Lars Tore Nerbøvik

Ørskog Legekontor

1985

Ørskog Legekontor Telefonnummer70 27 01 0070 27 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sjøholtvegen 86 6240 Ørskog
Lars Tore Nerbøvik er en av 3 fastleger i Ørskog

Siste vurderinger av Lars Tore Nerbøvik

Fantastisk!

Veldig flott og fantastisk lege! Han lytter godt å bruker god tid, selv om han har flere pasienter, men de som kjenner Lars Tore vet han er grundig å gjør sitt beste og enda litt til! Han er kjempe flink på oppfølging!
Ringer til og med i helgene om han er på vakt og har tid kun for å høre hvordan det går!

Kjempe god fastlege

Faglig topp. God evne til å lytte. Har alltid tid i en presset arbeidsdag. Kan ikke få bedre fastlege.

Den beste legen

Lars Tore har alltid tid til å høre på det mann har og si, bruker tid til og finne ut den beste løsningen for deg som pasient. Rolig og behagelig person, angrer ikke på mitt lege valg.
Meget fornøyd.

Manglende oppfølging

Har hatt dr. Nerbøvik som fastlege i noen år. Skulle ønske han fulgte meg opp like grundig som han skriver omstendelige journalnotater etter hver konsultasjon. Han kan bli bedre på å følge opp henvisninger og i bruk av medisinske begrunnelser i henvisninger og legeattester. Må purre på henvisninger, det er slitsomt når man kronisk syk. Legesekretærene opptrer som om de er leger, og krever få oppgitt sykdomsårsaken for hver timebestilling, for å få time hos legen. Har nå takket for meg og valgt en annen fastlege.

En lege som ser deg!

Har hatt dr. Nerbøvik i mange, mange år, forsøkte en annen fastlege nærmere her jeg bor, men velger å kjøre langt og å beholde legen som lytter til meg og ser meg. Det at han forbereder seg før jeg kommer til time gjør at jeg ikke må sitte og ramse opp igjen sykehistorien min. Dette sier meg at han skriver god journal også. En del konsultasjoner er det mulig å ha via hans faste telefontid der han ringer pasienten opp etter avtale. En effektiv løsning.