Rajendra Prasad Shukla

Smed Hagens veg 11 2080 Eidsvoll
Rajendra Prasad Shukla er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Rajendra Prasad Shukla

Skuffende

Dessverre vært hos denne legen flere ganger og like skuffet hver gang. Man blir ikke hørt på, han overkjører med sine egne tanker uten å ta hensyn til hva jeg forklarer.
Virker veldig uinteressert og dytter deg ut av døren før du har fått pratet ferdig.
Hatt denne legen som fastlege før men byttet fort da han ikke ga noe form for tillitt eller trygghet.

Legekontoret er dessverre samme ulla. Lite imøtekommende og snerpete damer. Lite hyggelig å bli møtt på den måten.

Flink lege, overbelastet klinikk

Dr Shukla er dyktig, vennlig, påpasselig og sender deg til spesialist når han mener det er behov for det. Ingenting å utsette på han. Derimot er klinikken vanskelig å forholde seg til. Senest denne uka satt jeg på tlf i flere timer uten å komme fram. I tillegg stenger de alt mellom 12.30-13.30, ingen passer tlf. Kritikkverdig. Til slutt reiste jeg opp dit for å få bestilt en time. Må vente mer enn 3 uker på time hos fastlegen. Ønsker å bytte, - ikke lege, men legekontor.

Anbefales ikke

Ikke fornøyd med denne legen han er overkjørende og lite interessert i andres meninger. En del av personalet i resepsjonen som benytter en hver anledning til spydigheter og unødvendig utspørring burde også hatt et grunnleggende kurs i normal folkeskikk.

Anbefales ikke!

Lite empatisk, snakker om sin familie istede for å lytte til hva du har å si. Ser i dataen hele tiden. Virker uinteressert.

Dårlig på å lytte til pas.

Snakker mest om seg og sitt, hva han har gjort og kan gjøre. En føler at alt annet er viktigere enn å gi hjelp til det en kommer dit for, spesielt om det ikke er "interessant nok" for ham.
Bruker også etter min mening for mye tid mot dataen.