Trond Inselseth

Tilleggskompetanse
  • Petroleumslege
  • Sjømannslege

Siste vurderinger av Trond Inselseth

Denne fastlegen har min fulle tillit

Er utrolig fornøyd med å ha Trond som fastlege, han løser problemer i samarbeid med pasienten og er veldig grundig. Har hatt han som fastlege over mange år, og i vanskelige perioder har han gjort seg tilgjengelig, og vært en stor støtte og hjelp til å komme ut av en vanskelig situasjon. Han er en lege som er rett på sak, og har stor fagkunnskap og erfaring, og han virker veldig trygg

Imøtekommende og grundig.

Tar både store og små problemer på alvor. Går grundig til verks og tilviser til videre utredning dersom det trenges. Følger godt opp og tar gjerne kontakt etter et legebesøk. En lege jeg har stor tillit til.

Den beste legen på stedet

Har full tillit til Trond. Tar problemene seriøst, og finner gode løsninger. Har vært min fastlege over svært mange år, og jeg håper han holder ut i mange år til.

skuffet!!!

Er plaget med migrene. Så når Eg valgte han håpte eg på han kunne kansje finne noe til meg som hjelper når Eg har allt fått migrene for migrenemedisin blir eg dårlig av ,og går på blodtrykk medisin for å holde den i sjakk. Hadde sånn migrene men må jobbe , fikk time den dagen , var forferdelig å sitte å vente .når Eg kom inn spurte han hva det var og Eg sa er plaget med migrene. Han sa da at eg hadde da sikkert prøvd ut fleir typa medisin .ja sa eg og at eg blir dårlig av migrenemedisin. Og uten å sjå på datasjermen eller lese noe om meg sa han visst eg ikke kunne gå heim å legge meg så fikk eg bare ha migrene. Han ville ikke prøve engong å hjelpe, ikke sjå om Eg måtte bytte blodtrykk medisin ,sida Eg nett hadde fått en ny type å prøve. Nei han er utgått på dato!!!

Omsorgsfull

Min fastlege over mange år. Veldig dyktig og løsningsorientert. Følger meg opp og bryr seg. Har gått til han med både fysiske og psykiske utfordringer og har bare positive erfaringer. Han er derimot ikke en "dullete" lege som bruker mye tid på å syns synd i deg. Han bruker mer tid på å løse problemene dine sammen med deg.