Nina Bergersen

Smed Hagens veg 11 2080 Eidsvoll
Nina Bergersen er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Nina Bergersen

Forståelsesfull

Viser forståelse og ser på deg mens du snakker. Seriøs i jobben og mann får inntrykk at hun bryr seg om deg som et menneske. Viser respekt når hun snakker og ser ikke ned på deg hvis du har noe tvil om vurderingen hennes.

Bra lege, elendige resepsjonister

Jeg har hatt Nina Bergersen som fastlege i snart fem år og har stortsett vært fornøyd.

Resepsjonistene derimot er grunnen til at jeg nå har byttet fastlege. De er meget arrogante, uempatiske og det nesten virker som om de ikke vil at du skal få legetime.
Når man er såpass dårlig at man må ta kontakt med lege og da blir møtt av en så uhøflig og lite snill person når man prøver å få hjelp så er ikke det greit.

Kjempe fornøyd

Er veldig fornøyd med legen min. Hun tar meg på alvor, har tid til meg.
Kommer ikke til å bytte henne på overalt på denne jord.

Dyktig

En dyktig lege som tar deg på alvor. Hun lytter til hva du har å si, og tar deg på alvor. Føler meg godt ivaretatt. Liker at hun er direkte, ærlig og ikke "jatter", men tørr å ta en diskusjon. Hun er en super lege for den som liker at ting sies rett ut. Er sjelden forsinket :-)

Dette er det eneste legesenteret i Eidsvoll der det er mulig å komme gjennom på tlf. Jeg opplever de ansatte som blide og hyggelige. MEN liker ikke at de spør etter hvorfor en trenger legetime.

Dyktig

Hun har alltid god tid, og det er tydelig at hun bryr seg om pasientene sine. Jeg byttet til henne som fastlege fordi jeg ikke var fornøyd med han jeg hadde, og har ikke annet enn rosende ord å komme med om Dr. Bergersen. Det eneste negative er at hun har mange pasienter, og derfor kan det ta litt tid å få time. På den annen side; selv FØR hun ble fastlegen min var jeg alltid velkommen hos henne hvis det var noe jeg følte jeg ikke kunne gå til min egen fastlege med. Hun stiller virkelig opp for folk!

Når det gjelder servicen på resten av legesenteret; det tar lang tid å komme igjennom på telefonen. Og man må legge ut om sykehistorie og alt mulig til personalet på tlf. før man blir vurdert for å få time hos legen. Ikke spesielt gøy. Hva jeg skal til legen for vil jeg helst holde mellom meg og doktoren jeg skal til! Men når det er sagt så er de hyggelige og vennlige når man møter opp på kontoret, og de er flinke til å ta blodprøver og slikt.