Gaetano Egidio D'angelo

Kongens Plass 3 6509 Kristiansund N
Gaetano Egidio D'angelo er en av 29 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Gaetano Egidio D'angelo

God og profesjonell lege

Fantastisk kompentent lege både når det gjelder det medisinskfaglige og når det kommer til det å samtale med pasienter. Jeg føler at jeg blir tatt seriøst og møtt med respekt, og at han har et genuint ønske om å hjelpe.Rett og slett en helt fantastisk lege!

Lytter til pasienten, svarer på spørsmål og følger opp. Er opptatt av pasientens ve og vel, gir gode råd og får alltid time på dagen dersom det er akutt.

Forferdelig opplevelse

Var inne pga depresjon, fikk beskjed om å heller prøve smile litt ! Grusom opplevelse når man er på sitt svakeste. Stikker det ikke bein ut av kroppen eller du er dødsyk, hold dere langt unna.

Dyktig og tillitsfull!

Jeg har vært pasient hos GED i mange år, og vil fortsette med det til han går av, og da fortsette hos hans sønn. GED er direkte og kaller en 'spade for en spade' -men slik vil man ha det! Men han er også ydmyk overfor f.eks. psykiske problemer, og viser raskt en annen side når man tar opp mer personlige problemer. Han er travel riktignok, men jeg opplever sjelden lang ventetid, og er det noe som er mer akutt så får man alltids komme inn. Det eneste jeg opplever som 'negativt' er han han snart går av som pensjonist, men håper han vil forsette i mange år enda! Et lite PS! GED er en dyktig gitarist og har en godhumor :-)!

Ærlig og kunnskapsrik

Han er veldig grundig, kan være veldig direkte, men det er jo ikke så rart med tanke på hvor travelt han har det. Kunne gjerne vært litt mer "gentle" men er flink til å henvise når det er noe.
Han har sine fordeler og ulemper, men alt i alt er han den mest kunnskapsrike legen i byen.