John Aron Kjell Markskog

Borgund Legekontor AS

1999

Borgund Legekontor AS Telefonnummer70 15 52 8870 15 52 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Borgund Legekontor Borgundveien 390 6015 Ålesund
John Aron Kjell Markskog er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av John Aron Kjell Markskog

Verdens beste fastlege

Jeg har alltid opplevd Aron som tilgjengelig og veldig rask. Han ringer ofte for å høre hvordan jeg har det i dårlige sykdomsperioder, og om det ikke er mulig å få hastetime på dagen, ringer han. Han er utrolig dyktig, men er ikke forsiktig med å kontakte sykehuset om det er utenfor hans felt. Et stort pluss at resepsjonen er hyggelig og forståelsesfulle.

Kunnskapsrik og klar tale

Det er ikke ofte jeg slipper inn til avtalt time til rett tid, men må ofte vente. Det er det vel verdt, for han gjør en god jobb og ser pasientene.

Super lege med glimt i øyet

Går ikke ann å bli redd for å gå til dokter med han som lege . Får gode råd gitt på en slik måte at man får tatt brodden av det skumle . Tegner og forklarer det jeg må vite om medisiner og virkning . Veldig fornøyd

Dyktig lege

Flink lege. Artig type som tenker litt lenger enn vanlige leger. Et stort problem er at det tar for lang tid å få time.

Bra lege som endte dårlig.

Dr. Aron var en utrolig bra lege i begynnelsen. Etterhvert så tapte han seg drastisk. I begynnelsen var han grundig og utrolig hjelpsom! Fikk til og med gratis timer med han for å prate om min situasjon som jeg følte hjalp utrolig godt. Han var veldig interessert i å hjelpe og det var god kommunikasjon. Etterhvert så virket det mer og mer som om han bare ville få saken ut av verden og virket minimalt interessert i meg og mine helse problemer. Jeg endte med å måtte gjøre min egen testing og feiling av alternative behandlinger hvor jeg tilslutt kom over noe jeg fikk godkjenningsfritak for som har rettet opp alt jeg sliter med. Det var nok ikke psykisk som han påsto.

Hele min familie har tatt valget om å bytte fastlege og det har jeg også gjort nå. Jeg håper det går bra med han og takker for hjelpen jeg fikk i begynnelsen.