Øivind Harald Olsen

Bryggen Medisinske senter
Astrupsgate 9 6509 Kristiansund N
Øivind Harald Olsen er en av 28 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Øivind Harald Olsen

Den beste legen jeg har hatt

Lytter til pasienten, svarer på spørsmål og følger opp. Er opptatt av pasientens ve og vel, gir gode råd og får alltid time på dagen dersom det er akutt. Legeskrekken har forsvunnet etter jeg fikk Olsen som fastlege.

Den aller beste legen jeg har hatt

Denne legen er kunnskapsrik,tar seg god tid og lytter til hva du som pasient har og si..Han er alltid blid og hyggelig,og mye humor -:) Han får deg som pasient til og slappe av og tar seg god tid.Han er rett og slett en flott Lege..

Den Beste Legen jeg noen gang har hatt

LEGEN hjalp meg med å få ned mitt blod sukker, dette greide Legen med glans.

Noen andre leger sliter her!

Bedre Lege En Øvind Harald Olsen ,Finnes det det sverre få av i Norge.
Han anbefales på det sterkeste !En meget flink lege.

Beste legen jeg har hatt!

Hadde skikkelig flaks da jeg måtte bytte fastlege og Øyvind Harald Olsen hadde en ledig plass på listen sin. Han er kunnskapsrik, opplyst og i tillegg morsom. Tar seg god tid og er viser interesse for deg som pasient og person. Anbefales på det varmeste. Har ikke noe negativt å sette fingeren på.

Fantastisk lege.

1. sept. 2015, gikk jeg til det skrittet og skifte fastlege, fordi jeg følte at jeg ikke ble tatt på alvor og ingenting kom ut av den såkalte behandlingen.
Jeg hadde hørt snakk om en lege som nylig var kommet til byen, og at han var sterkt savnet der han sluttet. Da det ble ledig hos han, skiftet jeg . Den første timen hos lege Øivind Harald Olsen var både merkelig og flott :). Da han kom ut på venterommet ropte han plutselig, " LynGordon, hvor er du "? (jeg har et etternavn som ligner på Gordon). Han smilte og tok meg i hilste. Nok om det.
Helt siden tenårene har jeg slitt, fysisk og psykisk. Det har vært mange tårer og det som verre er opp gjennom årene. Jeg kunne knapt gå da jeg kom inn til Olsen. Han spurte om jeg hadde fått noe hjelp, men det var svært lite, sa jeg. Kan skjønne du skal få hjelp, sa han. Etter en uke gikk jeg normalt, og nå løper jeg litt. Måten han behandler meg på, gjør at jeg holder på og bli en ny mann, både fysisk og psykisk. Aldri opplevd lignende. Lege Øivind Harald Olsen anbefales på det sterkeste. Jeg finner ikke superlativer nok.