Bjørg Johansen

Autorisasjon (1988)

Bjørg Johansen er en av 6 fastleger i Stranda

Siste vurderinger av Bjørg Johansen

Trygg, flink, omtenksom

Bjørg er veldig flink, hun vet hva hun gjør. Pliktoppfyllende å til og stole på. Bjørg tar tak i ting, er behjelpelig . Anbefales på høgste nivå

Fantastisk bra lege og menneske!

Glad eg har Bjørg som fastlege, ho bryr seg verkeleg om pasientane sine. Håper eg får ha ho som fastlege for resten av livet,

Den beste legen jeg har hatt

Bjørg Johansen er en utrolig dyktig lege,veldig behagelig. Tar deg på alvor, og følger deg opp.Heldig som har fått henne som fastlege!!

Den beste legen når det kommer til barn!

Bjørg er ei utrolig kjekk og blid dame! Ho er utrulig flink med barn!! Når et av mine barn er syk, så håper eg alltid at det er til ho vi kjem. Ho er avslappa og snild med barna, ungane liker henne kjempe godt!
Og eg føler meg alltid trygg når eg går ut av legekontoret med barnet, om at ho har gjort grundig undersøkelser og rett vurdering.
Er det helg, og vi har møtt ho der på legevakta, stiller ho opp på minuttet. Mens andre leger kan dryge det og sei vi kan komme om en time eller to...
En gang eg var der en lørdag, ringte ho meg søndagsmorgen for å oppdatere seg på barnet, om kordan formen var og kordan natta hadde vært. DETTE er virkelig ei dame som bryr seg og viser omsorg! Du er super , Bjørg !!!

Verdighet

Prioriterer pasienter ut frå kven som har status sjukdom.
Virker nedlatende og gir tydelig utrykk for at ho har viktigare pasienter enn meg.Vil ikkje lytte til heile deg.
Dårleg oppfølging.