Ole Reza Drønen

Borgund Legekontor Borgundveien 390 6015 Ålesund
Ole Reza Drønen er en av 42 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Ole Reza Drønen

Fraværende?

Er heldigvis veldig sjelden til syk, men nå jeg først har behov for hjelp, så opplever jeg Ole Reza som fraværende. Lite toveis kommunikasjon, kun du som pasient som snakker.

Bra mann!

Ole er en bra mann tror jeg. Her er det legen som skal bedømmes, ikke legekontoret (ventetid, administrasjon osv).

Ole tar seg alltid tid når man er inne hos han. Han haster ikke avgårde. Han lytter til (og får med seg) det man sier, selv om han ofte sitter og skriver på tastaturet mens jeg prater. Dette tolker jeg som at han konsentrerer seg for å få med seg alle detaljer, og det er positivt. Han gjør også ofte en del research mens jeg sitter der. Han er lavmælt, men det synes jeg er helt ok. Han er flink til å henvise videre til spesialister og nøler ikke med det. Det virker som han av ren interesse for legefaget er interessert i å finne ut av ting.

Han er også fleksibel; han ringer tilbake til meg når det trengs og han lager dokumentasjon når det trengs, slik at man kan dra innom legekontoret for å hente det.

Så, om selve legen må jeg si meg meget fornøyd. Med legekontoret ellers er jeg ikke helt fornøyd på grunn av ventetid før timen osv., men det er en annen sak.

Tilgjengelig

Jeg er dessverre ikke fornøyd...

Han er tilgjengelig når han er der - ja (får time max i løpe av en uke), men jeg har opplevd et par ganger å sitte i venterommet i 30-40 min...Fikk heller ikke mulighet til å besøke en annen lege når han var på ferie...

Han er fjern og jeg opplever det ikke positivt... Følte meg ikke trygg dessverre. Han er veldig stille og sier lite så det gjør meg usikker. Opplevde at jeg måtte spørre hele tiden istedet for å bli informert om ting. Ellers virker han hyggelig og grei.

Anbefales!

Hyggelig og flink. Har alltid tid, er ikke ofte jeg må vente over 5-10 minutt. Har han lang ventetid eller er bortreist, er det mulig å få time hos Bye Flem, som også er veldig hyggelig.

Han har en lun og god humor, og det går an å si alt til han. Flink til å følge opp, og kan gjerne ringe på ettermiddag/kveld fremfor å utsette det til neste dag!

Har hatt han som fastlege i 8 år, og i begynnelsen var jeg ikke helt fortrolig med han. (Ikke leger generelt) Men i dag ville jeg aldri ha byttet!

Bra lege!

Kan virke litt fjern noen ganger men det tolker jeg som om at han lytter. Jeg ihvertfall føler avslappet hos ham og at jeg kan snakke med ham. Tror han er en bra lege!