Roar Pedersen

Moa Helsehus 6018 Ålesund
Tlf: 70 16 46 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Roar Pedersen er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Roar Pedersen

Den beste legen jeg noen gang har hatt!

Familielegen vår gjennom mange år, har kjent dr. Roar selv i ca. to tiår. Han er en menneskekjenner av rang og en mann med ett stort hjerte. Sender dr. Roar varme tanker.

Hvorfor leger er mer enn bare kunnskap

Jeg har hatt hr. Pedersen siden jeg flyttet til Ålesund for snart 10 år siden, og jeg har ikke angret et sekund.

Ikke nok med at han er en ufattelig behagelig person å snakke med, så har han også massive mengder erfaringer og kunnskap som "yngre leger" ikke har hatt tid til å bygge seg opp. Pedersen er en person jeg føler jeg kan ta opp alle problem med, uansett hvor flaut, rett og slett fordi han viser slik en massiv form for profesjonalitet.

Det eneste jeg har å utsette er at det til tider kan være litt ventetid her og der, men det holder jeg ikke mot han siden de offentlige fastlege-listene sier over 1600 pasienter.

Jeg kan på det sterkeste anbefale Roar Pedersen, og hvis du får tilbud om time med han bør du hive deg på det med en eneste gang.

Superlege

Jeg har hatt Pedersen som fastlege i mange år, men dessverre ikke nå lenger ettersom jeg har flyttet til en annen landsdel. Han er en meget kunnskapsrik, tålmodig og forståelsesfull lege som også gir usedvanlig god oppfølgning. Følte meg absolutt ivaretatt som pasient hos ham; En dyktig og tillitsvekkende lege.

Dyktig og rolig

Roar Pedersen har vært min fastlege i mange år så lenge jeg bodde i Ålesund, og jeg har vært inne med han flere ganger. Han har alltid vært forståelsesfull og faglig dyktig, og virker å ha veldig god kontroll i det han driver med.

Han er flink til å snakke med pasienten og er flink til å forklare medisinsk-tekniske ting på en måte som gjør at en vanlig person kan forstå det. Anbefales på det sterkeste!

Når ønsker om tillit og kunnskap innfris...

Kunnskapsrik, rolig og trygg lege med lang erfaring som inngir tillit, og som spanderer god tid til sine klienter. Har vært til god hjelp ved flere, til dels alvorlige, sykdomstilfeller i løpet av de siste 10-15 årene. Flink på diagnose, og, om nødvendig, videreformidling til annen nødvendig behandling. Med erfaring som habil fotballspiller fra "gamle dager" er han fremdeles en som man føler er på samme lag som pasienten. Anbefales på det beste!

meget bra

Håper du forsetter i mange år til!
Dyktig, høy kunnskap

kompetent

En kompentent lege som er samvittighetsfull, rolig og omtenksom. En koselig lege rett og slett.

Utrolig flink lege

Har alltids tid til å få time av han ganske fort synes nå jeg

Behagelig og erfaren

Pedersen er faglig dyktig og med sin lange og breie erfaring føler jeg trygghet ved å konsultere han. Han samarbeider i et godt team som synes å fungere fint og som har gitt god tilgjengelighet i de tilfeller jeg har hatt behov for legehjelp. Han er forståelsesfull, behagelig og veldig forklarende i sin kontakt med pasienten.

snill og forståelsesfull

Snill og ærlig. Helt grei lege. Har hatt han i mange år. Anbefales.

God lege, med noe lang fartstid.

Legen gir følesen av å bli hørt og forstått, men kan noen ganger vri på tilstanden til noe minder alvårlig enn det pasienten føler. Likevel får man den hjelpen man trenger og ber om.