Gaetano Egidio D'angelo

Kongens Plass 3 6509 Kristiansund N
Gaetano Egidio D'angelo er en av 29 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Gaetano Egidio D'angelo

Forferdelig opplevelse

Var inne pga depresjon, fikk beskjed om å heller prøve smile litt ! Grusom opplevelse når man er på sitt svakeste. Stikker det ikke bein ut av kroppen eller du er dødsyk, hold dere langt unna.

Dyktig og tillitsfull!

Jeg har vært pasient hos GED i mange år, og vil fortsette med det til han går av, og da fortsette hos hans sønn. GED er direkte og kaller en 'spade for en spade' -men slik vil man ha det! Men han er også ydmyk overfor f.eks. psykiske problemer, og viser raskt en annen side når man tar opp mer personlige problemer. Han er travel riktignok, men jeg opplever sjelden lang ventetid, og er det noe som er mer akutt så får man alltids komme inn. Det eneste jeg opplever som 'negativt' er han han snart går av som pensjonist, men håper han vil forsette i mange år enda! Et lite PS! GED er en dyktig gitarist og har en godhumor :-)!

Ærlig og kunnskapsrik

Han er veldig grundig, kan være veldig direkte, men det er jo ikke så rart med tanke på hvor travelt han har det. Kunne gjerne vært litt mer "gentle" men er flink til å henvise når det er noe.
Han har sine fordeler og ulemper, men alt i alt er han den mest kunnskapsrike legen i byen.

Direkte i sine uttalelser og svært grundig

En kan ikke være hårsår når en går til denne legen. Det kan være at han sier "Du er for feit", noe som jo er tilfelle. Men en grundigere lege enn D'Angelo skal du lete lenge etter. Det virker som han genuint bryr seg om deg. Han kan absolutt anbefales, hvis du tåler å høre sannheten.

Bob bob opp og ned

Ikke alltid helt greit...Voldsom GU...For mange pasienter og lang ventetid .....stresset til tider..

Den beste.

Svært fornøyd med oppfølgingen jeg har fått av min fastlege gjennom mange år. Blir raskt henvist til videre undersøkelser og du føler at du blir tatt på alvor. Du får raskt svar på telefon og det er kort ventetid. Anbefales.

Effektiv og kunnskapsrik.

Han er meget kunnskapsrik og saklig. Får gjort unna ting effektivt og sørger for at du blir oppfulgt ved sykehus osv.