Hilde Marie Selenius

Skjetten Legesenter Kvinne, 63 år

Autorisert1985
Ledige plasser 3 av 1305
Vil du bytte til denne fastlegen?

Skjetten Legesenter

Nordens vei 15 2013 Skjetten
Hilde Marie Selenius er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Hilde Marie Selenius

En fantastisk, dyktig og varm lege.

Jeg har nå byttet fastlege til en lege nærmere der jeg bor. Dette for meg er faktisk utrolig trist, fordi Hilde Selenius er den beste og mest fantastiske legen jeg noengang har møtt. Jeg har nå drøyet dette i over 3 år, og reist 1 og en halv times vei for å beholde henne som lege. Hun er jo så fantastisk flink! Til tross for dårlig tid og høyt kjør på jobb, tar hun seg alltid tid til meg som pasient, og er informativ, dyktig og profesjonell. Hun er oppriktig engasjert og opptatt av pasientene sine. Jeg vil anbefale henne til alle som trenger en stødig, dyktig og varm lege.

Lisa

En lege man føler seg trygg på.

Jeg og barna mine har hatt Selenius i mange år og er kjempefornøyd. Hun tar deg på alvor og man føler men blir hørt. Hun sender deg videre til spesialist om hun ikke helt finner ut av dette. Ringer opp igjen og etter at senteret la om systemene sine får man time fort når man trenger det. Dette er flott.

Den beste legen

Jeg har hatt Selenius som fastlege siden jeg ble født. Jeg er nå 20 år, og er meget fornøyd med henne som lege. Hun svarer alltid på spørsmål jeg har. Jeg føler at hun forstår meg, og at hun alltid lytter. Hun er flink til å gi svar på prøver, og ofte ringer hun etter stengetid og forteller disse svarene. Dette viser jo at hun bryr seg om pasientene sine. Dette er virkelig en lege jeg anbefaler. Alltid blid, høflig og glad, og ikke minst profesjonell. Hun finner alltid løsning på et problem, bryr seg alltid om hva som er det beste for meg, og hun tar seg alltid tid! En super lege!

Interessert lege!

Har de siste årene vært en del til legen pga flere ulike problemer. Hilde har gått godt til verks med å hjelpe meg med alle, og det er godt å se at hun også søker opp og kontrollerer kunnskap når det oppstår et problem man kanskje ikke så ofte er borti.
Hun har tatt kontakt med meg på tlf for å foreslå videre behandling o.l. på eget initiativ, noe som betyr svært mye for meg hos en lege!

Vil også gi ros til timebestillingssystemet til Skjetten legesenter generelt! Utrolig bra å kunne få time så raskt.:) Litt ventetid når man kommer får være greit, når jeg vet at legen uansett tar seg tid til å svare på/undersøke alt jeg lurer på.

Oppegående!

Har ikke vært hos legen på 14 år, men i dag måtte jeg.
Jeg var forberedt på det "verste".

Men Hilde var imponerende hyggelig, hun var flink, effektiv og hadde en klar tale.
Jeg er veldig fornøyd, og "kvier" meg ikke for å dra til legen mer hvis jeg må det :)