Dag Harald Olsen

Ålesund Legesenter AS
Korsegata 8 6002 Ålesund
Dag Harald Olsen er en av 42 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Dag Harald Olsen

Tragisk lege og sure damer

Hadde han i 4 år fikk lite hjelp,var ingen interesse hos han og gi diagnose/hjelp , får lite tid og forklare plager.

kontordamen er aldri i imøtekomende blid bare surt fjes

Aldri svar på blodprøvene

Dårlig lege. Motarbeider pasient.

Har ikke opplevd dårligere lege. Skulle henvises til utredning hos revmatolog. Henvisningen inneholdt en frarådning til reumatalogen.. 😡. Hvordan kan denne si en ting, men skrive det motsatte ? Vi var enige om at han skulle henvise på lege timen.

Dårlig fastlege

Det føles ut som han ikke lytter når jeg snakker, jeg var inne i 3 minutter og da trykte han på magen min og hørte på den også skulle jeg ta noen blodprøver, betalte 360 kr. Har ringt inn å spurt om jeg kan få svar på blodprøvene men har ikke fått dem, det har skjedd flere ganger.

Dårlig oppfølging

Meget dårlig oppfølging og hjelp. Det er ubehagelig å ta kontakt, de er avvisende og spydig ved henvendelse og man føler seg rett og slett uvel. Slik skal man ikke behøve å føle seg i en slik situasjon.

Kurant Legesenter som kunne vært bedre

Om jeg trenger Legetime raskt er det ofte jeg må vente 1 måned for å få den. Kundeservicen blant de som tar imot telefoner for legebestillingen er ikke spesielt bra: "lite fleksibilitet, lite hyggelighet og liten service-innstilling generelt".Legen derimot er grei, men pga vanskelighet med å skaffe Legetime og servicelukens svekkede evne til service-innstilling og god kundebehandling har jeg et dårlig helhetsinntrykk.