Karsten Nesset Melø

Autorisasjon (2006)

Karsten Nesset Melø er en av 11 fastleger i Ulstein

Siste vurderinger av Karsten Nesset Melø

God og tillitskapande

Karsten er en veldig god lege som tek pasienten på alvor. Han har empati, men er også flink til å gi god informasjon.

dårli på psyke

Helt ærlig er dette den dårligeste legen jeg har møtt når det kommer til psyke. han har en typsik "skjerp deg og ta deg sammen og slutt å syt innstilling."
anbefales IKKE om du sliter psykisk, får nærmere sagt kjeft inne hos han her.

Klok og medmenneskelig

Jeg var inne en tur på legevakta i Volda kommune, hvor jeg hadde en lang samtale med denne legen. Han er den første legen jeg noensinne har pratet med hvor jeg virkelig følte at han tok seg tid til å lytte til alt som ble sagt, og hjalp meg med å finne gode løsninger på min situasjon. Som man bør kunne forvente av leger, besitter han åpenbart mye kunnskap, men han er i tillegg svært medmenneskelig. Han sørget for en komfortabel og støttende relasjon hvor jeg følte meg trygg til å dele alle opplysninger - det har jeg aldri følt tidligere med en lege. Han tok seg svært god tid, og jeg hadde aldri følelsen av at jeg måtte forte meg eller bare holde meg til en sak av gangen. Beste legesamtalen jeg har hatt.

Legen som er i forkant

Melø er en meget dyktig lege. Du føler deg ivaretatt og han er i forkant og undersøker grundig og nøye. Det sies at man må være ressurssterk for å være syk - men her kan man faktisk gå syk til lege uten å bekymre seg for om man vil bli tatt på alvor. Det han ikke kan selv ved første øyekast setter han seg inn i å ringer deg opp med svar eller løsninger - enten han kan hjelpe eller om han har funnet rette vedkommende som du kan få hjelp hos. Dette er betryggende - ydmyke leger er i fåtall og blir satt særs stor pris på. Ting du ikke nødvendigvis har tenkt på selv ifb. sykdom for å kunne leve så normalt som mulig tenker han på og bruker god tid på å informere om dette og legge til rette for å hjelpe på best mulig måte.

Ryddig, orientert og kunnskapsrik

Dr. Melø er en fantastisk god lege som fra første stund tenker på pasientens beste. Melø stiller gode diagnoser, som stemmer 100% hver gang. Jeg kommer aldri til å bytte ut Dr. Melø som min fastlege. Da må det bli han som bytter ut meg.