Lars Tore Nerbøvik

Ørskog Legekontor Mann, 59 år

Autorisert1985
Ledige plasser 20 av 930
Vil du bytte til denne fastlegen?

Ørskog Legekontor

. 6240 Ørskog
Lars Tore Nerbøvik er en av 3 fastleger i Ørskog

Siste vurderinger av Lars Tore Nerbøvik

Den beste legen

Lars Tore har alltid tid til å høre på det mann har og si, bruker tid til og finne ut den beste løsningen for deg som pasient. Rolig og behagelig person, angrer ikke på mitt lege valg.
Meget fornøyd.

Faglig god og en topp fastlege

Har heldigvis ikke brukt så mye legetjenester, men nå har det vært nødvendig og Nerbøvik er helt topp. Skjønner ikke klagene.

Manglende oppfølging

Har hatt dr. Nerbøvik som fastlege i noen år. Skulle ønske han fulgte meg opp like grundig som han skriver omstendelige journalnotater etter hver konsultasjon. Han kan bli bedre på å følge opp henvisninger og i bruk av medisinske begrunnelser i henvisninger og legeattester. Må purre på henvisninger, det er slitsomt når man kronisk syk. Legesekretærene opptrer som om de er leger, og krever få oppgitt sykdomsårsaken for hver timebestilling, for å få time hos legen. Har nå takket for meg og valgt en annen fastlege.

En lege som ser deg!

Har hatt dr. Nerbøvik i mange, mange år, forsøkte en annen fastlege nærmere her jeg bor, men velger å kjøre langt og å beholde legen som lytter til meg og ser meg. Det at han forbereder seg før jeg kommer til time gjør at jeg ikke må sitte og ramse opp igjen sykehistorien min. Dette sier meg at han skriver god journal også. En del konsultasjoner er det mulig å ha via hans faste telefontid der han ringer pasienten opp etter avtale. En effektiv løsning.

En seriøs lege

Jeg føler jeg blir tatt på alvor når jeg har vært hos Nerbøvik. Han lytter og virker å ha god kompetanse. Han har også fulgt meg opp via telefontimer på kort varsel når det har vært nødvendig. Det eneste jeg kan kicke på er at det kan ta lang tid med henvisninger. Det har vært endel rot og purringer her.

Når det gjelder helsesekretærene kan det virke som om noen av dem tror de er leger. Det er ikke alle problemer man ønsker å informere andre enn legen om. Det er greit at de spør hva det gjelder, men da må det være greit å svare at det ønsker man ikke å svare på.