Norunn Kirkebø Elde

Sjøgata 3 6065 Ulsteinvik
Norunn Kirkebø Elde er en av 10 fastleger i Ulstein

Siste vurderinger av Norunn Kirkebø Elde

Dyktig og medmenneskelig lege

Har vokst opp med Norunn som fastlege, og har ikke noe negativt å si om henne. Hun er profesjonell på alle områder, og tar seg tid til deg. Hun er ikke en av de som så vidt ser på deg før du blir sendt ut døra. Jeg bor et stykke unna, men har ikke hatt problemer med å få tak i henne av den grunn. Dersom jeg ikke har mulighet til å reise for å få en time, er det aldri vanskelig å få avtalt et tidspunkt hun kan ringe meg på. Norunn strekker seg langt for å hjelpe og bryr seg genuint om pasientene sine. Alle som har henne som fastlege er heldige!

Legen både du, dine barn og din mor ønsker å ha om sjukdom skulle ramme deg og dine.

Fantastisk lege, tar seg god tid og undersøker grundig. Lytter og bryr seg genuint om pasientane sine - liten som stor. Tar deg på alvor. Det er i disse hender du ønsker å kome dersom sjukdom skulle råke deg. Helse Norge på sitt beste.

Heldig som har denne fastlegen.

Det er alltid ein del vente tid hos denne legen. Noko som eg ikkje ser negativt på, for eg veit att ho tar seg god tid til å lytte og hjelpe.
Dr.Elde er ein flink og kyndig lege som går grundig tilverks og eg føler meg trygg på att hennar diagnoser stemmer. Ho er og veldig flink til å følge opp. Fårståelses full og eit godt menneske som gjer alt for å hjelpe.

Meeeeet fornøgd

Norunn har vært min lege i alle år, og ho er utrulig dyktig. Stoler fullt og helt på henne, ho er veldig flink til å lytte, og gi råd. Tar seg veldig god tid og følger deg opp.

Den beste legen

Gir seg veldig god tid å lytte, vurderer i saman med pasienten, gir god forklaring kring spørsmål. Delar ikkje berre ut medisin i "hytt og pine" - grundig vurdering og avklaring i forkant. Vidaresender raskt ved behov eller pasientønske. Stødig og trygg, omtenksom. Tar seg også tid på telefon om det er der pasientkontaka kjem, gjerne oppfølging av ein legetime raskt etter. For elles er det lang venteliste fos denne fastlegen, men hastar det kan du få kome inn tidlegare etter telefonsamtale.