Harmanpreet Singh

Autorisasjon (2011)

Haug legesenter Telefonnummer32 14 04 5032 14 04 ...
Øvre klekkenvei 53 3514 Hønefoss
Harmanpreet Singh er en av 31 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Harmanpreet Singh

Veldig flink lege 😊

En veldig flink lege,tar seg tid .Er det noe han er litt usikker på sender han deg videre.Jeg er veldig fornøyd med legen min.

Meget dyktig.

Er en lege som gjør så godt han kan og hjelper en så godt han kan! Er veldig takknemlig for å ha en slik person som tar deg på alvor og er et medmenneske Dr. Singh er en lege som er genuint opptatt av deg og din helse.

Gjør alltid jobben sin!

Jeg har hatt en veldig lang og komplisert sykehistorikk, som jeg dessverre må leve med. Jeg har hatt stort behov for å ha en lege som nettopp Singh. Han er en god lytter, som også viser empati i stor grad. De gangene jeg har hatt behov for henvisninger til nye utredninger, f.eks. på Ous, har Singh som regel ordnet dette under konsultasjonen. Dette har bidratt til at helsehjelpen har kommet raskere. I noen tilfeller har han også på eget initiativ ringt, om han har følt det har vært behov for det. Jeg setter veldig stor pris på å ha ham som min primærlege, og jeg kommer aldri til å bytte ham ut frivillig! Takk!

En lege med god kunnskap og menneskelig forståelse

Dette er en dyktig lege som observerer og samhandler godt. Selv har jeg hatt omfattende hjerteproblematikk og utfordringer rundt dette. Singh hjulpet meg tilbake til det normale livet ved god kommunikasjon, forståelse samt veiledning enkle ting som kan være veldig utfordrende som pasient.Enkelte andre fastleger i distriktet har oversett dette menneskelige aspektet som er særlig viktig for helsen blant vanskelige og utfordrende diagnoser. Her kommer Singh til sin rette.
Føler meg trygg og godt ivaretatt hos Harmanpreet tross noe lang ventetid,men venter jeg gledelig da allikevel. Noen ganger virker det som ventetiden er lang fordi Dr. Singh tar seg tid til hver enkelt pasient og lytter!

Trygg og hjelpsom

Veldig fornøyd med all hjelp! Er en som gjør så godt han kan og hjelper en så godt han kan! Hele familien er veldig takknemlig for å ha en slik person som er mer som et medmenneske enn noen annen lege jeg har møtt! Her er vi nede på jorda alle mann og det handler om å hjelpe hverandre! Anbefales på det varmeste