Hermod Flaaen

Ytterland 6050 Valderøya
Hermod Flaaen er en av 8 fastleger i Giske

Siste vurderinger av Hermod Flaaen

BYTTER FASTLEGE

Virker i første omgang som om at han bryr seg men etter hvert viser det seg at han ikke følger opp tidligere funn glemmer å følge opp tidligere prøver noe som har medført at behandlinger ikke har blitt iverksatt. Det er i tillegg startet behandlinger som ikke det viste seg å være grunnlag for. Han er dårlig på å drive forebyggende og journalføringen er preget at dårlig skjønn.

Veldig bra

Har fått hele familien over til Hermod som fastlege, opplever at han lytter, er sympatisk, realistisk og veldig god på det mellommenneskelige.

Vil ha han til enten jeg eller han går ut på dato.

Han gav meg også en klarhet i annen sykdom jeg ikke fikk svar på da saken ble henlagt i forrige legerunde, på stedet.

Han har erfaring, kunnskap og ro.

Den beste legen

Kunnskapsrik. Godt oppdatert. Grundig. Flink som behandler. Tid til pasientene. Lett å få time når det trengs. Ser pasientene og følger godt opp. God kommunikasjon.

Litt lang ventetid på venteværelenset, men dette er relatert til at han bruker god tid på pasientene. Kunne kanksje operert med litt lengre timer for å redusere ventingen.

Imøtekommende og ekte :)

Dette var første gangen jeg var hos Hermod da han er min nye fastlege (byttet fra han jeg hadde i Bergen) Jeg opplevde han som genuint interessert i mitt vel og ve og han var også meget positiv. Jeg er kjempefornøyd og følte meg ivaretatt.

Absoultt den beste legen

flaaen har alltid ett svar å komme med, enkel å snakke med og absolutt den beste legen jeg har hatt. Han har alltid gode svar og ingen spørsmål er for dumme. flaaen er imøtekommende og en av de få leger jeg rett og slett aldri vil miste.