Hermod Flaaen

Ytterland 1 6050 Valderøya
Hermod Flaaen er en av 8 fastleger i Giske

Siste vurderinger av Hermod Flaaen

Imøtekommende og vennlig.

Flaaen er imøtekommende og lytter i oppstarten.
Men så tar han over, og gir altfor lange utredninger om det tema han måtte lande på.
Du kan gi opp å komme til orde når han er igang.
Roter litt med henvisninger og beskjeder, husker litt dårlig.
Men vilje til å hjelpe har han.

Dyktig

Dyktig lege som er oppdatert. Har solid kunnskap. Bruker den tid som er nødvendig på pasient. Flink å forklare sammenhenger i sykdomsforløp.

BYTTER FASTLEGE

Virker i første omgang som om at han bryr seg men etter hvert viser det seg at han ikke følger opp tidligere funn glemmer å følge opp tidligere prøver noe som har medført at behandlinger ikke har blitt iverksatt. Det er i tillegg startet behandlinger som ikke det viste seg å være grunnlag for. Han er dårlig på å drive forebyggende og journalføringen er preget at dårlig skjønn.

Veldig bra

Har fått hele familien over til Hermod som fastlege, opplever at han lytter, er sympatisk, realistisk og veldig god på det mellommenneskelige.

Vil ha han til enten jeg eller han går ut på dato.

Han gav meg også en klarhet i annen sykdom jeg ikke fikk svar på da saken ble henlagt i forrige legerunde, på stedet.

Han har erfaring, kunnskap og ro.

Imøtekommende og ekte :)

Dette var første gangen jeg var hos Hermod da han er min nye fastlege (byttet fra han jeg hadde i Bergen) Jeg opplevde han som genuint interessert i mitt vel og ve og han var også meget positiv. Jeg er kjempefornøyd og følte meg ivaretatt.