Elin Tora Hoel Sjaastad

Holter Legekontor

2004

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Holter Legekontor Telefonnummer63 93 05 5063 93 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tulipanveien 4 2034 Holter
Elin Tora Hoel Sjaastad er en av 9 fastleger i Nannestad

Siste vurderinger av Elin Tora Hoel Sjaastad

Skulle ha fulgt førsteinntrykket.

Arrogant,lytter ikke til pasienten.Alt det de andre har skrevet her,har jeg også opplevd.Burte lytte mer på pasienten.Det er en grunn for at man trenger å komme seg til legen.

arrogant

arrogant og lytter ikke på pasienter. anbefaler ikke den lege. er god kompetanse men er dårlig på kommunikasjon og forstår deg.

Har mye å lære

Hadde henne som fastlege før. Hun hadde alltid så dårlig tid at jeg tilslutt ba om å få dobbelttime. (5- max 10 min inne hos lege). Fikk det og en dobbelttime er vist bare 15 min. Fikk beskjed om å ta neste spørmål på ny time. Hun virket også fraværende og ikke ville ta tid til å høre på mine korte framlegg. Så besluttet derfor å bytte lege.

så lite imøtekommende og behjelpelig

en forferdelig lite imøtekommende og behjelpelig lege.komunisere kan hun ikke du føler du prater til veggen.sender blodprøver til feil sted osv..nå er jeg er glad jeg bytter lege til Kenneth på samme kontor.han kan iallfall prate.

Flink og koselig lege!

En fantastisk lege,kort ventetid for å komme inn og veldig samvittighetsfull og flink med oppfølging!