Arild Hunstad

Langelandsvegen 17 6010 Ålesund
Arild Hunstad er en av 42 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Arild Hunstad

Behagelig forståelsefull person

Har brukt han flere år og ser ingen grunn til att jeg skulle bytte lege. Ja han er lyttende og interessert i hvordan min helse og livssituasjon er.

Fint å bruke et større legesenter som dette som alltid er åpent, også i sommerferier og som har godt utsyr for prøvetaking.

Senteret har imidlertid sur betjening i resepsjonen som gir inntrykk av att de helst ikke vil ha kunder.

God lege, dårlige helsesekretærer!

Lun og imøtekommende lege! Arild er utrolig flink til å lytte og kommunisere med pasienten. Veldig faglig dyktig. Kan ta lang tid med henvisninger og prøvesvar. Om jeg skal peke på en klar svakhet ved dette legesenteret, så er det helsesekretærene. Et par av dem har aldri lært hva god kundeservice betyr, og kan fremstå direkte nedlatende.

En svært god fastlege

Arild er en lun, imøtekommende, lyttende, vurderende, dyktig fastlege. Han tar seg god tid til pasienten, er grundig og nøler ikke med å henvise videre. Som pasient føler jeg meg trygg og ivaretatt.
Det kan ta tid å få tilsendt prøvesvar og div per post.
Det negative er legekontorets ansikt utad; de kunne med hell ha byttet ut noen av helsesekretærene.

Dyktig lege

Kan faglig veldig mye, kommuniserer meget bra.. Avogtil litt sent ute med prøvesvar++, men det er ikke rart når han er en av de som har flest pasienter i Ålesund. Veier også opp med å være en fantastisk god fastlege. Kommer aldri til å frivillig bytte lege(selv om jeg kunne tenkt meg at de byttet ut et par av helsesekretærene).

hver sin smak, har du god tid,, så bruk denne legen

Ja veldig lyttende, men det tar evigheter med tid, det som han "antyder" han kan gjøre.
Gir heller ikke tilbakemelding på prøver som blir tatt.