Dag Harald Olsen

1984

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

38 av 1950

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Dag Harald Olsen er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Dag Harald Olsen

Meget faglig dyktig

Stor faglig dyktig, får meget raskt svar på prøver. Får meget kjapt svar hvis det er noe som du lurer på. Meget effektiv. Og ikke minst han er humoristisk. Jeg har hatt han som lege i neste 10år beste legen jeg har hatt ingen tvil om det.

Dyktig Lege!

Profesjonell, effektiv og vennlig. Føler meg alltid vell etter en legetime hos han. Han kan sitt fag.

Han gjør jobben sin. Med så mange forskjellige pasienter, er det sikkert ikke bare-bare å tilpasse seg alle de ulike personene. Det er et yrke som kan være krevende, der forventninger spriker i alle retninger. Men han gjør jobben som han skal og det er jeg fornøyd med!

Dame på kontoret alltid sur og ikke hyggelig samtale i telefonen med privat også. Legen har dårlig tid og høre ikke etter, har tatt flere blodprøver men har ikke hørt tilbake. E føler meg at legen er ikke interessert pas problemer og ikke vurdert

Overfladisk og empatiløs lege

Besøkte legen som ledsager, har hatt kontakt med legesenteret ved flere anledninger. Resepsjonsdamen er sur, uvennlig, fullstendig respektløs og viser ingen interesse for besøkende eller å bistå disse, private telefonsamtaler i resepsjonen er viktigere. Legen er overfladisk, nedlatende og ikke så veldig interessert i annet enn å ta blodprøver. For øvrig det mest rotete og kaotiske legekontor jeg noen gang har besøkt, meterstabler med papirer og journaler både høyt og lavt. Det gir ikke akkurat tillit til at han har oversikt over noe som helst.

Uforsvarlig oppfølging...

Denne legen er hyggelig og svært kortfattet. Faglig dyktig , men når pasienten selv må følge seg selv opp er det noe som skurrer.

Aldri tilbakemeldinger på eventuelle blodprøver, og heller ikke kontakt for videre oppfølging av plager som ikke lar seg forklare via blodprøver.

Uforsvarlig at en lege ikke klarer å følge opp sine pasienter slik. Velg en annen lege !