Elin Tora Hoel

Autorisasjon (2004)

Siste vurderinger av Elin Tora Hoel

Kunnskapsrik

Effektiv og jordnær. Rolig og søkende etter signal som øker forståelse for problemet jeg har og se dette i en større sammenheng før hun konkluderer og gir sin anbefaling. Gjør grundig arbeid og alltid hyggelig og imøtekommende.

Arrogant

Vært hos henne et par ganger da min fastlege har vært syk eller vært på ferie.
Arrogant, overser deg og ser så vidt på deg. Kjempe ubehagelig å gå til henne. Hun er en lege som kan si «drikk en kopp te og les en bok» så forsvinner alle plager man har. En av de verste legene på kontoret.
Føler også at du må ut av kontoret hennes før du egentlig har rukket å sette deg ned.

Arrogant

Anbefaler ikke denne legen, samme erfaring som de under skriver. Veldig synd da hun virket hyggelig og imøtekommende i starten, men har støtt på en del problemer med denne legen og føler ikke jeg får informasjon eller hjelp med det jeg kommer dit for. Så meg nødt til å bytte lege.

Tilgjengelig og bryr seg

Veldig fornøyd med Elin som fastlege! Opplever at hun tar seg god tid og at hun er tilgjengelig, hun virker veldig kunnskapsrik.

Lite forståelsesfull.

Måtte dessverre bytte lege, da jeg opplevde aldri å nå helt inn med mine problemer/ utfordringer over mange år, og at hun hele tiden « visste best». Dårlig til å sende videre.
Følte meg presset til å « holde ut» smerter og fysiske plager. Noe som har resultert i store utfordringer i hverdagen og et lite funksjonelt liv.

Veldig trist, da hun på mange måter var god på sin måte.