Harmanpreet Singh

Autorisasjon (2011)

Haug legesenter Telefonnummer32 14 04 5032 14 04 ...
Øvre klekkenvei 53 3514 Hønefoss
Harmanpreet Singh er en av 31 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Harmanpreet Singh

Jeg trodde han var en dyktig og flink lege

Men på de 5 årene jeg har vært der så har det ihvertfall vært mer enn 10 nye medisinske sekretærer der og dette blir veldig slitsomt og forholde seg til,De Shing jobber for mye å det går dessverre utover hans pasienter så Nei,jeg orker ikke å forholde meg til en lege som ikke gjør en god nok jobb!

God lege, men håpløst lang ventetid

Anbefaler ikke dette legesenteret.Ventetiden er latterlig lang for å få en time.Kan være alt fra 3-6 dager.
Det er ikke til å leve med.
Legesenteret godtar ikke kontant betaling, selv om norsk lov tilsier at de ikke kan nekte dette.
Det er også tilnærmet umulig å komme igjennom på telefonen for å få bestilt time.
Helt tilslutt kan en også påregne minst 45 min ventetid utover den timen man omsider har fått.
Dette er dårlig service, og da hjelper det ikke at legen er flink i selve jobben.

Meget Dyktig Lege

Dr.Singh er en meget dyktig lege, jeg har aldri hatt noe problem. Han er flink til å sende henvisninger videre,og han tror på deg som menneske. Han lytter og er enig med deg. Aldri noe problem vist man trenger medisiner, jeg ringer aldri,bare sender SMS og samme dag eller dagen etter er medisinen på apoteket! Jeg har gått på Hauglegesenter i over 10 år da jg hadde Dr.Kristiansen før. Er det noe jeg lurer på er Dr.Singh alltid der. Stor fornøyd med min fastlege

Lyttende og kunnskapsrik

Føler at han alltid har tid til å lytte . . og er en god allmenpraktiker med bred bakgrunn.
Litt vanskelig å få time - og resepter som må fornyes kommer alltid litt sent .. litt treg med henvisninger - men, det merkes at han har bed kompetanse og er opptatt av å løse det en måtte ha av helseproblemer.
Alt i alt en sympatisk og inkluderende fastlege som tar sitt fag alvorlig-

generelt god.

dette er en lege som hører etter å tar seg tid for å forstå problemene mine. eneste problemet mitt er at han er veldig treg med å henvise videre til spesialister om man skulle trenge det selv om det er han som sier at vi bør gjøre dette. i tillegg så er det sjeldent at man får svar på prøvene som blir tatt da må man bestille ny time å så spørre om svare på prøvene som er tatt å dette er svært tungvindt og dyrt