Roar Pedersen

Autorisasjon (1981)

Roar Pedersen er en av 40 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Roar Pedersen

Trygg og kunnskapsrik

Fantastisk lege den beste jeg har hatt på 45år han inkluderer deg i din egen helse og er oppriktig interessert i hva du har å si han sannsynligvis reddet livet mitt.

Kunnskapsrik

Kan sitt fag. Flink til å lytte. Til tross for at han har mange pasienter så er ikke ventetiden særlig lang.

Den beste legen jeg noen gang har hatt!

Familielegen vår gjennom mange år, har kjent dr. Roar selv i ca. to tiår. Han er en menneskekjenner av rang og en mann med ett stort hjerte. Sender dr. Roar varme tanker.

Hvorfor leger er mer enn bare kunnskap

Jeg har hatt hr. Pedersen siden jeg flyttet til Ålesund for snart 10 år siden, og jeg har ikke angret et sekund.

Ikke nok med at han er en ufattelig behagelig person å snakke med, så har han også massive mengder erfaringer og kunnskap som "yngre leger" ikke har hatt tid til å bygge seg opp. Pedersen er en person jeg føler jeg kan ta opp alle problem med, uansett hvor flaut, rett og slett fordi han viser slik en massiv form for profesjonalitet.

Det eneste jeg har å utsette er at det til tider kan være litt ventetid her og der, men det holder jeg ikke mot han siden de offentlige fastlege-listene sier over 1600 pasienter.

Jeg kan på det sterkeste anbefale Roar Pedersen, og hvis du får tilbud om time med han bør du hive deg på det med en eneste gang.

Superlege

Jeg har hatt Pedersen som fastlege i mange år, men dessverre ikke nå lenger ettersom jeg har flyttet til en annen landsdel. Han er en meget kunnskapsrik, tålmodig og forståelsesfull lege som også gir usedvanlig god oppfølgning. Følte meg absolutt ivaretatt som pasient hos ham; En dyktig og tillitsvekkende lege.