Trond Inselseth

Måløy Kommunelegekontor

1984

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Måløy Kommunelegekontor Telefonnummer57 84 52 3057 84 52 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gate 1 64 6700 Måløy
Trond Inselseth er en av 8 fastleger i Vågsøy

Siste vurderinger av Trond Inselseth

Stødig

Trond har vært min lege helt fra jeg ble født. Min opplevelse er at han er ærlig, direkte og løsningsfokusert.
Og sammen har vi løst mange utfordringer. Både store og små!

Tar deg på alvor

Trond er en utrolig flink lege som tar deg på alvor. Jeg har gått til han for psykiske problemer og opplevde hele tiden at han brydde seg og ville hjelpe meg. Er også en hyggelig og humoristisk mann. Anbefales varmt.

Denne fastlegen har min fulle tillit

Er utrolig fornøyd med å ha Trond som fastlege, han løser problemer i samarbeid med pasienten og er veldig grundig. Har hatt han som fastlege over mange år, og i vanskelige perioder har han gjort seg tilgjengelig, og vært en stor støtte og hjelp til å komme ut av en vanskelig situasjon. Han er en lege som er rett på sak, og har stor fagkunnskap og erfaring, og han virker veldig trygg

Imøtekommende og grundig.

Tar både store og små problemer på alvor. Går grundig til verks og tilviser til videre utredning dersom det trenges. Følger godt opp og tar gjerne kontakt etter et legebesøk. En lege jeg har stor tillit til.

Den beste legen på stedet

Har full tillit til Trond. Tar problemene seriøst, og finner gode løsninger. Har vært min fastlege over svært mange år, og jeg håper han holder ut i mange år til.