John Aron Kjell Markskog

Borgund Legekontor Borgundveien 390 6015 Ålesund
John Aron Kjell Markskog er en av 42 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av John Aron Kjell Markskog

Byens beste lege!

Jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet for denne mannen! Dyktig lege! Vet hva han holder på med, faglig dyktig og har evnen til å se pasienten for det mennesket han/hun er!
Jeg er ikke i tvil, de som har Markskog til lege er heldige. Han er direkte, går ikke rundt grøten og gir av seg selv. Jeg går alltid derfra og føler jeg har blitt tatt på alvor :)
En må vente en stund på venterommet, men det er det vel verdt. Tiden får du tilbake når det er din tur!!!

Umulig å få kontakt med

Hadde en alvorlig helsetilstand der jeg hadde behov for å snakke med lege , men etter flere misslykket forsøk på kontakt så måtte jeg gi opp å bytte fastlege. Ellers er Aron en hyggeli mann som er glad i spøk , men det hjelper ikke når helsen skranter å man trenger hjelp.

jeg var ike tatt alvorlig

Jeg fikk ikke time hos han etter at jeg ikke fikk effekt fra behandling. Jeg ba om legetime gjennom pasietsky først, men jeg fikk ikke time. Om par dager ringte jeg, men det var sagt at jeg må ringe neste dagen kl. 08:00 og prøve å få hastetime. Jeg ringte kl. 08:00 neste dag og var sagt at han skal se på det og jeg får beksjed. Jeg fikk ikke noe beksjed, eller noe.Han brydde seg ikke og også jeg var ikke undersøkt riktig. Til slutt måtte jeg ringe til Medi3. Der fikk de overaskelse at det ikke var tatt RTG og ingen bl.prøver.

En lege som ikke tar deg alvorlig.

En usympatisk lege som ikke tar problemene dine på alvor. Har heller en morsom samtale med deg, heller enn å hjelpe deg med problemet.

Knallflink lege. Er meget fornøyd.

Aron er en grundig og seriøs lege. Han har veldig høy kompetanse i yrket han utøver. Med smilet på lur og en god kommentar liggende blir en time hos Markskog alltid fryd og gammen.