Ottar Schlytter

Sandvikveien 26 1363 Høvik
Ottar Schlytter er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Ottar Schlytter

Finnes ikke bedre lege.

Nå har jeg hatt Ottar Schlytter som fastlege i 40 år. Det sier vel nok.Han er uten tvil kunnskapsrik og et menneske en kan snakke om alt med.

Useriøs, lite imøtekommende og unøyaktig

Lite imøtekommende, foretok ikke grundig sjekk - ville gjøre unødvendig inngrep. Følte ikke jeg ble tatt på alvor.

Uinteressert

Han føltes uinteressert i å diskutere saken, og avfeide det enkelt med "du får ta det som en mann, eller kanskje begynne å poppe piller". Ikke akkurat en empatisk lege.

Konsis og meget dyktig

Har opplevd mange allmenleger, og Ottar Schlytter er uten tvil den dyktigste og mest kunnskapsrike legen av dem alle. Han kaster ikke bort tiden på unødvendig preik men er profesjonell, treffsikker og ekstremt kunnskapsrik. Derfor er konsultasjonene raskt unnagjort, med korrekt diagnose og presis behandling. Synd han nærmer seg pensjonsalder.

Virker som han er lei av jobben sin.

Tok meg på ingen måte seriøst. Opplevde legebesøket som ubehagelig. Så på klokken flere ganger og avbrøt besøket etter 10 minutter fordi han hadde en avtale. I tillegg er kontordamene noe av det frekkeste jeg har opplevd på et legekontor.