Bjørn Bregård

Kipervikgata 11 6003 Ålesund
Bjørn Bregård er en av 42 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Bjørn Bregård

Velg en annen lege

Han kikker inn i pc-en hele tiden. Som om han kan finne hva som feiler pasienter der. Lite interesert. Stundom grinete og lei. Nei finn en annen lege.

Den beste legen jeg har hatt

En koselig og høflig lege som alltid håndhilser når du kommer.En lege du føler at han hører på hva du sier,og du blir forstått.Du blir undersøkt grundig og blir raskt sendt videre til spesialister/sykehus eller andre instanser om nødvendig.Bruker den tiden han trenger og ikke forhaster seg. Et legekontor som du virkelig føler deg velkommen til.

Alletiders lege.

Han lytter og er rask til å sende en til spesialist. Har bare gode ord om både sykepleier og lege.Aldri lenge å vente på time.

Kan absolutt annbefalle Dr. Bjørn Dregård

Han hører på hva jeg sier og følger godt ed når jeg forklarer hva jeg trenger hjekp til. Jeg har vert utsatt for en trafikkulykke som medfører mye smerter, så jeg er hos legen en gang per mnd,både til kontrol/samtale og for å slippe å ha medesiner liggende hjemme. Synest det er trykt å ha en time per mnd.........så lenge han er slik han er. Helsesøsteren er også høffelig og grei. Og de tar faktisk telefonen!

Svært bra lege

Lett å snakke med og inngir tillit. Legen tar seg god tid med pasienten, men jeg har likevel ikke opplevd vesentlig ventetid på venterommet. Min erfaring er at man hos denne legen ikke opplever samme grad av forsinkelser, som hos andre leger jeg har møtt. Virker faglig dyktig.

Lett å komme i kontakt med legekontoret. Her tar man faktisk telefonen når man ringer og legesekretæren er hyggelig.