Erik Shetelig

Lønnås Legesenter Mann, 66 år

Autorisert1980
Ledige plasser 60 av 1600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Siste vurderinger av Erik Shetelig

Veldig bra lege

Han er god til å lytte og virker interessert i meg . Han er også meget flink til å føge opp, ofte med telefon.
Han kankanskje bruke litt mer tid, men dette føles ikke som han ikke bruker den tiden som er nødvendig.
Jeg føler at han er godt orientert om aktuelle sykdommer etc.

God lege

E.S er en flink lege. Han er alltid hyggelig og i møte-
kommende.Han er meget flink til å henvise til gode
spesialister og andre spesialundersøkelser. Det siste året har han også tatt seg bedre tid. Så dette må bli
en 5.

Hold deg unna...

Jeg har hatt Erik Shetelig som fastlege i et par år nå. Jeg er veldig frisk til vanlig, men den dagen jeg trengte lege pga. ryggskade fikk jeg ingen hjelp. Legen hører, men stoler ikke på pasientenes ord. I dag bytter jeg endelig fastlege.

Bra

Godt fornøyd. Han lyttet og rekvirerte nødvendige undersøkelser. Følte at jeg ble tatt på alvor.

Bortkastet tid.

Erik kommer ofte med konklusjonen før du har fortalt ferdig om problemet. Mer interessert i å skrive i journal enn å se på deg og lytte. Null kommunikasjon, firkantede løsninger og generelt sett ubehagelig lite omsorgsfull.

Effektiv som bare det, så sikkert grei ved en standard influensa osv, men du skal ikke lengre enn ryggplager eller en rar føflekk før du bør skifte lege.