Geirr Halvor Setekleiv

Tlf: 67 16 75 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Geirr Halvor Setekleiv er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Geirr Halvor Setekleiv

Uerstatelig!!!

Her har du den beste legen vår familie har brukt de siste 13 årene. Alltid hyggelig tar seg tid,effektiv og utrolig sterk fagelig. Pdd er Dessverre Geirr Sykmeldt. Vi ønsker han masse god bedring og håper han blir frisk. vikaren Virker og er totalt blåst både sosialt og fagelig.

En meget dyktig og omsorgsfull lege

Oppleves som meget lyttende, og alltid villig til å forklare og grunngi behandling. Inngir trygghet og skaper tillit til anbefalt behandling. Klar på hvorfor forespurt behandling ikke anbefales på aktuelle tidspunkt.

Følger alltid opp

Til tross for alltid fullt venteværelse så er han rolig, stresser ikke og lytter. Han følger alltid opp i etterkant.

Hyggelig, men bør være mer tydelig

Jeg opplever av og til at jeg må stille mange spørsmål fordi jeg synes legen ikke er god nok til å kommunisere på en tydelig måte.

Anbefales!

Han er en effektiv, imøtekommende, profesjonell og empatisk lege. En fastlege jeg stoler 100% på og som alltid følger opp og yter utrolig god service.

Fin fyr og dyktig lege!

Har gått til geirr i over 14 år. Han har alltid tatt vare på meg når det kommer til sykdom mm.
Er han usikker henvender han deg videre
At administrasjonen på østetås er litt treg til tider kan ikke han belastes for.
Alle tiders lege!!!!!

Passiv og dårlig til å følge opp

Han er hyggelig, men beskjeden og lite aktiv når det gjelder å følge opp. Det synes for meg som at han har for mange pasienter.

Fantastisk lege gjennom snart 30 år.

GS er en fantastisk lege. Han har den kompetansen en almenlege må ha. Han er klar på hva han kan og når han må henvise til spesialist. Meget imøtekommende.

Kunnskapsrik og forståelsesfull lege

Jeg har hatt Seterkleiv som fastlege i mange år, og måtte dessverre bytte fordi jeg flyttet til en ny by. Og jeg har ikke klart å finne en så god lege som han noe annet sted.

Seterkleiv har høy kunnskap, er lyttende og forståelsesfull. Han kjenner meg igjen fra gang til gang, sender til og med brev i etterkant av undersøkelser, og følger meg opp på medisiner og gamle skader. Han er samtidig rask i undersøkelsene sine, men i og med at han er såpass profesjonell som er han, stoler jeg 100 % på arbeidet og på konkluderingene hans. Hele familien har Seterkleiv som fastlege, og bedre lege skal man lete lenge etter.

Uinteressert og likegyldig

Legekontoret: Lange ventetider, timesvis på venteværelse. Arrogant og lite imøtekommende adminstrasjoon
Legen: Uinteresssert, følger ikke opp, bryr seg rett og slett ikke om pasienten.
Nettsiden: Håpløs! Hvile leger har praksis der? Inntrykk: Vi yter ikke service! Og vi har nok pasienter og gir blaffen!

Kjempehyggelig og faglig dyktig

Kjempehyggelig, forståelsesfull og lyttende! Virker faglig dyktig! Beste legen på Østerås senter!

Trygg, empatisk og dyktig.

Har hatt Dr Seterkleiv som fastlege i over 20 år. Har alltid følt at jeg blir tatt på alvor. Vennlig, imøtekommende og profesjonell. De siste gangene jeg har vært hos han, har jeg fått brev i etterkant, med svar på prøver og undersøkelser. Dette også når alle prøver er normale, veldig greit å få vite det også, mange leger gir ingen informasjon hvis alt er normalt. Ved behov for mer utfyllende informasjon, ringer han eller innkaller til ny time.