Hermod Flaaen

Ytterland 6050 Valderøya
Hermod Flaaen er en av 7 fastleger i Giske

Siste vurderinger av Hermod Flaaen

Trygg og grundig

Flaaen ga gode og konkrete råd ift. min lidelse. Han ga meg en trygghetsfølelse ved å forklare inngående hva jeg burde og ikke burde gjøre i tiden fremover, samt forklare hvordan lidelsen fungerte rent anatomisk.

Meget fornøyd.

Beste fastlegen

Han har erfaring,lytter, tålmodig, kunnskapsrik,god på å forklare. Tar seg god tid på å forklare. Kjem ein med eit problem setter han seg inn i problemstillingen og gir seg ikkje før han finner ut av det og at eg forstår kva som feiler meg. Henviser gjer han og vist det er nødvendig. Alltid blid å i møtekommende. God på å gi råd ang kost, ernæring og trening. Er tilgjengelig og ringer opp igjen vist eg ber om det.

Sta og lite imøtekommende

Nektet å gi datteren min en legeerklæring på grunnlag av at han aldri hadde vært syk på en skoledag. Virket som om han lyttet, men i ettertid satt han bare og pratet om ting som var lite relevante i forhold til tema. Jeg prøvde å forklare situasjonen og at datteren min trengte en legeerklaring men det nektet han å gi ut. Svært uprofesjonelt.

Imøtekommende og vennlig.

Flaaen er imøtekommende og lytter i oppstarten.
Men så tar han over, og gir altfor lange utredninger om det tema han måtte lande på.
Du kan gi opp å komme til orde når han er igang.
Roter litt med henvisninger og beskjeder, husker litt dårlig.
Men vilje til å hjelpe har han.

Dyktig

Dyktig lege som er oppdatert. Har solid kunnskap. Bruker den tid som er nødvendig på pasient. Flink å forklare sammenhenger i sykdomsforløp.