Dag Harald Olsen

Ålesund Legesenter AS Mann, 61 år

Autorisert1984
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 19 av 1950
Vil du bytte til denne fastlegen?

Ålesund Legesenter AS

Korsegata 8 6002 Ålesund
Dag Harald Olsen er en av 42 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Dag Harald Olsen

Dårlig fastlege

Det føles ut som han ikke lytter når jeg snakker, jeg var inne i 3 minutter og da trykte han på magen min og hørte på den også skulle jeg ta noen blodprøver, betalte 360 kr. Har ringt inn å spurt om jeg kan få svar på blodprøvene men har ikke fått dem, det har skjedd flere ganger.

Dårlig oppfølging

Meget dårlig oppfølging og hjelp. Det er ubehagelig å ta kontakt, de er avvisende og spydig ved henvendelse og man føler seg rett og slett uvel. Slik skal man ikke behøve å føle seg i en slik situasjon.

Kurant Legesenter som kunne vært bedre

Om jeg trenger Legetime raskt er det ofte jeg må vente 1 måned for å få den. Kundeservicen blant de som tar imot telefoner for legebestillingen er ikke spesielt bra: "lite fleksibilitet, lite hyggelighet og liten service-innstilling generelt".Legen derimot er grei, men pga vanskelighet med å skaffe Legetime og servicelukens svekkede evne til service-innstilling og god kundebehandling har jeg et dårlig helhetsinntrykk.

For dårlig tid, men faglig dyktig

Har slitt med en fysisk plage over noen år som jeg ikke har fått noen løsning på.
Hver gang jeg har vært innom føler jeg han er klar med tastaturet og skal skrive samtidig som jeg snakker.
Så jeg har knapp tid på meg og får ikke helt den samtalen jeg trenger for å få frem sykdomsbildet i sin helhet.

Legen er faglig dyktig og han kommer effektivt med tiltak, men det å være en god lege er også å ta seg nok tid til å sette en riktig diagnose slik at pasienten faktisk får den RIKTIGE behandlingen. Og der kom han for kort for min del. Derfor har jeg heller ikke blitt frisk.

Som andre har nevnt er de damene virkelig ikke blide og hyggelig.
En ung dame ga meg også kjeft for at jeg ikke var skadet nok til å få hastetime. Men på sykehuset ble det konstatert brudd.
Jeg vil nok bytte lege. Mest fordi han ikke tar seg tid nok.
Hurtige 10 minutts konsultasjoner på et alvorlig sykdomsbilde som ikke er blitt løst på 5 år er ikke nok.

MYE URETTFERDIG KRITIKK.

Har overhode ingen problemer med denne legen.Har hadd ham som både Bedriftslege og Fastlege.Bruker han fortsatt til tross jeg har flyttet ut fra bykjærnen for lengst. Man har jo mest tillit til den legen som kjenner ens sykdommsforløp best!
------------------------------------------------------
Ålesund Legesenters tilgang via internet
er derimot fraværende og Åpningstider/Ferieavvikling er heller ikke nevnt i kataloger.