Hilde Marie Selenius

Skjetten Legesenter

1985

Skjetten Legesenter Telefonnummer64 83 18 8064 83 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nordens vei 15 2013 Skjetten
Hilde Marie Selenius er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Hilde Marie Selenius

"Den beste!"

Jeg har hatt Selenius som fastlege i 27 år. Jeg har til tider en veldig kronglete og utfordrende helse som krever mye oppfølging. Hun er alltid forståelsesfull og hun jobber hele tiden til beste for meg og mine utfordringer. At jeg føler meg trygg hos henne og at hun viser oppriktig interesse og forståelse for mine utfordringer, har mye å si. Hun nøler ikke med å sende meg videre når det er nødvendig, er meget nøye med oppfølgingen, enten pr tlf, pr brev eller sms. At jeg kan komme inn til henne nærmeste dag, er et meget stort fortrinn og noe som Skjetten Legesenter skal ha all honnør for, for å ha fått i stand. Ventetiden kan ofte være lang mens man sitter på venterommet, men hva gjør vel det så lenge man veit at hun bruker den tiden som trengs på pasientene. Da venter jeg gladelig og innretter meg deretter.

Jeg ser med gru at hun nærmer seg pensjonsalderen (64). Hva i all verden skal jeg gjøre den dagen hun går av?? Tusen takk for at du alltid stiller opp som du gjør, Dr. Selenius! Jeg er deg evig takknemlig!

Best av de beste?

Har for ganske kort tid siden byttet fast lege. Og var så heldig å få Selenius. Utrolig dyktig, nøye og omtenksom. Man føler seg trygg på denne legen ja. Absolutt å anbefale.

Arnfinn Prestmo.

Virkelig en bra og hyggelig lege.

Har nå byttet lege etter fast legekontor i 40 år.
Var så heldig å få HM Selenius. Flink ,lyttende og forklarende lege. Alltid blid og grundig.
Litt rart å bytte lege etter så mange år.
Men heldigvis sier nå jeg. Er kjempefornøyd. Håper jeg slipper å gå dit så ofte. Men om jeg må. Er jeg glad jeg har en så flink og dyktig lege som Selenius.

En fantastisk, dyktig og varm lege.

Jeg har nå byttet fastlege til en lege nærmere der jeg bor. Dette for meg er faktisk utrolig trist, fordi Hilde Selenius er den beste og mest fantastiske legen jeg noengang har møtt. Jeg har nå drøyet dette i over 3 år, og reist 1 og en halv times vei for å beholde henne som lege. Hun er jo så fantastisk flink! Til tross for dårlig tid og høyt kjør på jobb, tar hun seg alltid tid til meg som pasient, og er informativ, dyktig og profesjonell. Hun er oppriktig engasjert og opptatt av pasientene sine. Jeg vil anbefale henne til alle som trenger en stødig, dyktig og varm lege.

Lisa

En lege man føler seg trygg på.

Jeg og barna mine har hatt Selenius i mange år og er kjempefornøyd. Hun tar deg på alvor og man føler men blir hørt. Hun sender deg videre til spesialist om hun ikke helt finner ut av dette. Ringer opp igjen og etter at senteret la om systemene sine får man time fort når man trenger det. Dette er flott.