Bjørg Grete Sandberg

Skollerudveien 11 1353 Bærums Verk
Bjørg Grete Sandberg er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Bjørg Grete Sandberg

Dyktig og oppmerksom

Behagelig og imøtekommende. Har tid til samtalen når det trengs. Kan anbefale henne til hvem det skal være. Vil ikke miste henne.

Tilstede og interessert

Dyktig lege som er tilstede i de få minuttene en legeavtale varer. Hun er også flink til å henvise videre når noe kanskje bør ses nærmere på.

Utrolig dyktig lege!!

Grete er en utrolig dyktig lege som tar deg på alvor, følger opp og hendviser videre om det er nødvendig. Om det skulle være noe akutt får man som regel time på dagen som er kjempe flott.

Hatt Grete som min lege i over 20 år, og selv om jeg har flyttet har jeg ikke å byttet lege. Noe jeg er svært fornøyd med.

Helt topp

Det er den beste legen jeg har hatt etter at gamledoktoren sluttet.

Dette er legen uten grenser...

Det finnes ingen grenser for hvor fornøyd jeg er med Grete. Jeg opplever henne som interessert, faglig dyktig og som er jordnært medmenneske. Jeg har brukt henne som lege i hele mitt liv, og det kommer jeg til å gjøre så lenge hun holder på som lege. Jeg liker at hun tar seg tid (ikke rusher av gårde fordi hun er stresset om hun en sjelden gang er forsinket,), at hun virker oppdatert og at hun er flink til å henvise til riktige steder dersom hun føler at det er til det beste.

Stå på videre og fortsett med den gode jobben du gjør Grete. Både familien min og jeg føler oss så trygge på deg.