Mohammad Lashkari

Vanylven legekontor Mann, 48 år

Autorisert2005
Ledige plasser 130 av 800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vanylven legekontor

Combisenteret 6039 Langevåg
Mohammad Lashkari er en av 8 fastleger i Sula

Siste vurderinger av Mohammad Lashkari

Ein lege ein kan stole på

kunne gjerne ha våre lettere å nå i akutt tilfelle.
har alltid fått utretta det som har våre behov for.

Dyktig lege.

Eg har gått til Lashkari både med meg sjølv og mine barn. Han er alltid blid og hyggelig og tar seg god tid. Undersøker grundig og er snar til å henvise vidare dersom det er tvil. Håper å ha han som fastlege mange år framover.

Den beste legen.

Har vert med denne legen gjennom flere år, med forskjellige typer plager. Har kvar gang vorte nøye undersøkt. Og fått den rette hjelpen . Han har tid å lytte på deg, i motsatt andre som konkludert før du har fått satt deg ned. En meget flink lege.

DYKTIG LEGE

Han er flink og pliktoppfyllande og har vore fastlegen min i fleire år. Som kronisk sjuk 60-åring var det trygt å få han som fastlege. Tidlegare legar såg det som viktigast å skrive ut stadig nye smertestillande medikament, for å få meg ut av dørene. Lashkari - derimot - har "plukka av meg" medisin som eg har brukt minst 20 år, og motivert meg til positiv tenking. Dette har medført betre både fysisk og psykisk helse. Eg har alltid fått god oppfølgjing, og tek heller ei prøve for mykje enn ei for lite!

Flink!

Har hatt legen i snart 10 år og er svært nøgd med det. Stabilitet, dialog og tillit er svært viktig når ein har vore gjennom alvorlege kreftdiagnoser. Med dette utgangspunktet, så har han følgt meg godt opp.
Stikkord; flink til å lytte, har dialog, gjev gode råd (fagleg dyktig), alltid blid og hyggeleg, og har alltid pasienten i sentrum. Eg ser igjen dei same kvalitetane når barna mine har vore til same lege. I tillegg reagerer han fort om det er noko som skal ordnast vidare vedr. henvisning etc.