Odd Arthur Helgesen

Klipra legesenter

1980

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Klipra legesenter
Fjellgaten 49 6003 Ålesund
Tlf: 70 16 30 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Odd Arthur Helgesen er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Odd Arthur Helgesen

Virker lei av passienter

Personalet i skranke og laboratorie er veldig imotekommende, men selve legen virker ganske uinteressert. Faktisk mer opptatt av å fortelle om egne plager. Jeg har brukt denne legen i mange år, men velger å skifte legesenter straks.

God lege

Har hatt denne legen siden jeg var barn, og kunne ikke tenkt meg noen andre.
Gruer meg til han går av.

God lege dårlig assisten

Helgesen er en dyktig lege. En mann som er alt i fra presis til 15min forsinket. Kommer man dit og selv vet hva som delvis feiler man hjelper han til med det man ønsker å få hjelp med. Vet vi ikke hva som feiler man er han flink til å ta prøver for å finne det ut. Har du plager som gjør at du sliter i jobbsituasjon er han en ærlig person som sier i fra hvis han ikke har god kjennskap til yrket, og velger å høre på pasienten. Han er en hyggelig mann som ikke bruker så alt forlang tid på pasienter men han er effektiv og gjør at man føler seg hørt på den tiden man er der.

Dessverre vurderer jeg å skifte fastlege pga assistentene i skranken er lite imøtekommende, og beskjeder man ringer inn til legen gjerne ikke kommer frem. En lege kan være så dyktig han bare vil men det hjelper ikke når man ikke når frem via tlf.

Vil ikke bytte han ut

Helgesen liker kanskje å gjøre ting litt kjapt, men han tar deg imot med et smil og varm fremtoning. Profesjonell og enkel å ha med å gjøre.