Roar Pedersen

Moa Legesenter AS

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1981

Moa Legesenter AS Telefonnummer70 16 46 0070 16 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Moa Helsehus 6018 Ålesund
Roar Pedersen er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Roar Pedersen

Kjempebra!

Fantastisk lege han hjalp meg mer på en time enn den forrige har gjort på et år. Han ser på meg og ikke bare dataskjermen og virker faktisk oppriktig interisert i hva jeg har å si og er lett å be om hjelp hvis du begrunner behovet.

Den beste legen jeg noen gang har hatt!

Familielegen vår gjennom mange år, har kjent dr. Roar selv i ca. to tiår. Han er en menneskekjenner av rang og en mann med ett stort hjerte. Sender dr. Roar varme tanker.

Hvorfor leger er mer enn bare kunnskap

Jeg har hatt hr. Pedersen siden jeg flyttet til Ålesund for snart 10 år siden, og jeg har ikke angret et sekund.

Ikke nok med at han er en ufattelig behagelig person å snakke med, så har han også massive mengder erfaringer og kunnskap som "yngre leger" ikke har hatt tid til å bygge seg opp. Pedersen er en person jeg føler jeg kan ta opp alle problem med, uansett hvor flaut, rett og slett fordi han viser slik en massiv form for profesjonalitet.

Det eneste jeg har å utsette er at det til tider kan være litt ventetid her og der, men det holder jeg ikke mot han siden de offentlige fastlege-listene sier over 1600 pasienter.

Jeg kan på det sterkeste anbefale Roar Pedersen, og hvis du får tilbud om time med han bør du hive deg på det med en eneste gang.

Superlege

Jeg har hatt Pedersen som fastlege i mange år, men dessverre ikke nå lenger ettersom jeg har flyttet til en annen landsdel. Han er en meget kunnskapsrik, tålmodig og forståelsesfull lege som også gir usedvanlig god oppfølgning. Følte meg absolutt ivaretatt som pasient hos ham; En dyktig og tillitsvekkende lege.

Dyktig og rolig

Roar Pedersen har vært min fastlege i mange år så lenge jeg bodde i Ålesund, og jeg har vært inne med han flere ganger. Han har alltid vært forståelsesfull og faglig dyktig, og virker å ha veldig god kontroll i det han driver med.

Han er flink til å snakke med pasienten og er flink til å forklare medisinsk-tekniske ting på en måte som gjør at en vanlig person kan forstå det. Anbefales på det sterkeste!