Kjersti Eiklid Young

Autorisasjon (2008)

Kjersti Eiklid Young er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Kjersti Eiklid Young

Trygg og god fastlege

Kjersti er en utrolig dyktig fastlege, hun følger opp og bryr seg om deg som pasient. Hun er lett tilgjengelig om man kontakter henne via helsenorge, det er den måten jeg har brukt siste året. Hun svarer på e-konsultasjoner og et rask og svare på henvendelser rundt medikament som man trenger resept på.
Hun er effektiv, tar seg tid til det en måtte trenge som pasient.
Jeg har blitt møtt med en forståelse hos henne som ingen andre leger har gjort før.

Helt super lege!

Kjersti lytter og løser utfordringer på en saklig og effektiv måte, og svarer raskt på e-konsultasjon. Jeg har opplevd å få hjelp/time innen kort tid når jeg har hatt behov for det.

Jeg anbefaler absolutt Kjersti som fastlege!

Flink!

Synes hun er flink til å forstå når det er noe som haster (f.eks da jeg hadde ørebetennelse og måtte rekke et fly samme dag) så kom jeg bare og sa «hei jeg har ørebetennelse, jeg trenger denne typen antibiotika som jeg har brukt før». «okei, få se. jepp det har du, skriver resept til deg jeg, lykke til på flyturen din, god bedring!». Veldig effektiv når hun må være det! Men hun tar seg også god tid når jeg trenger det, føler hun forstår veldig godt hva jeg trenger å vite f.eks ifht kostnader for spesialisttjenester, hun er veldig rask på å gi meg oversikt på ting jeg trenger å vite om.
Litt minuspoeng på Daaeskogen generelt siden jeg har hatt haugevis med vikarer, men så var de veldig hyggelige og dyktige da så det går vel for det samme.
Har vært borti verre ventetid i venterommet, 10-15min synes jeg ikke er så ille.

Bryr seg ikke om pasienter, jobber kun for å tjene penger

Fullstendig uinteressert og virket ikke som hun brydde seg i det hele tatt. Fikk ingenting ut av besøket.
Hun er rotete, nedlatende og viser ingen tegn til kompetanse. Hun har ikke tid til pasient, jeg måtte ber om å sitte før jeg skal fortelle om problem siden hun spurte meg å fortelle det jeg har før jeg lukket døra. Jeg er ekstremt misfornøyd med legen og enda mer med Daaeskogen Legesenter. Ventet i 2 timer for blodprøver (brukte til sammen 3 timer på legekontoret!). Ble byttet flere ganger til andre leger enn min fastlege uten å få spørsmål om jeg vil det eller informasjon om dette. Fikk ikke oppfølging fra fastlege så jeg måtte ringe hver dag i hele uke til å finne noen som skal fortele om mine resultater. Ble avvist å bestile time for første konsultasjon som gravid for første gang. Trenger jeg å si noe mer om legekontoret og legen? Byttet legekontoret og fastlege!

Dyktig lege

En god lege, lett å snakke med, tar deg på alvor. Tar seg tid til pasienten og lytter gladelig til det du har på hjertet.