skuffet over måten ting har blitt håndtert på. Jeg forventet mye mer av en som har vært så lenge i denne jobben. Jeg forventet at han hadde kunnskap/ kunne tilegnet seg ny kunnskap. Det er skremmende når dette faktisk gir konsekvenser også utover den helsemessige biten. Jeg ser frem til å bruke min nye fastlege fremover. Kanskje blir jeg møtt med mer respekt og får den hjelpen som trengs. Men for all del, Dr.Inselseth har sikkert mye og god kunnskap på mange andre områder.

Helt ok.

Virker ganske kald og på en måte følelsesløs.
Men virker ellers som en flink lege da....