Øivind Harald Olsen

Tlf: 71 56 60 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Øivind Harald Olsen er en av 29 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Øivind Harald Olsen

Den beste legen jeg har hatt

Lytter til pasienten, svarer på spørsmål og følger opp. Er opptatt av pasientens ve og vel, gir gode råd og får alltid time på dagen dersom det er akutt. Legeskrekken har forsvunnet etter jeg fikk Olsen som fastlege.

Den aller beste legen jeg har hatt

Denne legen er kunnskapsrik,tar seg god tid og lytter til hva du som pasient har og si..Han er alltid blid og hyggelig,og mye humor -:) Han får deg som pasient til og slappe av og tar seg god tid.Han er rett og slett en flott Lege..

Den Beste Legen jeg noen gang har hatt

LEGEN hjalp meg med å få ned mitt blod sukker, dette greide Legen med glans.

Noen andre leger sliter her!

Bedre Lege En Øvind Harald Olsen ,Finnes det det sverre få av i Norge.
Han anbefales på det sterkeste !En meget flink lege.

Beste legen jeg har hatt!

Hadde skikkelig flaks da jeg måtte bytte fastlege og Øyvind Harald Olsen hadde en ledig plass på listen sin. Han er kunnskapsrik, opplyst og i tillegg morsom. Tar seg god tid og er viser interesse for deg som pasient og person. Anbefales på det varmeste. Har ikke noe negativt å sette fingeren på.

Fantastisk lege.

1. sept. 2015, gikk jeg til det skrittet og skifte fastlege, fordi jeg følte at jeg ikke ble tatt på alvor og ingenting kom ut av den såkalte behandlingen.
Jeg hadde hørt snakk om en lege som nylig var kommet til byen, og at han var sterkt savnet der han sluttet. Da det ble ledig hos han, skiftet jeg . Den første timen hos lege Øivind Harald Olsen var både merkelig og flott :). Da han kom ut på venterommet ropte han plutselig, " LynGordon, hvor er du "? (jeg har et etternavn som ligner på Gordon). Han smilte og tok meg i hilste. Nok om det.
Helt siden tenårene har jeg slitt, fysisk og psykisk. Det har vært mange tårer og det som verre er opp gjennom årene. Jeg kunne knapt gå da jeg kom inn til Olsen. Han spurte om jeg hadde fått noe hjelp, men det var svært lite, sa jeg. Kan skjønne du skal få hjelp, sa han. Etter en uke gikk jeg normalt, og nå løper jeg litt. Måten han behandler meg på, gjør at jeg holder på og bli en ny mann, både fysisk og psykisk. Aldri opplevd lignende. Lege Øivind Harald Olsen anbefales på det sterkeste. Jeg finner ikke superlativer nok.

Den beste legen jeg har hatt ;)

Utrolig trist at Lege Øivind Harald Olsen fra Kristiansund har sluttet ved Sunndal Legesenter på Sunndalsøra . Øivind Harald Olsen er en meget kunskapsrik lege og utrolig flink til å følge opp sin pasient .
Til Sunndal Legesenter er det utrolig vanskelig å komme igjennom på telefonen . Legesentret er også dårlig bemannet med gode leger .
Lege Øivind Harald Olsen har sommeren 2015 sluttet på Sunndal Legesenter på Sunndalsøra . Han har i Mai 2015 , begynt på Bryggen Medisinske Senter i Kristiansund .
Vurderer sterkt selv å flytte etter til Kristiansund.
Bedre lege skal du lete lenge etter ;)

Kjempe bra lege, god til å lytte, og bra til å ta undersøkelser.

Ingenting å utsette på Ø.H.Olsen.Første legen jeg har hadd som virkelig lytter til sin pasient og er nøye.Har bestandig følt at jeg har fått den hjelpen jeg skulle ha når det var nødvendig med legebesøk.All honnør til han.

Den beste legen jeg har hatt

God til å lytte. Kunnskapsrik. Interessert. Oppdatert. Tar seg god til pasienten. Man føler at han bryr seg.

Super lege!

Han tar seg tid, og lytter på pasientene. Er det noe han ikke sjønner hennviser han videre. En god lege!

Lege med bakkekontakt !

Har hatt Olsen som fastlege siden han kom til Sunndal. Har bare positivt å si om han. Rask til å henvise til sykehus om han er i tvil.
Prøver blir fort beordret på lab`en, og han følger opp !
Tilgjengeligheten er elendig, men det er ikke hans feil. Bemanningen på legesentret er en tragedie. Det er raskere å kjøre 3,5 mil en vei, enn å komme igjennom på telefon.
Men,......jeg fikk hans private mobil nr for å slippe å gå gjennom skranken. SLÅ DEN !

God lege.

Legen er god, men tilgjengeligheten med å komme i kontakt med legekontoret, er stort sett umulig. Kommer du gjennom for å bestille time er det flaks. Grunnen er dårlig bemanning ved telefonen. Damen som tar i mot telefonen er som regel opptatt med andre aktiviteter, og telefonen kan ringe opp til 30 minutter før hun får tid å ta den..