Rajendra Prasad Shukla

Tlf: 63 92 46 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rajendra Prasad Shukla er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Rajendra Prasad Shukla

Kjempebra

Rask hjelp og kjempeflink. De gangene jeg har vært der har det vært perfekt hjelp. Har også sett andre han har hjulpet med sårskader og er knallflink.

Skuffende

Dessverre vært hos denne legen flere ganger og like skuffet hver gang. Man blir ikke hørt på, han overkjører med sine egne tanker uten å ta hensyn til hva jeg forklarer.
Virker veldig uinteressert og dytter deg ut av døren før du har fått pratet ferdig.
Hatt denne legen som fastlege før men byttet fort da han ikke ga noe form for tillitt eller trygghet.

Legekontoret er dessverre samme ulla. Lite imøtekommende og snerpete damer. Lite hyggelig å bli møtt på den måten.

Flink lege, overbelastet klinikk

Dr Shukla er dyktig, vennlig, påpasselig og sender deg til spesialist når han mener det er behov for det. Ingenting å utsette på han. Derimot er klinikken vanskelig å forholde seg til. Senest denne uka satt jeg på tlf i flere timer uten å komme fram. I tillegg stenger de alt mellom 12.30-13.30, ingen passer tlf. Kritikkverdig. Til slutt reiste jeg opp dit for å få bestilt en time. Må vente mer enn 3 uker på time hos fastlegen. Ønsker å bytte, - ikke lege, men legekontor.

Anbefales ikke

Ikke fornøyd med denne legen han er overkjørende og lite interessert i andres meninger. En del av personalet i resepsjonen som benytter en hver anledning til spydigheter og unødvendig utspørring burde også hatt et grunnleggende kurs i normal folkeskikk.

Anbefales ikke!

Lite empatisk, snakker om sin familie istede for å lytte til hva du har å si. Ser i dataen hele tiden. Virker uinteressert.

Dårlig på å lytte til pas.

Snakker mest om seg og sitt, hva han har gjort og kan gjøre. En føler at alt annet er viktigere enn å gi hjelp til det en kommer dit for, spesielt om det ikke er "interessant nok" for ham.
Bruker også etter min mening for mye tid mot dataen.

Ignorerende og bedrevitende

Byttet fastlege til han. Har dokumentert 3 prolapser i rygg og detaljert epikrise fra fysioterapeut om dette. Jeg har aldri bedt om mye smertestillende men samme dagen jeg hadde vært på time ringte jeg tilbake og spurte om å få resept da ryggen min hadde låst seg totalt. Fikk ordrett beskjed:" jeg skriver ikke ut annet enn paracet, du får dra på legevakt!" og han la på røret!! En SKAM å bli behandlet sånn!! Legevakt skriver kun ut minstepakning frem til legekontoret åpner, men der er det ingen hjelp å få. Måtte bytte fastlege igjen, tror ikke han vil skrive ut anidepresjonsmedikamenter heller. STYR UNNA. Alle kan få problemer i løpet av livet men her får man INGEN hjelp overhodet!!

Hilsen smertefull, deprimert og fortvilet tidl pasient.

En lege som ser deg

Han ser deg som det mennesket du er. Ikke bare et nr i køen.
Han gir heller ikke ut medisiner eller sykemeldinger bare fordi man vil ha det. Han tar tak i ting og undersøker ordentlig.

En god Lege

Hyggelig og varm mottagelse. Jeg har fått den hjelp jeg har spurt om. Henvisning til spesialister har resultert i meget god behandling eller undersøkelse der.
Jeg oppfatter Shukla som en dyktig og erfaren allmenpraktiker.

Anbefales ikke!

En lege som overhodet ikke lytter til pasienten. Er selv sjelden hos lege, og ble meget skuffet over denne legen. Trodde dette skulle være en hyggelig og blid lege, ble sjokkert over hvor frekk og negativ han var. Ikke et smil å få, hilser ikke på deg når du går inn til han. Spurte flere ganger om henvisning videre, noe han ikke ville lytte til. Setter deg på medisiner uten først å undersøke om du virkelig trenger medisinene. Prøver ingen alternative metoder. Ser ikke pasienten i øynene, sitter kun og ser inn i dataskjermen. Tar ikke pasienten på alvor. Kunnskapsløs lege, gjetter seg frem. Det er ikke noe positivt å si om denne legen. Bytt til en annen.

En av de beste legene jeg har hatt

Han er dyktig og effektiv.Rask til å sende videre om han ikke kan ordne det selv.Veldig betryggende at han har ultralyd.

Helt grei...

Shukla er helt grei som lege - hvis jeg har behov for "vanlige" ting som blodprøver, resept eller andre småplukkting.
Det jeg derimot ikke er like fornøyd med, er at han ikke har satt seg inn i min og min families sammensatte sykdomsbilder, med bl.a sjelden sykdom, utviklingsforsinkelser, etc...
Damene på forværelset syns jeg også stort sett virker nedlatende og tverre...
Men til alt det "vanlige", er denne legen bra, og jeg beholder ham til jeg finner en bedre en.

Super!!!!

Dette er en lege som tar deg på alvor. Han er omsorgsfull, forståelsesfull, nøye og ikke minst FLINK! Han er nøye med å sende deg videre hvis han mener det trengs. En lege som kan mye! :-)
Kan bli flinkere til å gi barna "premie" ;-)

Den Beste lengen ever!

Dette er absolutt den beste legen jeg har vært borti. Han setter seg godt inn i din medisinske tilstand. Han undersøker alltid veldig bra.

Meget bra lege

Tar seg tid til deg og er behagelig og forklarer godt. Omsorgsfull samtidig som han gir klare meldinger.

En lege som gjør mer enn forventet.

F.eks. var jeg til helsjekk og i tillegg til vanlige undersøkelser så fikk jeg gratis ultralydundersøkelse av alle organer.
Flink og behagelig mann.

Meget dyktig

Følger veldig bra opp og har kunnskap. Tar seg tid til å lytte, gjør grundige
undersøkelser og tar nødvendige prøver uten at man selv må komme med forslag som hos en del andre leger

En god lege.

Han er imøtekommende og flink til å lytte til det jeg sier. Føler at han tar meg på alvor og vil mitt absolutt beste. Han tar seg god tid og bruker mere tid på meg enn på pc'n, noe man ikke kan si om andre. Bestandig blid og hyggelig. Han er veldig dyktig.

Den dyktigste og beste legen jeg har vært hos.

Dr. Shukla er en grundig og meget dyktig lege. Håper jeg aldri mister denne legen!