Lars Moland

Frekhaug Legesenter

1982

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Frekhaug Legesenter Telefonnummer56 17 11 1056 17 11 ...
Havnevegen 41 B 5918 Frekhaug
Lars Moland er en av 9 fastleger i Meland

Siste vurderinger av Lars Moland

Trygg og god

Føler jeg blir tatt vare på best mulig måte. Kan ikke tenke meg en mer forståelse full lege. Han lytter og vil hjelpe på mulig måte. Sender deg videre om det andre plasser en kan få svar eller hjelp.

Forståelsesfull

Byttet til Lars Moland da jeg flyttet hit, egentlig kun fordi det var han som hadde ledig. Er VELDIG glad jeg havnet hos han! Gikk til ham fordi jeg var ekstremt kvalm i svangerskapet, han viste kun medfølelse og forståelse fra første stund. Ikke alle (spesielt ikke menn) skjønner at man kan bli ekstremt dårlig som gravid, men Lars var veldig medmenneskelig.

Tillitsfull og tilstede

Fikk akutt krystallsyke i ferien og oppsøkte legekontoret på Frekhaug for hjelp da min fastlege var på ferie.
Lars Moland brukte god tid på konsultasjonen, og jeg gikk ut igjen frisk etter at han behandlet meg med Epleys manøver. Han behandlet og veiledet meg i egentrening - men det viste seg at jeg var helt fin igjen etter behandlingen han ga på kontoret. Stor takk til en lege som tok seg tid, som igjen medførte at jeg kunne fortsette ferien min frisk :)

En fantastisk lege

En lege som lytter, har tid, bryr seg, i tillegg til være faglig dyktig.

Hos han kjenner man seg ivaretatt!

Veldig fornøyd!

En veldig god lege

Dette er en lege som virkelig bryr seg om pasientene. Han er forberedt når du kommer og er veldig flink til å lytte og hjelpe deg så godt han kan.
Jeg er meget fornøyd med denne legen