Ottar Schlytter

Tlf: 67 83 83 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ottar Schlytter er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Ottar Schlytter

Ble kjeftet på

Fikk følelsen av at han så ned på meg og ble kjeftet på for at jeeg ikke kjente til området etter å ha bodd her i 2 uker

Uinteressert

Jeg følte at jeg ikke ble tatt på alvor, og han virket veldig uinteressert. Opplevde legebesøket som ubehagelig, og han snakket til meg med en nedlatende tone.

Finnes ikke bedre lege.

Nå har jeg hatt Ottar Schlytter som fastlege i 40 år. Det sier vel nok.Han er uten tvil kunnskapsrik og et menneske en kan snakke om alt med.

Useriøs, lite imøtekommende og unøyaktig

Lite imøtekommende, foretok ikke grundig sjekk - ville gjøre unødvendig inngrep. Følte ikke jeg ble tatt på alvor.

Uinteressert

Han føltes uinteressert i å diskutere saken, og avfeide det enkelt med "du får ta det som en mann, eller kanskje begynne å poppe piller". Ikke akkurat en empatisk lege.

Konsis og meget dyktig

Har opplevd mange allmenleger, og Ottar Schlytter er uten tvil den dyktigste og mest kunnskapsrike legen av dem alle. Han kaster ikke bort tiden på unødvendig preik men er profesjonell, treffsikker og ekstremt kunnskapsrik. Derfor er konsultasjonene raskt unnagjort, med korrekt diagnose og presis behandling. Synd han nærmer seg pensjonsalder.

Virker som han er lei av jobben sin.

Tok meg på ingen måte seriøst. Opplevde legebesøket som ubehagelig. Så på klokken flere ganger og avbrøt besøket etter 10 minutter fordi han hadde en avtale. I tillegg er kontordamene noe av det frekkeste jeg har opplevd på et legekontor.

Meget kompetent og dyktig lege

Har hatt 5 forskjellige fastleger i Bærum de siste 10 årene, med håpløse ventetider, ikke-eksisterende oppfølging, ren gjettelek på diagnoser og forferdelig dårlig imøtekommenhet blant legene. Men Dr.Schlytter har jeg kun hatt gode opplevelser med! Opplever å bli tatt seriøst med ordentlige utredninger, og har fått meget god oppfølging. Veldig hyggelig mann som bryr seg, og er interessert i å finne ut av ting. Henviser videre hvis han mener det trengs.
Noe lang ventetid på telefon, litt sure kontordamer til tider, men får alltid time forholdsvis raskt, også samme dag om det haster.