John Aron Kjell Markskog

Autorisasjon (1999)

Borgund Legekontor Telefonnummer70 15 52 8870 15 52 ...
Borgund Legekontor Borgundveien 390 6015 Ålesund
John Aron Kjell Markskog er en av 57 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av John Aron Kjell Markskog

Norges beste lege!

Har byttet fastlege mange ganger. Det var først når jeg fant Aron jeg faktisk fikk hjelp. Han tar deg virkelig til seg å vil genuint hjelpe deg. Han er virkelig tvers gjennom et godt menneske med ekstremt mye kunnskap.

Fantastisk god lege. Men!

Som sagt fantastisk flink lege, som setter seg inn i individuelle pasienters saker. MEN! Til de som faktisk trenger hjelp, eller sliter men noe haster anbefaler jeg å lete etter en annen lege.

TIDENES lege

Utrolig dyktig og omtenksomfull lege. Behagelig å snakke med og tar pasienten på alvor, man føler seg sett. Denne fyren kan alt, dessverre lang ventetid.

Skuffende

Som det sies i flere tidligere anmeldelser, Aron er en jordnær og hyggelig lege som gjerne småprater med pasientene sine. Sikkert en topp lege for de som trenger en samtalepartner, eller de som trenger en lege-unnskyldning for å slippe unna jobben, og trives med å bruke god tid (gjerne 2 timer) til både venterom og legetime. Kan føles som om han helst vil pasienten skal komme til legen og fortelle hva de selv tror diagnosen er. Det er verre om pasienten ikke vet diagnose, men forklarer symptomer og plager. Er han ikke enig, gir han uttrykk for det. Ofte tar det over en uke etter du har vært på legetime, før man får sykemelding, i verste fall kan det ta over to uker. Har du Aron som lege, kan man også bli kontaktet pr telefon både sent på kvelden (mellom kl 19-22) og i helgedagene.
Tar du prøver som skal sendes til sykehuset, får du ingen tilbakemelding om svar er kommet fra laboratoriet, eller hva prøven viste, dersom Aron ikke mener det er viktig.
Synes du dette er riktig lege for deg, er han sikkert helt topp!
For de som trenger en lege som er litt mer ryddig i strukturen, som kutter ned på hyggepraten for å ha fokus på det medisinske, liker å finne ut hva pasientens plager skyldes, og er opptatt av friskmelding, finnes det heldigvis andre fastleger som er gode på det.

En god mann og ikke minst God lege

Slutter meg til alle med totalvurdering ***** (5 stj)
Ikke topp på klokken da , men når jeg skal til Aron så avsetter jeg alltid 1-2 time ekstra, man vet aldri der, så da går det helt toppers . P.S Har selv en stressende dag , hvor kalenderen er full,, men avsett tid og tenk på at du slipper og sitte i ett trøtt møte . Jeg sitter på veeeenterommet leser litt mail, sender litt mail, satt inngående telefoner på AV,, Helt topp !
Rekker å lese de fleste aviser også . Lurer på om jeg skal få meg en fastavtale med Aron ,, 1-2 ganger i uken ?