Merete Kvisvik

Moa Helsehus 6018 Ålesund
Tlf: 70 16 46 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Merete Kvisvik er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Merete Kvisvik

God kommunikasjon, men litt stresset

Generelt en dyktig allmennlege. Noen ganger kan det muligens bli litt for forsiktig med henvisninger og medikamenter.

Kan gi inntrykk av å være stresset og at man som pasient ikke føler seg helt sett eller hørt.

Svært god på kommunikasjon. Snakker tydelig og forståelig med utrykk som blir forstått.

Ikke ledig time den nærmeste måneden.

Vanskelig å komme til, og når du først kommer igjennom på telefonen til sekretærene. Så er det de som diagnostiserer deg og gjør en vurdering om du er heldig å få en time neste måned.
Kvisvik er hyggelig men veldig opptatt, og litt rusten i faget på områder som ikke er basis. Hun henviser ikke til spesialister, og sykehuset reagerte også på at hun skal ha svaret på foreks. Røntgen istedenfor at vi hadde blitt direkte henvist til poliklinikken.

Ting blir litt for vanskelig, og tar altfor lang tid

Hyggelig, men litt stresset dame..

En veldig hyggelig lege, men gir inntrykk av å være stresset og opptatt av å få pasienten raskt gjennom "systemet" Stort sett veldig fornøyd, men skeptisk til at hun ikke bruker spesialister uten at man ber om det. Har selv gått til privat spesialist og betalt for det uten å involvere henne. Spesialisten hadde da et annet syn på min "utfordring" og jeg fikk raskt hjelp der. (Hadde da gått til oppfølging i 1,5 år hos fastlegen for å "vente" på normale prøver). Dette var muligens utenfor hennes kompetanse, men jeg tenker at hun da kan være flinkere til å henvise.. Ellers flink til å følge opp og sikkert dyktig innenfor de fleste områder!

En fastlege til anbefaling med de som har god tid..

Kunnskapsrik, effektiv og lydhør.. Men dessverre meget opptatt og lite tilgjengelig..

Trygg

En hyggelig og lyttende dame. Legger vekt på å "se" meg og barna når vi er der - opptatt av å etablere tillit - og gjør det med glans. Flink til å følge opp, svare i brevs form - ALLTID i en hyggelig og høflig tone. Sender oss videre når hun ser at det vil være best for oss. Vi har fått den hjelpen vi trenger - og møter alltid en blid dame :)

Tillitsvekkende og trygg på oppgaven.

Hun gir inntrykk av gode kunnskaper, flink å kommunisere og hyggelig.
Kan sterkt anbefales!