Terje Enersen

Kipervika Legesenter AS

Keiser Wilhelms gate 24-26 6003 Ålesund
Terje Enersen er en av 42 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Terje Enersen

Kikker på klokka hele tiden

Framstår som uinteressert ift pasient, og kikker på klokka i tide og tide. Man føler seg som en byrde når man først har fått time, og at man må skyndte seg å bli ferdig innen de 20 minuttene, helst en del før. Tilgjengelighet; noe som andre også har påpekt: er svært laang ventetid.

Skuffet

Jeg har hatt denne fastlegen lenge uten å trenge en legetime. Når jeg nå først ringer og trenger en time er det ikke noe ledig før om en mnd. Så lenge kan ikke jeg vente. Han kan være så hyggelig, kunnskapsrik og støttende som bare det, men med så lang ventetid blir det for dårlig for meg.

Har aldri møtt han, kommer nok ikke til å gjøre det heller.

Kan anbefales.

Har gått til denne legen i 25 år nå. Alltid seriøs og grundig. Føler at han tar vare på meg og vil mitt beste. Bred kompetanse og lang erfaring. Sender meg alltid til spesialist når det er nødvendig. Suveren motivator til røykeslutt. Litt lang ventetid og vanskelig å nå på telefon.

Rutinert og effektiv.

Meget erfaren lege med god kompetanse. Gir trygghet og lytter når du snakker. Har hjulpet meg bla.a til røykestopp, uten ubehaglige pressmidler. Har bred kompetanse på de fleste typer sykdommer. Ordner papirer og rekvisisjoner og avtaler kjapt og greit. Har dessverre lang ventetid og er vanskelig å komme i kontakt med utenom avtalt time.

Bryr seg ikke

Har vært til denne legen en første og siste gang. Ble møtt med et sint ansikt som det føltes ut som han ville ha meg vekk. Skulle på svangerskapskontroll og det eneste han gjorde var å sjekke blodtrykk. Spurte aldri hvordan jeg hadde det, eller tok andre tester.
Hadde også over 1 måneds ventetid med surt personale.