John Aron Kjell Markskog

Tlf: 70 15 52 88 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
John Aron Kjell Markskog er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av John Aron Kjell Markskog

Verdens beste fastlege

Jeg har alltid opplevd Aron som tilgjengelig og veldig rask. Han ringer ofte for å høre hvordan jeg har det i dårlige sykdomsperioder, og om det ikke er mulig å få hastetime på dagen, ringer han. Han er utrolig dyktig, men er ikke forsiktig med å kontakte sykehuset om det er utenfor hans felt. Et stort pluss at resepsjonen er hyggelig og forståelsesfulle.

Kunnskapsrik og klar tale

Det er ikke ofte jeg slipper inn til avtalt time til rett tid, men må ofte vente. Det er det vel verdt, for han gjør en god jobb og ser pasientene.

Super lege med glimt i øyet

Går ikke ann å bli redd for å gå til dokter med han som lege . Får gode råd gitt på en slik måte at man får tatt brodden av det skumle . Tegner og forklarer det jeg må vite om medisiner og virkning . Veldig fornøyd

Dyktig lege

Flink lege. Artig type som tenker litt lenger enn vanlige leger. Et stort problem er at det tar for lang tid å få time.

Bra lege som endte dårlig.

Dr. Aron var en utrolig bra lege i begynnelsen. Etterhvert så tapte han seg drastisk. I begynnelsen var han grundig og utrolig hjelpsom! Fikk til og med gratis timer med han for å prate om min situasjon som jeg følte hjalp utrolig godt. Han var veldig interessert i å hjelpe og det var god kommunikasjon. Etterhvert så virket det mer og mer som om han bare ville få saken ut av verden og virket minimalt interessert i meg og mine helse problemer. Jeg endte med å måtte gjøre min egen testing og feiling av alternative behandlinger hvor jeg tilslutt kom over noe jeg fikk godkjenningsfritak for som har rettet opp alt jeg sliter med. Det var nok ikke psykisk som han påsto.

Hele min familie har tatt valget om å bytte fastlege og det har jeg også gjort nå. Jeg håper det går bra med han og takker for hjelpen jeg fikk i begynnelsen.

Byens beste lege!

Jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet for denne mannen! Dyktig lege! Vet hva han holder på med, faglig dyktig og har evnen til å se pasienten for det mennesket han/hun er!
Jeg er ikke i tvil, de som har Markskog til lege er heldige. Han er direkte, går ikke rundt grøten og gir av seg selv. Jeg går alltid derfra og føler jeg har blitt tatt på alvor :)
En må vente en stund på venterommet, men det er det vel verdt. Tiden får du tilbake når det er din tur!!!

Umulig å få kontakt med

Hadde en alvorlig helsetilstand der jeg hadde behov for å snakke med lege , men etter flere misslykket forsøk på kontakt så måtte jeg gi opp å bytte fastlege. Ellers er Aron en hyggeli mann som er glad i spøk , men det hjelper ikke når helsen skranter å man trenger hjelp.

jeg var ike tatt alvorlig

Jeg fikk ikke time hos han etter at jeg ikke fikk effekt fra behandling. Jeg ba om legetime gjennom pasietsky først, men jeg fikk ikke time. Om par dager ringte jeg, men det var sagt at jeg må ringe neste dagen kl. 08:00 og prøve å få hastetime. Jeg ringte kl. 08:00 neste dag og var sagt at han skal se på det og jeg får beksjed. Jeg fikk ikke noe beksjed, eller noe.Han brydde seg ikke og også jeg var ikke undersøkt riktig. Til slutt måtte jeg ringe til Medi3. Der fikk de overaskelse at det ikke var tatt RTG og ingen bl.prøver.

En lege som ikke tar deg alvorlig.

En usympatisk lege som ikke tar problemene dine på alvor. Har heller en morsom samtale med deg, heller enn å hjelpe deg med problemet.

Knallflink lege. Er meget fornøyd.

Aron er en grundig og seriøs lege. Han har veldig høy kompetanse i yrket han utøver. Med smilet på lur og en god kommentar liggende blir en time hos Markskog alltid fryd og gammen.

Jordnær og litt utradisjonell, men på en god måte!

Flott fastlege som bryr seg, tar seg tid til pasientene og har alltid et smil på lur. Prater åpent om hva det enn måtte være, er veldig trygg i yrket sitt. Går ikke med hvit legefrakk og helsesko MEN er seg selv og får respekt hos meg pga dette. Alltid ventetid (men det er likt for alle som går hos han). Viser intiativ ved å ringe hjem personlig etter prøveresultat, gjerne etter arbeidstid. Han er dedikert, profesjonell og trygg i jobben sin! Har man et akutt problem får man alltid komme til han på dagen, ellers er det litt ventetid...

God og pålitelig lege

Alltid veldig hyggelig å komme dit, med hva det enn skulle være. Veldig flink og følger opp gjerne med telefon på kveldstid, mail, har og fått snakket med han per telefon på legekontoret. Ja, det tar lang tid på venterommet, men vel verdt det! Godt humør og føler meg alltid ivaretatt.

fantastisk lege

en lege som lytter, og ikke minst gir gode råd. Er direkte, og gir gode råd.
Er interessert i helheten og tar seg god tid til pasientene.

En flott lege, morsom og dyktig og ikke minst hygelig

Alltid tid til pasientene. Han er dyktig og gir gode meldinger tilbake til pasienten som er lette og forstå. Ikke minst humoren gjør pasientene glad . En meget flott person som virkelig passer sitt yrke og er en fryd å oppsøke når man trenger hjelp

Den beste legen noen kan få:-)

Dette er mannen med stor M og L. Han er en super dyktig lege han tar deg som pasient alvorlig uansett problem. Han er ett ekte med meneske, respekterer dine grenser selv om han vet at han er proff.
Denne mannen er helt fantastisk, beste legen jeg noen gang har hatt.
Ja lang vente tid på vente rommet men dette er også vært det. Han tar seg også tid til deg på sin fritid, ringer sine pasienter bare for å høre hvordan det går eller om det er noe så kan vi ringe ham privat til og med i helgene.

FLOTT OG FANTASTISK LEGE!!!!!

Engasjert lege som tør å være annerledes!

Han tar seg tid og forstår samtidig som han er bestemt og tydelig. Han har en fantastisk humor og det ser ut som om han trives i jobben. Virker faglig flink og er medmenneskelig som en prest:) En fantastisk kombinasjon for folk som sliter. Her blir du både sett og hørt og tatt på alvor. Har aldri sett at han ser på klokken. Tror folk velger å vente litt for de vet han bruker god tid på alle. Det er iallefall den beste legen jeg har vært hos noen gang!

Den beste og mest fantastiske legen jeg har hatt!

Følger opp sine pasienter gjerne med telefon på kveldstid, og viser omsorg!

Terningkast 6

Stiller altid opp. Tar seg tid med pasienter, lytter og tar pasienten alvorlig.

Fantastisk lege!

Markskog er den beste fastlegen jeg har hatt. Han har enormt med kunnskap og veldig innstilt på å hjelpe deg som pasient. Han tar seg tid til pasientene og er alltid hyggelig, blid og morsom.

En dyktig lege.

Markskog virker faglig oppdatert og erfaren. Han er god til å lytte og forstå hva pasienten trenger. Markskog har et stort register å spille på. Selv har jeg fått utført ulike typer undersøkelser og behandlinger siden jeg startet hos han, og jeg har alltid vært fornøyd med resultatet. Når jeg etterspør en behandling han ikke kan tilby, er han rask til å henvise videre.