Kjell Nordby

Legesenteret i Molde
Storgata 14 6413 Molde
Kjell Nordby er en av 27 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Kjell Nordby

Beste legen jeg har hatt

Kjell Nordby er en lege som virkelig byr seg om deg som person og er genuint interessert i å hjelpe deg og finne ut hva som er galt.
Han husker deg fra gang til gang og han tar seg virkelig god tid.

Jeg håper at han orker å være en stund til enda da jeg ikke vil ha en ny lege.

Rolig og lyttende

Nordby har hjulpet meg masse! Ikke bare er han en dyktig lege, men når det kommer til mer personlige problemer snakker han ut av egne erfaringer. Det er liksom ikke noe hierarki når du går inn på kontoret hans - han er et medmenneske. Han har en herlig, småtørr/ironisk form for humor som jeg verdsetter høyt (og jeg har inntrykk av at han bare tar den ut på pasienter han kjenner godt).Han er ikke redd for å si at han ikke er spesialist på enkeltområder, og sender deg gjerne videre for grundigere utredning om det trengs. Det virker på meg som om han verdsetter profylaktisk behandling og "behandle skaden før den har skjedd". Jeg savner Nordby som fastlege etter at jeg flyttet til Trondheim. Nordby tar seg tid, og jeg har aldri fått beskjed av at "tiden er ute".

Solid lege med mange års erfaring

Behagelig vesen, evnen til å lytte, flink til å stille mulige diagnoser. Har gode kontakter for videre oppfølging/undersøkelser. Kan glemme ting av og til.