Lars Moland

Havnevegen 41B 5918 Frekhaug
Lars Moland er en av 8 fastleger i Meland

Siste vurderinger av Lars Moland

Forståelsesfull

Byttet til Lars Moland da jeg flyttet hit, egentlig kun fordi det var han som hadde ledig. Er VELDIG glad jeg havnet hos han! Gikk til ham fordi jeg var ekstremt kvalm i svangerskapet, han viste kun medfølelse og forståelse fra første stund. Ikke alle (spesielt ikke menn) skjønner at man kan bli ekstremt dårlig som gravid, men Lars var veldig medmenneskelig.

Tillitsfull og tilstede

Fikk akutt krystallsyke i ferien og oppsøkte legekontoret på Frekhaug for hjelp da min fastlege var på ferie.
Lars Moland brukte god tid på konsultasjonen, og jeg gikk ut igjen frisk etter at han behandlet meg med Epleys manøver. Han behandlet og veiledet meg i egentrening - men det viste seg at jeg var helt fin igjen etter behandlingen han ga på kontoret. Stor takk til en lege som tok seg tid, som igjen medførte at jeg kunne fortsette ferien min frisk :)

En fantastisk lege

En lege som lytter, har tid, bryr seg, i tillegg til være faglig dyktig.

Hos han kjenner man seg ivaretatt!

Veldig fornøyd!

En veldig god lege

Dette er en lege som virkelig bryr seg om pasientene. Han er forberedt når du kommer og er veldig flink til å lytte og hjelpe deg så godt han kan.
Jeg er meget fornøyd med denne legen

Heldig som har han som fastlege

Han følger deg virkelig opp og har tid til deg.
Har aldri opplevd ein fastlege som ringer til deg etter kontor tid for å følge deg opp. Han er veldig flink faglig. God til å lytte og forstå og vil virkelig gjøre sitt beste for å hjelpe deg. Er veldig fornøgd med valget å ha han som min fastlege.Kommer ikke til å bytte.