Øivind Harald Olsen

Bryggen Medisinske senter

Astrupsgate 9 6509 Kristiansund N
Øivind Harald Olsen er en av 29 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Øivind Harald Olsen

Beste legen jeg har hatt!

Hadde skikkelig flaks da jeg måtte bytte fastlege og Øyvind Harald Olsen hadde en ledig plass på listen sin. Han er kunnskapsrik, opplyst og i tillegg morsom. Tar seg god tid og er viser interesse for deg som pasient og person. Anbefales på det varmeste. Har ikke noe negativt å sette fingeren på.

Det finnes ikke betre Lege en Øyvind Harald Olsen

vil vurdere å Flytte Etter Legen Fra Sunndalsøra til Kristiansund, Makan til super Lege, den Beste Lege i Norge!

Fantastisk lege.

1. sept. 2015, gikk jeg til det skrittet og skifte fastlege, fordi jeg følte at jeg ikke ble tatt på alvor og ingenting kom ut av den såkalte behandlingen.
Jeg hadde hørt snakk om en lege som nylig var kommet til byen, og at han var sterkt savnet der han sluttet. Da det ble ledig hos han, skiftet jeg . Den første timen hos lege Øivind Harald Olsen var både merkelig og flott :). Da han kom ut på venterommet ropte han plutselig, " LynGordon, hvor er du "? (jeg har et etternavn som ligner på Gordon). Han smilte og tok meg i hilste. Nok om det.
Helt siden tenårene har jeg slitt, fysisk og psykisk. Det har vært mange tårer og det som verre er opp gjennom årene. Jeg kunne knapt gå da jeg kom inn til Olsen. Han spurte om jeg hadde fått noe hjelp, men det var svært lite, sa jeg. Kan skjønne du skal få hjelp, sa han. Etter en uke gikk jeg normalt, og nå løper jeg litt. Måten han behandler meg på, gjør at jeg holder på og bli en ny mann, både fysisk og psykisk. Aldri opplevd lignende. Lege Øivind Harald Olsen anbefales på det sterkeste. Jeg finner ikke superlativer nok.

Den beste legen jeg har hatt ;)

Utrolig trist at Lege Øivind Harald Olsen fra Kristiansund har sluttet ved Sunndal Legesenter på Sunndalsøra . Øivind Harald Olsen er en meget kunskapsrik lege og utrolig flink til å følge opp sin pasient .
Til Sunndal Legesenter er det utrolig vanskelig å komme igjennom på telefonen . Legesentret er også dårlig bemannet med gode leger .
Lege Øivind Harald Olsen har sommeren 2015 sluttet på Sunndal Legesenter på Sunndalsøra . Han har i Mai 2015 , begynt på Bryggen Medisinske Senter i Kristiansund .
Vurderer sterkt selv å flytte etter til Kristiansund.
Bedre lege skal du lete lenge etter ;)

Kjempe bra lege, god til å lytte, og bra til å ta undersøkelser.

Ingenting å utsette på Ø.H.Olsen.Første legen jeg har hadd som virkelig lytter til sin pasient og er nøye.Har bestandig følt at jeg har fått den hjelpen jeg skulle ha når det var nødvendig med legebesøk.All honnør til han.