Hilde Marie Selenius

Tlf: 64 83 18 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hilde Marie Selenius er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Hilde Marie Selenius

"Den beste!"

Jeg har hatt Selenius som fastlege i 27 år. Jeg har til tider en veldig kronglete og utfordrende helse som krever mye oppfølging. Hun er alltid forståelsesfull og hun jobber hele tiden til beste for meg og mine utfordringer. At jeg føler meg trygg hos henne og at hun viser oppriktig interesse og forståelse for mine utfordringer, har mye å si. Hun nøler ikke med å sende meg videre når det er nødvendig, er meget nøye med oppfølgingen, enten pr tlf, pr brev eller sms. At jeg kan komme inn til henne nærmeste dag, er et meget stort fortrinn og noe som Skjetten Legesenter skal ha all honnør for, for å ha fått i stand. Ventetiden kan ofte være lang mens man sitter på venterommet, men hva gjør vel det så lenge man veit at hun bruker den tiden som trengs på pasientene. Da venter jeg gladelig og innretter meg deretter.

Jeg ser med gru at hun nærmer seg pensjonsalderen (64). Hva i all verden skal jeg gjøre den dagen hun går av?? Tusen takk for at du alltid stiller opp som du gjør, Dr. Selenius! Jeg er deg evig takknemlig!

Best av de beste?

Har for ganske kort tid siden byttet fast lege. Og var så heldig å få Selenius. Utrolig dyktig, nøye og omtenksom. Man føler seg trygg på denne legen ja. Absolutt å anbefale.

Arnfinn Prestmo.

Virkelig en bra og hyggelig lege.

Har nå byttet lege etter fast legekontor i 40 år.
Var så heldig å få HM Selenius. Flink ,lyttende og forklarende lege. Alltid blid og grundig.
Litt rart å bytte lege etter så mange år.
Men heldigvis sier nå jeg. Er kjempefornøyd. Håper jeg slipper å gå dit så ofte. Men om jeg må. Er jeg glad jeg har en så flink og dyktig lege som Selenius.

En fantastisk, dyktig og varm lege.

Jeg har nå byttet fastlege til en lege nærmere der jeg bor. Dette for meg er faktisk utrolig trist, fordi Hilde Selenius er den beste og mest fantastiske legen jeg noengang har møtt. Jeg har nå drøyet dette i over 3 år, og reist 1 og en halv times vei for å beholde henne som lege. Hun er jo så fantastisk flink! Til tross for dårlig tid og høyt kjør på jobb, tar hun seg alltid tid til meg som pasient, og er informativ, dyktig og profesjonell. Hun er oppriktig engasjert og opptatt av pasientene sine. Jeg vil anbefale henne til alle som trenger en stødig, dyktig og varm lege.

Lisa

En lege man føler seg trygg på.

Jeg og barna mine har hatt Selenius i mange år og er kjempefornøyd. Hun tar deg på alvor og man føler men blir hørt. Hun sender deg videre til spesialist om hun ikke helt finner ut av dette. Ringer opp igjen og etter at senteret la om systemene sine får man time fort når man trenger det. Dette er flott.

Den beste legen

Jeg har hatt Selenius som fastlege siden jeg ble født. Jeg er nå 20 år, og er meget fornøyd med henne som lege. Hun svarer alltid på spørsmål jeg har. Jeg føler at hun forstår meg, og at hun alltid lytter. Hun er flink til å gi svar på prøver, og ofte ringer hun etter stengetid og forteller disse svarene. Dette viser jo at hun bryr seg om pasientene sine. Dette er virkelig en lege jeg anbefaler. Alltid blid, høflig og glad, og ikke minst profesjonell. Hun finner alltid løsning på et problem, bryr seg alltid om hva som er det beste for meg, og hun tar seg alltid tid! En super lege!

Interessert lege!

Har de siste årene vært en del til legen pga flere ulike problemer. Hilde har gått godt til verks med å hjelpe meg med alle, og det er godt å se at hun også søker opp og kontrollerer kunnskap når det oppstår et problem man kanskje ikke så ofte er borti.
Hun har tatt kontakt med meg på tlf for å foreslå videre behandling o.l. på eget initiativ, noe som betyr svært mye for meg hos en lege!

Vil også gi ros til timebestillingssystemet til Skjetten legesenter generelt! Utrolig bra å kunne få time så raskt.:) Litt ventetid når man kommer får være greit, når jeg vet at legen uansett tar seg tid til å svare på/undersøke alt jeg lurer på.

Oppegående!

Har ikke vært hos legen på 14 år, men i dag måtte jeg.
Jeg var forberedt på det "verste".

Men Hilde var imponerende hyggelig, hun var flink, effektiv og hadde en klar tale.
Jeg er veldig fornøyd, og "kvier" meg ikke for å dra til legen mer hvis jeg må det :)

Telefoninteressert

Hun er folkelig. Dessverre virker hun litt fjern til tider, og henviser deg videre uten å snakke/spørre om dette er noe du som pasient er interessert i. Misliker også at hun legger igjen svar på prøvesvar på telefonsvarer og tar kontakt på telefon med viktige resultater, samt for å stille flere spørsmål.

En lege som tar deg på alvor.

Man føler seg hørt og sett. Hun har tid til deg når man er der og ringer opp igjen om det skal være noe på evt prøver veldig fort.

En trygg lege

En dyktig lege som tar sine pasienter på alvor og tar seg tid til å høre på pasientene