Hilde Marie Selenius

Nordens vei 15 2013 Skjetten
Hilde Marie Selenius er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Hilde Marie Selenius

Best av de beste?

Har for ganske kort tid siden byttet fast lege. Og var så heldig å få Selenius. Utrolig dyktig, nøye og omtenksom. Man føler seg trygg på denne legen ja. Absolutt å anbefale.

Arnfinn Prestmo.

Virkelig en bra og hyggelig lege.

Har nå byttet lege etter fast legekontor i 40 år.
Var så heldig å få HM Selenius. Flink ,lyttende og forklarende lege. Alltid blid og grundig.
Litt rart å bytte lege etter så mange år.
Men heldigvis sier nå jeg. Er kjempefornøyd. Håper jeg slipper å gå dit så ofte. Men om jeg må. Er jeg glad jeg har en så flink og dyktig lege som Selenius.

En fantastisk, dyktig og varm lege.

Jeg har nå byttet fastlege til en lege nærmere der jeg bor. Dette for meg er faktisk utrolig trist, fordi Hilde Selenius er den beste og mest fantastiske legen jeg noengang har møtt. Jeg har nå drøyet dette i over 3 år, og reist 1 og en halv times vei for å beholde henne som lege. Hun er jo så fantastisk flink! Til tross for dårlig tid og høyt kjør på jobb, tar hun seg alltid tid til meg som pasient, og er informativ, dyktig og profesjonell. Hun er oppriktig engasjert og opptatt av pasientene sine. Jeg vil anbefale henne til alle som trenger en stødig, dyktig og varm lege.

Lisa

En lege man føler seg trygg på.

Jeg og barna mine har hatt Selenius i mange år og er kjempefornøyd. Hun tar deg på alvor og man føler men blir hørt. Hun sender deg videre til spesialist om hun ikke helt finner ut av dette. Ringer opp igjen og etter at senteret la om systemene sine får man time fort når man trenger det. Dette er flott.

Den beste legen

Jeg har hatt Selenius som fastlege siden jeg ble født. Jeg er nå 20 år, og er meget fornøyd med henne som lege. Hun svarer alltid på spørsmål jeg har. Jeg føler at hun forstår meg, og at hun alltid lytter. Hun er flink til å gi svar på prøver, og ofte ringer hun etter stengetid og forteller disse svarene. Dette viser jo at hun bryr seg om pasientene sine. Dette er virkelig en lege jeg anbefaler. Alltid blid, høflig og glad, og ikke minst profesjonell. Hun finner alltid løsning på et problem, bryr seg alltid om hva som er det beste for meg, og hun tar seg alltid tid! En super lege!