Nina Bergersen

Vilberg Legesenter DA

1985

Vilberg Legesenter DA Telefonnummer63 92 46 5063 92 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Smed Hagens Veg 11 2080 Eidsvoll
Nina Bergersen er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Nina Bergersen

Hva forventes av en fastlege?

Jo, hun skal være lyttende, forståelsesfull, empatisk, vise omsorg og ha tid til meg som pasient. Dessverre mangler hun alt dette! I tillegg er hun arrogant.
Har hatt henne som fastlege siden fastlegeordningen ble opprettet, heldigvis har jeg hatt svært lite bruk for hennes tjenester.
Men nå er det nok, hun skal ikke lenger tjene penger på å ha meg på sin pasientliste. Skiftet fastlege nå. Skal ikke mye til før det blir bedre.

Helsesekretærene bør få et lynkurs i telefonkultur.

Arrogant og lite forståelsesfull

Jeg har hatt Nina Bergersen som fastlege siden 2002, men har nå byttet lege. Jeg har opplevd henne som arrogant og lite lyttende. Det gjør det vanskelig å feste lit til hennes vurderinger.

Forståelsesfull

Viser forståelse og ser på deg mens du snakker. Seriøs i jobben og mann får inntrykk at hun bryr seg om deg som et menneske. Viser respekt når hun snakker og ser ikke ned på deg hvis du har noe tvil om vurderingen hennes.

Bra lege, elendige resepsjonister

Jeg har hatt Nina Bergersen som fastlege i snart fem år og har stortsett vært fornøyd.

Resepsjonistene derimot er grunnen til at jeg nå har byttet fastlege. De er meget arrogante, uempatiske og det nesten virker som om de ikke vil at du skal få legetime.
Når man er såpass dårlig at man må ta kontakt med lege og da blir møtt av en så uhøflig og lite snill person når man prøver å få hjelp så er ikke det greit.

Kjempe fornøyd

Er veldig fornøyd med legen min. Hun tar meg på alvor, har tid til meg.
Kommer ikke til å bytte henne på overalt på denne jord.