Mohamed Jama Mohamud

Bolaji Mia Balslev Mann, 48 år

Autorisert2008
Ledige plasser 220 av 800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Bolaji Mia Balslev

Vanylven Legesenter 6139 Fiskåbygd
Mohamed Jama Mohamud er en av 3 fastleger i Vanylven

Siste vurderinger av Mohamed Jama Mohamud

den elendigeste legen som finnes

snakker svært dårlig norsk. hører ikkje etter når pasienten snakker. arrogant og nedlatende. bryr seg ikkje om ka du seier . nei er det mest brukte ordet i hans vokabular. overstyrer andre leger. blir sur og sint om man er uenig. vil helst ha kontant betaling kveld/helg.

Ikkje heilt topp

Fekk påvist streptokokk av legevakta men han meinte eg ikkje hadde det når eg kom til han for å få ny sjukmelding for kyssesjuka. eg fekk også sjukmelding ei og ei veke i gongen, og det å fare på legekontoret var utmattande.. når eg då nesten ikkje klarte å gå frå senga til sofaen heime..
vart også satt ut i arbeid før eg var heilt frisk, og sleit en del med å få gjort dei arbeidsoppgåvene eg skulle pg. kvalme, svimmelhet og at eg fort vart utslitt.. etter jobb så lagde eg meg middag og sovna etter på.. så sov ca frå 5-6 til 8 dagen etter.

Det er ofte vansklig å høre kva han seier og blir litt irritert om eg spør oppatt.

Ikke fornøyd

Sendte meg hjem for å ta paraceter og drikke vann. Kom til ny lege to dager etter, og fikk da påvist kraftig ørebetennelse. Jeg hadde også så høye prøveverdier at ny lege sa at jeg måtte ha penicilin. Viste lite interesse i min situasjon.

Fornøgd!

Dyktig lege som lytter, tar på alvor det du sier og tar de undersøkelser/prøver som forventet. Henviser om ønskelig. God på kommunikasjon!

Jobba med eigen praksis

Liker ikkje at han vill blande inn så masse anna enn lege yrket. Meiner det meste er Psykisk. Gir lik behandling til mange,, sjølv om dei har heilt forskjellige plager. Er ikkje alle tider det hjelpe å ligge på benk å slappe av når man har smerter.