John Aron Kjell Markskog

Borgund Legekontor AS

Autorisasjon (1999)

Borgund Legekontor AS Telefonnummer70 15 52 8870 15 52 ...
Borgund Legekontor Borgundveien 390 6015 Ålesund
John Aron Kjell Markskog er en av 40 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av John Aron Kjell Markskog

Allround lege

Har hatt Aron som fastlege siden han tok over etter Dr. Lauridsen. Alltid imøtekommende, kan sitt felt, forklarer med enkle ord hva som feiler, og hva som må gjørest, ikke mange leger som setter deg opp på time kl 19 på kvelden, fordi det er da du har tid. Ringer for å høre hvordan lungebetennelsen går. Og er herlig ærlig, du er for tjukk sier han til meg, og det er sannelig jeg også flirer han, sånn skal det være.

Verdens beste lege

Omtenksom, samvittighetsfull og tar seg alltid god tid. Man føler seg virkelig tatt på alvor. Han er også svært effektiv og hører på pasienten.

Tar deg på alvor og bruker tid!

En sjarmerende lege som raskt skaper trygghet, tillit og effektiv hjelp. Tenker utenfor boksen, og vil virkelig ditt beste.

Verdens beste fastlege

Jeg har alltid opplevd Aron som tilgjengelig og veldig rask. Han ringer ofte for å høre hvordan jeg har det i dårlige sykdomsperioder, og om det ikke er mulig å få hastetime på dagen, ringer han. Han er utrolig dyktig, men er ikke forsiktig med å kontakte sykehuset om det er utenfor hans felt. Et stort pluss at resepsjonen er hyggelig og forståelsesfulle.

Kunnskapsrik og klar tale

Det er ikke ofte jeg slipper inn til avtalt time til rett tid, men må ofte vente. Det er det vel verdt, for han gjør en god jobb og ser pasientene.