Elin Tora Hoel Sjaastad

Holter Legekontor

2004

Holter Legekontor Telefonnummer63 93 05 5063 93 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tulipanveien 4 2034 Holter
Elin Tora Hoel Sjaastad er en av 9 fastleger i Nannestad

Siste vurderinger av Elin Tora Hoel Sjaastad

Vanskelig..

Dette er en lege som det er vanskelig å forholde seg til. Hun er veldig lite imøtekommende og lite behjelpelig.

Har ikke tid!

Jeg klarte ikke å ha en samtale med henne som fløt lett og greit fram og tilbake, men følte mer at jeg hadde en dialog og fikk veldig lite tilbakemeldinger. Jeg trengte en helseattest fortest mulig og hun ville bruke 2 timer først på å bli kjent med min situasjon, før vi skulle skrive attesten sammen den 3 timen. Da denne timen kom ble jeg kastet ut nesten med en gang, men med lovnad om at hun skulle skrive den. Dette ble gjort først etter 2 uker med flere purringer. Jeg er veldig glad nå for å ha funnet en ny lege som har tid til meg, er opptatt av å hjelpe meg og som er lett å prate med i motsetning til denne legen.

Veldig fornøyd,en av de beste!!!

Hun er utrolig samvittighetsfull og følger opp meg som pasient.

The best doctor ever!

I've lived here for 4 years and have finally found a doctor who takes time to listen to you and actually care enough to help. It's not just a job to her. She really cares about her patients. She works in the same office as her husband, and my husband goes to him. Two wonderful doctors. We are lucky to have found them.

Helt topp

Er nok den beste legen vår familie har hatt noensinne.
Flink til å lytte og følger opp pasienten.