Dag Harald Olsen

Ålesund Legesenter AS
Mann, 61 år

Autorisert

1984

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Ledige plasser

31 av 1950

Praksis

Ålesund Legesenter AS
Korsegata 8 6002 Ålesund
Tlf: 70 12 10 72 Vis kart
Dag Harald Olsen er en av 42 fastleger i Ålesund

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
2.5
23 vurderinger
Tilgjengelighet
2.5
21 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
2.5
21 vurderinger
Service
3.0
21 vurderinger

Siste vurderinger av Dag Harald Olsen

Tragisk lege og sure damer

Skrevet
Samlet vurdering
1.0
Tilgjengelighet
2.5
Tillit og kommunikasjon
2.0
Service
1.5

Hadde han i 4 år fikk lite hjelp,var ingen interesse hos han og gi diagnose/hjelp , får lite tid og forklare plager.

kontordamen er aldri i imøtekomende blid bare surt fjes

Aldri svar på blodprøvene

Dårlig lege. Motarbeider pasient.

Skrevet
Samlet vurdering
1.0
Tilgjengelighet
1.0
Tillit og kommunikasjon
1.0
Service
1.0

Har ikke opplevd dårligere lege. Skulle henvises til utredning hos revmatolog. Henvisningen inneholdt en frarådning til reumatalogen.. 😡. Hvordan kan denne si en ting, men skrive det motsatte ? Vi var enige om at han skulle henvise på lege timen.

Dårlig fastlege

Skrevet
Samlet vurdering
1.0
Tilgjengelighet
2.5
Tillit og kommunikasjon
1.5
Service
3.0

Det føles ut som han ikke lytter når jeg snakker, jeg var inne i 3 minutter og da trykte han på magen min og hørte på den også skulle jeg ta noen blodprøver, betalte 360 kr. Har ringt inn å spurt om jeg kan få svar på blodprøvene men har ikke fått dem, det har skjedd flere ganger.

Dårlig oppfølging

Skrevet
Samlet vurdering
1.0
Tilgjengelighet
2.5
Tillit og kommunikasjon
1.0
Service
2.5

Meget dårlig oppfølging og hjelp. Det er ubehagelig å ta kontakt, de er avvisende og spydig ved henvendelse og man føler seg rett og slett uvel. Slik skal man ikke behøve å føle seg i en slik situasjon.

Kurant Legesenter som kunne vært bedre

Skrevet
Samlet vurdering
2.0
Tilgjengelighet
2.0
Tillit og kommunikasjon
3.5
Service
3.0

Om jeg trenger Legetime raskt er det ofte jeg må vente 1 måned for å få den. Kundeservicen blant de som tar imot telefoner for legebestillingen er ikke spesielt bra: "lite fleksibilitet, lite hyggelighet og liten service-innstilling generelt".Legen derimot er grei, men pga vanskelighet med å skaffe Legetime og servicelukens svekkede evne til service-innstilling og god kundebehandling har jeg et dårlig helhetsinntrykk.